obikoe
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Vetpercentage
- 1%
VLISSINGEN (ANP/BELGA) – De deelnemers van het Belgisch kampioenschap bodybuilding in Vlissingen renden zondag massaal de zaal uit toen ze dopingcontroleurs van de Vlaamse Gemeenschap zagen binnenkomen. Dat schrijft de krant Het Nieuwsblad maandag.
Twintig deelnemers zouden strijden voor de titel van Belgisch kampioen bodybuilding. Volgens dokter Hans Cooman, dopingarts van de Vlaamse Gemeenschap, zetten ze het op een lopen toen de controleurs het theater Arsenaal binnenkwamen, waar het kampioenschap zou plaatsvinden.
„Zoals na elke controle zal ik ook nu mijn verslag opmaken”, zei Cooman. „Daarin zal ook staan dat ik het nog nooit zo grof meemaakte.” Omdat de meeste bodybuilders vertrokken, ging het kampioenschap uiteindelijk niet door.
las dit grappige berichtje alhier in de krant hahahahaha......
slecht geweten misschien
niet echt sportief om zo een titel te willen winnen.
hoop dat elke wedstrijd de controles aangescherpt gaan worden.
wij naturel,s trekken altijd aan het kortste eind in competitie met die wandelende medicijnkasten.
Twintig deelnemers zouden strijden voor de titel van Belgisch kampioen bodybuilding. Volgens dokter Hans Cooman, dopingarts van de Vlaamse Gemeenschap, zetten ze het op een lopen toen de controleurs het theater Arsenaal binnenkwamen, waar het kampioenschap zou plaatsvinden.
„Zoals na elke controle zal ik ook nu mijn verslag opmaken”, zei Cooman. „Daarin zal ook staan dat ik het nog nooit zo grof meemaakte.” Omdat de meeste bodybuilders vertrokken, ging het kampioenschap uiteindelijk niet door.
las dit grappige berichtje alhier in de krant hahahahaha......
slecht geweten misschien

niet echt sportief om zo een titel te willen winnen.
hoop dat elke wedstrijd de controles aangescherpt gaan worden.
wij naturel,s trekken altijd aan het kortste eind in competitie met die wandelende medicijnkasten.