vooruitdanmaar
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Momenteel zit ik in een kuur, met gebruik van roa. ben toch wel benieuwd wat het met mijn leverwaardes aan het doen is dus wil ik aan mijn dokter vragen voor een bloedonderzoek.
Echter wil ik niet dat hij tewetenkomt dat ik in een kuur zit, omdat ik dan hoogstwaarschijnlijk geen roa meer voorgeschreven zal krijgen.
Nu is mijn vraag, door een gewone lever en miss niertest kunnen ze waarschijnlijk niet zien dat ik in een kuur zit, of wel?
waarom bloed onderzoek aan vragen als je een kuur met roa hebt moet je elke maand je laten prikken inverband met je leverwaarde, en vind zo ie zo al dom om roa en aas samen te combineren, ik ben zelf een roa gebruiker geweest en je lever krijgt er flink van op je donder.
De TS zn bloedonderzoek en ook die van mij laten toch heel wat anders zien. Bij mij zijn de leverwaarden ook gewoon zo goed als normaal, tijdens Test-Tren en Roa. Dus wie is er hier nou dom?O is dat zoDe TS zn bloedonderzoek en ook die van mij laten toch heel wat anders zien. Bij mij zijn de leverwaarden ook gewoon zo goed als normaal, tijdens Test-Tren en Roa. Dus wie is er hier nou dom?
jullie wat jullie onderschatten roa, tot je een keer wat over komt. dus ga niet zitten zeiken dat je het beter weet. jullie slikken zo maar iets en weet niet eens wat roa allemaal kan doen en wat de bij werkingen van kunnen zijn.