justlooking
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En je hebt ook geen creditcard toegevoegd aan je paypal profiel?
mooi topic want was ook van plan om via paypal te betalen..maar dat paypal gedoe..kost als ik het goed heb geen geld maar gaat dat via een omweg gelijk van je eigen rekening af of moet op die paypal rekening eerst geld storten om daarna geld over te kunnen maken naar bb.com?bvd..
Hey Smurfo en Raish, wat is dat met diene White Flood ?
Ik als supplementen sl*t weet hier nog niks over![]()
Heb wel sinds vandaag Size-On, superpump en Anabolic pump in mijn bezit.
Das gewoon een nieuw product van controlled labs. Een pre-workout NO-supplement maar in tegenstelling tot white blood zit er in white flood wel caffeïne en de ingrediënten zijn eigenlijk ook wel deels anders + het is in poedervorm. Lijkt me wel een supergoed product. Ik ga het zeker bestellen in de zomer maar ik ga pas over 2.5 maand voor het eerst aan de creatine en multi vits en wil zelf eerst zien en voelen hoe ik reageer op de creatine van controlled labs, kheb wel al eens geproefd en is echt lekker mmmm raaauuuwtch
Es zien wat effect 6-8 weken van die lekkere green magnitude op mij heeft. Tegen dan bestel ik wrs ook nog zo dat back to basics bodyfat metertje en handschoentjes aangezien ik dat ook nog niet heb, en zal dan ook die white flood meebestellen. Lijkt me zeker de moeite waard om het ooit eens uit te proberen. Maar dat zal dus nog een tijdje duren 
wow zotjes. Schrijf zeker eens een review of log over anabolic pump want op het forum van bodybuilding.com zijn ze derover aant zeveren enzo. White flood zal volgende week uitkomen. Nix speciaals hoorDas gewoon een nieuw product van controlled labs. Een pre-workout NO-supplement maar in tegenstelling tot white blood zit er in white flood wel caffeïne en de ingrediënten zijn eigenlijk ook wel deels anders + het is in poedervorm. Lijkt me wel een supergoed product. Ik ga het zeker bestellen in de zomer maar ik ga pas over 2.5 maand voor het eerst aan de creatine en multi vits en wil zelf eerst zien en voelen hoe ik reageer op de creatine van controlled labs, kheb wel al eens geproefd en is echt lekker mmmm raaauuuwtch
Es zien wat effect 6-8 weken van die lekkere green magnitude op mij heeft. Tegen dan bestel ik wrs ook nog zo dat back to basics bodyfat metertje en handschoentjes aangezien ik dat ook nog niet heb, en zal dan ook die white flood meebestellen. Lijkt me zeker de moeite waard om het ooit eens uit te proberen. Maar dat zal dus nog een tijdje duren
![]()

waarom zo lang wachten voordat je je creatine gaat proberen.
ik ga hem ook bestellen maar ook pas over 15 weken heb net mn 17-HD binnen en dat is ook een hele goeie pre-workout![]()
Wel k*t eh nu sta ik hier met mijn creatine en multi vits. Zo verleidelijk maar kheb ze in de doos gelaten en daarop staat ne zak whey. Af en toe moet ik wel eens ruiken aan de green magnitude. Een geurtje die je snel mist
en khebbet nog maar 1 keer geproefd 
kzit aan de roaccutane aangezien God mij gezegend heeft met puistjesWel k*t eh nu sta ik hier met mijn creatine en multi vits. Zo verleidelijk maar kheb ze in de doos gelaten en daarop staat ne zak whey. Af en toe moet ik wel eens ruiken aan de green magnitude. Een geurtje die je snel mist
en khebbet nog maar 1 keer geproefd
![]()
, hoop dat je de verleiding kan weerstaan.ja , geen creditcard toegevoegd aan mijn paypal profiel
Hmmm, enige wat ik kan bedenken is dat ik nog niet genoeg geld heb overgemaakt naar mijn paypal rekening, aangezien ik het eerst wilde testen en paypal special voor deze bestelling heb aangemaakt.
Sterkte man, hoop dat je de verleiding kan weerstaan.