XXL Nutrition

Bloedonderzoek tijdens roa

Mijn waarden(lever en lipiden) waren allemaal normaal.

Een zien of ze dat nog zullen zijn na 2 maanden var(50 mg ed) en igf(50 mcg e3d) in combi met die roa(40 mg ed).

• Topic Starter Topic Starter
zonet mijn bloeduitslag geweest gaan bekijken en was redelijk ok.
leverwaarde was 48, iets te hoog wel, maar niet extreem tijdens 20mg roa, 150mg Tren A, 150mg TestP en 150mg Mast

suiker was ok, behalve cholesterol was 238, ook te hoog maar niet extreem. zit momenteel in keto dus zal voor een stuk daaraan liggen.
zink kwam ik ook een beetje tekort, dus vanaf vandaag wat extra zink nemen
En T3 moest max 3 zijn en was bij mij 6, daar kreeg ik een medicatie voor maar de dokter weet natuurlijk niet dat ik aan de schildklierhormoontjes zit :-)

conclusie is dat de schade tijdens roa en AAS toch al bij al meevalt voor mij...

tren,test,en mast zullen echt je leverwaarde niet doen stijgen.
17aa wel weer

ben benieuwd wat de waardes zullen zijn na het toevoegen van proviron. binnen 4 weken terug een bloedonderzoek...

methyl gebonden,niet echt toxisch

mooi zo, en ga de provi toch laag doseren. 25mg of max 50.

bloedonderzoek vandaag binnen gekregen, en is nog beter dan vorige maand, momenteel zit ik op 20mg roa, 200mg mast eod, 200mg Test eod, 50mg provi ED en 0.6mg letro eod.
schildklier is ook goed hersteld, en waaraan zou ik de dalende leverwaardes te danken hebben? het weglaten van de Tren miss?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Momenteel zit ik in een kuur, met gebruik van roa. ben toch wel benieuwd wat het met mijn leverwaardes aan het doen is dus wil ik aan mijn dokter vragen voor een bloedonderzoek.
Echter wil ik niet dat hij tewetenkomt dat ik in een kuur zit, omdat ik dan hoogstwaarschijnlijk geen roa meer voorgeschreven zal krijgen.
Nu is mijn vraag, door een gewone lever en miss niertest kunnen ze waarschijnlijk niet zien dat ik in een kuur zit, of wel?

waarom bloed onderzoek aan vragen als je een kuur met roa hebt moet je elke maand je laten prikken inverband met je leverwaarde, en vind zo ie zo al dom om roa en aas samen te combineren, ik ben zelf een roa gebruiker geweest en je lever krijgt er flink van op je donder.

waarom bloed onderzoek aan vragen als je een kuur met roa hebt moet je elke maand je laten prikken inverband met je leverwaarde, en vind zo ie zo al dom om roa en aas samen te combineren, ik ben zelf een roa gebruiker geweest en je lever krijgt er flink van op je donder.

O is dat zo :rolleyes: De TS zn bloedonderzoek en ook die van mij laten toch heel wat anders zien. Bij mij zijn de leverwaarden ook gewoon zo goed als normaal, tijdens Test-Tren en Roa. Dus wie is er hier nou dom?

O is dat zo :rolleyes: De TS zn bloedonderzoek en ook die van mij laten toch heel wat anders zien. Bij mij zijn de leverwaarden ook gewoon zo goed als normaal, tijdens Test-Tren en Roa. Dus wie is er hier nou dom?

jullie wat jullie onderschatten roa, tot je een keer wat over komt. dus ga niet zitten zeiken dat je het beter weet. jullie slikken zo maar iets en weet niet eens wat roa allemaal kan doen en wat de bij werkingen van kunnen zijn.

bloedonderzoek is ok en 20mg roa is weinig, ik heb geen zin om mijn afgetraind lichaam weg te steken door al die acné!

jullie wat jullie onderschatten roa, tot je een keer wat over komt. dus ga niet zitten zeiken dat je het beter weet. jullie slikken zo maar iets en weet niet eens wat roa allemaal kan doen en wat de bij werkingen van kunnen zijn.

Wat ben je nou allemaal aan het lullen? Ik weet volgens mij beter dan jou wat ik slik...heb me meer dan genoeg ingelezen en weet alle bijwerkingen van het spul. Daarbij heb ik een bloedonderzoek gedaan dus wat ben je nu aan het zeiken dat ik niet weet wat roa kan doen?? Ik weet nu juist EXACT wat roa doet man :rolleyes:

Terug
Naar boven