AndroidHealthClinic

bodybuilders met kinderen gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elmira

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
63kg
Voor een nieuw televisieprogramma zoek ik bodybuilders met kinderen die helemaal gek zijn van hun sport. In dit programma willen we laten zien wat voor impact deze sport op het gezinsleven heeft. Voor meer info en reacties: graag bellen met 020-5911813 of mailen naar: evandommelen@simpelmedia.tv

Succes met zoeken :).

Betreft het hier een positieve belichting of wordt dit de zoveelste "kijk eens hoe asociaal die ouders zijn en alleen aan hun sport denken en niet aan de kinderen" actie?

Grtz,

Aad ~ Doix

Zal wel weer negatief zijn, anders verkoopt het niet goed genoeg....

ja heb 2 kids thuis maar wat moet je hiermee. er zijn duizenden hobbies en sporten en als iemand daar wat meer aandacht aan besteed heeft hij/zij idd iets minder tijd voor de kinderen normaal gesproken.

de ideale man blijft voor sommige vrouwen toch 1 die alleen werkt en thuis verder klust en met de kinderen speelt en dan nog 4 uurtjes per dag kan slapen. veel of heel veel doen in het huishouden. zo moet het tegenwoordig toch

oh laat me weer even gaan:)

Wordt dit programma ook gemaakt voor kinderen van voetballers/zwemmers etc? Sporten op hoog niveau heeft altijd invloed op het gezinsleven.

En wat gaan jullie dan precies belichten in jullie programma? Daar ben ik dan wel weer heel erg benieuwd naar. Er kleeft toch altijd een raar beeld aan de sport (door buitenstaanders) dus het zal wel weer zo negatief als de pest zijn. Ik zal je even een beeld schetsen van de realiteit:

Ik ben 24 jaar oud en train nu ongeveer 4 jaar fanatiek (ik weet niet of ik mijzelf echt een bb vind maar ik ben absoluut geen fitnesser). Ik woon samen met mijn vriendin en wij hebben een dochtertje van bijna 5 maanden. Naast dat ik erg veel tijd in het trainen en alles wat daarbij komt kijken steek, doe ik zoveel mogelijk met mijn gezin en in het huishouden. Naast dat alles ben ik een voltijd hbo-student en bezig met het afronden van mijn bachelor.

Dit forum zit vol met mensen die slim zijn, een goede baan hebben, een leuke studie volgen, een gezin hebben en daarbij trainen. Natuurlijk zullen er ook mensen zijn de sport op plaats één zetten en de rest verwaarlozen maar als je naar dat soort mensen opzoek bent ben je op dit forum aan het verkeerde adres...

Of je geeft er een positieve draai aan en laat aan heel nederland zien dat kinderen hebben en bodybuilding heel goed samen kunnen gaan;)

Ze proberen dit waarschijnlijk inderdaad negatief uit te belichten.

Maar iemand die 4x per week een uurtje traint is net als iemand anders die wat aan sport doet.
Voetballers op redelijk niveau trainen ook 2x per week 1,5 uur. Blijven daan vaak op piekenavond hangen.
En op zondag zijn ze bijna de hele dag weg.

Voordeel van BB is:
Trainen als kids op bed liggen. Hoeft geen rekening te hoduen met vast gestelde tijden.
als je een dag niet kunt, ga je toch lekker een andere dag.

Het zou de topic starter sieren zich even te laten zien in dit topic en eventueel wat sceptis weg te nemen.

Maar helaas is alleen dit topic geplaatst en heeft ze daarna niet meer ingelogd..:(

Denk dat RichardV het goed heeft verwoord hoe bb prima te combineren is met een gezin.

Is ook niet gek, dat ze niet meer inlogt.
Zou ik ook niet meer dat als ik de reacties lees. Wel weer typisch dbb.

Is niet typisch dbb, is typisch hoe bb door programmamakers en journalisten belicht wordt in het heden en verleden.

Als je dan een programma wilt gaan maken en je dus in de materie verdiept hebt, ben je hiervan op de hoogte en wil je de sceptici duidelijk maken dat je een mooi en integer programma wilt maken.

Dit doe je dan door eea uit de doeken te doen en aktief in je topic te zijn.

Zoooo jammer dat de topicstarter niet meer reageert, dus heeft het eigenlijk ook geen zin meer om het topic open te houden.

Zoooo jammer dat de topicstarter niet meer reageert, dus heeft het eigenlijk ook geen zin meer om het topic open te houden.

Heb je helemaal gelijk in!

Oproep staat er, reacties zijn niet echt zinvol... zal even opschonen en dan doe ik deze maar dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven