En wat gaan jullie dan precies belichten in jullie programma? Daar ben ik dan wel weer heel erg benieuwd naar. Er kleeft toch altijd een raar beeld aan de sport (door buitenstaanders) dus het zal wel weer zo negatief als de pest zijn. Ik zal je even een beeld schetsen van de realiteit:
Ik ben 24 jaar oud en train nu ongeveer 4 jaar fanatiek (ik weet niet of ik mijzelf echt een bb vind maar ik ben absoluut geen fitnesser). Ik woon samen met mijn vriendin en wij hebben een dochtertje van bijna 5 maanden. Naast dat ik erg veel tijd in het trainen en alles wat daarbij komt kijken steek, doe ik zoveel mogelijk met mijn gezin en in het huishouden. Naast dat alles ben ik een voltijd hbo-student en bezig met het afronden van mijn bachelor.
Dit forum zit vol met mensen die slim zijn, een goede baan hebben, een leuke studie volgen, een gezin hebben en daarbij trainen. Natuurlijk zullen er ook mensen zijn de sport op plaats één zetten en de rest verwaarlozen maar als je naar dat soort mensen opzoek bent ben je op dit forum aan het verkeerde adres...