Fitness Seller

Body fat meter

JEROENN

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m82
Massa
69kg
Ik weet niet echt waar te plaatsen dus zet ik het maar als hij verkeerd zou staan verplaats hem dan maar fso of pm me dan maak ik wel een nieuwe aan :)

Hebben julie al enige ervaring met het zelf aankopen van bodyfat meters
ik denk er namelijk over na om er zelf één te kopen maar weet totaal niet waar te beginnen met zoeken. Ik heb er twee gevonden zeg maar wat je er van vind en als je zelf een goede hebt gevonden tegen een redelijke prijs natuurlijk post het hier maar ! :D
http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/vetpercentagemeter/sequoia-fitness/metacal-bodyfat-caliper/

http://www.bodybuilding.com/store/b...l;jsessionid=5194A62907D115D191DED8A3EC3C4DD6

Volgens mij kan je jezelf nooit écht objectief meten met die dingen. Je knijpt dat ding al snel steviger aan dan dat de bedoeling is. Zeker bij zon goedkoop klungelding, want als je die heeeeel rustig stevig aanduwt kom je een stuk verder dan wanneer je het gewoon stevig aanduwt.

Volgens mij kan je jezelf nooit écht objectief meten met die dingen. Je knijpt dat ding al snel steviger aan dan dat de bedoeling is. Zeker bij zon goedkoop klungelding, want als je die heeeeel rustig stevig aanduwt kom je een stuk verder dan wanneer je het gewoon stevig aanduwt.

Op zich maakt dat niet zoveel uit als je het elke keer op dezelfde manier doet.

Als je de meting iedere keer op dezelfde manier uitvoerd mag het geen probleem zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Als je de meting iedere keer op dezelfde manier uitvoerd mag het geen probleem zijn.
met wat meet jij de jouwe dan ?
Dit kan mss dom klinken maar hoe bereken je dan je spiermassa ?

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 16:41 ----------

Op zich maakt dat niet zoveel uit als je het elke keer op dezelfde manier doet.

met wat meet jij de jouwe dan ?
Dit kan mss dom klinken maar hoe bereken je dan je spiermassa ?

Ik laat het sowieso 1 keer per jaar doen door een sportarts.
Volledige check van conditie lengte gewicht vetmeting lenigheid alles compleet.
Ben dan wel 1.5-2 uur onder de pannen kosten vallen nog wel mee 40 euro en dan heb ik alles weer compleet ;-)

Thuis heb ik de weegschaal en een vetmeter alleen geven die beide wat anders aan heel irritant.

Terug
Naar boven