AndroidHealthClinic

Bodybuilding and paypal

justlooking

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Als ik de paypal-procedure op de bodybuilding.com site volg, vraagt ie op het laatst om een creditcard (sommige sites willen dat je een creditcard aan je paypal account toevoegt, iets wat ik dus niet heb) maar het schijnt dat je ook manueel geld kan overmaken via paypal, door het geld naar ceo@bodybuilding.com te sturen. Iemand daar ervaring mee?

betaal gewoon met je creditcard...

Hij heeft geen creditcard. Ik had er ook geen en heb speciaal voor hen 1 aangekocht :p, stuur eens een mailtje naar bodybuilding.com Ze zullen snel antwoorden of het gaat of niet.

• Topic Starter Topic Starter
Het is gewoon super irritant. Ik zet zo'n paypal account op omdat ik geen creditcard heb, en op elke site waar ik iets probeer te bestellen vraagt paypal alsnog om zo'n k*tding.:rolleyes:

Maar ik zal eens een mailtje sturen.

een week geleden heb ik een order betaald bij bodybuilding.com met paypal (zonder creditcard ) . Dus het moet ook bij jou kunnen lukken .;)

• Topic Starter Topic Starter
Heb je de procedure op de bodybuilding.com zelf gevolgd (waar je vanzelf naar de website van paypal wordt doorverbonden) of heb je je bestelling handmatig met paypal overgeschreven?

Wat bestellen jullie voor spannende dingen op die sites dan wat je hier niet kan krijgen?

ik ben nu bezig met chatten met zon BB.Com mokkel. alleen ze komt er niet zo uit en nu moet ik weer w8en

Wat bestellen jullie voor spannende dingen op die sites dan wat je hier niet kan krijgen?

Je kan er van alles kopen wat je in België/nederland niet kan kopen. En als je het dan toch vind hebben ze er bevoorbeeld je favoriete whey niet of multi vitamines en dan moet je uit verschillende shops gaan bestellen. Op bodybuilding.com hebben ze het volledige assortiment van tientallen supplementfabrikanten.
Van de superkrachtige e-bol, x-factor, anabolic pump tot green magnitude en 1 der deze weken de nieuwe white flood van controlled labs.

Buiten het grote assortiment is de prijs vele malen lager dan hier en krijg je er zelfs free gifts bij van bodybuilding.com. Het enige nadeel, als je dat een nadeel vind, is dat je 7-14 dagen moet wachten eer je het thuis ontvangt.

Je kan er van alles kopen wat je in België/nederland niet kan kopen. En als je het dan toch vind hebben ze er bevoorbeeld je favoriete whey niet of multi vitamines en dan moet je uit verschillende shops gaan bestellen. Op bodybuilding.com hebben ze het volledige assortiment van tientallen supplementfabrikanten.
Van de superkrachtige e-bol, x-factor, anabolic pump tot green magnitude en 1 der deze weken de nieuwe white flood van controlled labs.

Buiten het grote assortiment is de prijs vele malen lager dan hier en krijg je er zelfs free gifts bij van bodybuilding.com. Het enige nadeel, als je dat een nadeel vind, is dat je 7-14 dagen moet wachten eer je het thuis ontvangt.

is het niet white blood en die hebben ze al een tijdje hoor.

is het niet white blood en die hebben ze al een tijdje hoor.

neeje tis white flood :D Maar het komt deze week of volgende week uit naar tschijnt:

CONTROLLED LABS - White FLOOD FAQ (Frequently Asked Questions) - Bodybuilding.com Forums

smaak: electric lemonade met zo een citroentje op de plakker rond de pot en een verfrissende afbeelding. Ze willen het zeker laten doorbreken in de zomer. Echte marketingboys die van controlled labs maar het ziet er wel veelbelovend uit ... en er zit zelfs wat GABA in

neeje tis white flood :D Maar het komt deze week of volgende week uit naar tschijnt:

CONTROLLED LABS - White FLOOD FAQ (Frequently Asked Questions) - Bodybuilding.com Forums

smaak: electric lemonade met zo een citroentje op de plakker rond de pot en een verfrissende afbeelding. Ze willen het zeker laten doorbreken in de zomer. Echte marketingboys die van controlled labs maar het ziet er wel veelbelovend uit ... en er zit zelfs wat GABA in

mijn fout :p

e-bol en anabolic pump zijn dat PH?

e-bol en anabolic pump zijn dat PH?

neeje ma wel serieus krachtige middeltjes naar tschijnt. op het forum van bodybuilding.com is der zeer veel over te vinden.
Maar ge moet echt opletten wa ge eet enzo of ge kunt er bijwerkingen van krijgen. Nix voor mij dus en het is ook lekker duur.

Maar er is sinds vandaag een topic over anabolic pump en de geloofwaardigheid ervan dus kweet nie of het echt aan te raden is.
Als je het echt wil proberen staat het wel deze week in afslag op bodybuilding.com. Jawel alleen deze week !! :D lol, ik weet niet of het te vertrouwen is eigenlijk. Zoveel mensen die er ongelooflijke zotte logs van schrijven en dat je moet oppassen voor bijwerkingen en dan de andere groep die zegt dat het nix doet en dure shit is waar je nix aan hebt ... Zou het een gesponsorde hype zijn?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven