XXL Nutrition

Blue Heat spray (waar te koop ?)

LangeMan

Huge Freak
Waardering
24
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
Ik las op T-Nation dat dit nogal een goeie spray is voor je gewrichten extra goed op te warmen en wil hem graag hebben.

Dit is de enige site waar ik hem vond (50 dollar verzendkosten :()
Elite Fitness Systems

Heeft iemand een andere source ?

• Topic Starter Topic Starter
Nevermind, ik heb ontdekt dat in Tiger Muscle Rub dezelfde ingedriënten zit. ;)

ben je het van plan te gebruiken voor je knie-en ?

Vooral mijn ellebogen, maar misschien ook wel knieen idd. Gaat trouwens al wat beter met me knieen.

bij mij alleen maar slechter
kan je laten weten hoe het bevallen is ?

ik heb er tijdens men eerste setje enorm lastvan en daarna stuk minder.
werkt goed opwarmen bij jou ofnie ?

bij mij alleen maar slechter
kan je laten weten hoe het bevallen is ?

ik heb er tijdens men eerste setje enorm lastvan en daarna stuk minder.
werkt goed opwarmen bij jou ofnie ?

Ja, goed opwarmen is sowieso een must! Ik doe altijd 10 minuten crosstrainer en dan een specifieke warming up voor ik ga beginnen.
Ik heb zo net die Tiger Muscle Rub op mijn knieen en ellebogen gesmeerd en ik heb niet het idee dat mijn gewrichten daadwerkelijk warmen of soepeler aanvoelden.
Maar goed, ik krijg als het goed is binnenkort Osteobolin-C binnen en die ga ik ook nemen (icm glucosamine wat ik al vrij lang slik). Gewoon een beetje van alles doen :P

Ja, goed opwarmen is sowieso een must! Ik doe altijd 10 minuten crosstrainer en dan een specifieke warming up voor ik ga beginnen.
Ik heb zo net die Tiger Muscle Rub op mijn knieen en ellebogen gesmeerd en ik heb niet het idee dat mijn gewrichten daadwerkelijk warmen of soepeler aanvoelden.
Maar goed, ik krijg als het goed is binnenkort Osteobolin-C binnen en die ga ik ook nemen (icm glucosamine wat ik al vrij lang slik). Gewoon een beetje van alles doen :P

aye ben wel benieuwd dan
glucosamine neem ik zelf niet omdat de 1ne zegt dat het wel werk en de andere zegt van niet

maar ben wel benieuwd naar die osteobolin c

Hmmm helpt dit product ook bij hardlopen? Want de eerste 2KM kan ik soms verschikkelijk last hebben van mijn knieën. Daarna zijn ze doorgelopen en gaat het beter. Ik doe soms eerst een goeie 15minuten opwarmen, rekken en strekken maar dat haalt bijna niets uit.

Hmmm helpt dit product ook bij hardlopen? Want de eerste 2KM kan ik soms verschikkelijk last hebben van mijn knieën. Daarna zijn ze doorgelopen en gaat het beter. Ik doe soms eerst een goeie 15minuten opwarmen, rekken en strekken maar dat haalt bijna niets uit.

Over welk product heb je het nu ? Tijger balsem, osteoblin of glucosamine ?

Terug
Naar boven