XXL Nutrition

Bodybuilding Big Brother..zou wel geinig zijn?

dat zie ik nooit gebeuren .

bodybuilders kunnen toch niet zonder hun wekelijkse dosis designerdrugs ???

Net als de meeste DVD's van bodybuilding-grootheden, waar je iemand 683 keer ziet wakker worden, eten, trainen, eten, TV kijken, eten en weer ziet slapen is een huis vol BB'ers die de hele dag niet anders doen dan eten klaarmaken, trainen en Xboxen verdomde saai voor TV kijkend Nederland.

Zo'n programma zou nog geen promille kijkdichtheid opleveren, tenzij je het huis aanvult met fitness chicks maar dat zijn de meesten ook wel zat na 4 weken.

• Topic Starter Topic Starter
zie het al helemaal voor me.
maar er moet wel een doel zijn.
dus er zit een wedstrijd aan verbonden een soort mr. big brother.

de gene in de beste shape na zeg een jaar wint zijn hele leven gratis supplementen.

oke waar kan ik inschrijven.

Ja inderdaad zo zou je het kunnen zien, de ideeen komen al boven water:cool:

Net als de meeste DVD's van bodybuilding-grootheden, waar je iemand 683 keer ziet wakker worden, eten, trainen, eten, TV kijken, eten en weer ziet slapen is een huis vol BB'ers die de hele dag niet anders doen dan eten klaarmaken, trainen en Xboxen verdomde saai voor TV kijkend Nederland.

Zo'n programma zou nog geen promille kijkdichtheid opleveren, tenzij je het huis aanvult met fitness chicks maar dat zijn de meesten ook wel zat na 4 weken.

Ja oke.. das helemaal waar, maar dit gaat eff over het bodybuilding plaatje
Snap wel dat de rest van nederland er geen hol aan zal vinden, Maar is altijd leuk om er over na te denken hou het zou zijn, als er paar gasten van DBB in z'n huis gestopt worden..:D

Najah, enorme roid rages die ontstaan door verveling.. Alles dat lawaai maakt lijkt het goed te doen op tv

Ja oke.. das helemaal waar, maar dit gaat eff over het bodybuilding plaatje
Snap wel dat de rest van nederland er geen hol aan zal vinden, Maar is altijd leuk om er over na te denken hou het zou zijn, als er paar gasten van DBB in z'n huis gestopt worden..:D

OK, het 'plaatje' dan. Zelfs voor mij fokking boring want ik zie op TV wat ik zelf ook al de hele dag doe en dan nogeens tot in de puntjes verfijnd, gedaan door knurften die schoteltjes Brocco staan te wegen. Ik zou er jeuk van krijgen.

OK, het 'plaatje' dan. Zelfs voor mij fokking boring want ik zie op TV wat ik zelf ook al de hele dag doe en dan nogeens tot in de puntjes verfijnd, gedaan door knurften die schoteltjes Brocco staan te wegen. Ik zou er jeuk van krijgen.

hahaha:D Ja laten we het maar bij het ''plaatje'' houden.
Zie me zelf ook niet echt dingen wegen, laat staan 24/7

Ik denk dat de meeste DBB'ertjes het wel spannend vinden om een cameraatje in het toilet te zien waar kurende BB'ers 10 keer per dag hun coïtusuele frustraties van zich aftrekken :D

:D haha denk dan wel dat de meeste vrouwelijk members ook ineens mee kijken:p

En op de plee rukken hoeft toch niet met een kamsutra kamer
Vergeet internetten niet Opa ... daar kunnen we ook niet zonder :D

Er is een verschil tussen een huis vol met bodybuilders en een huis vol met DBB'ers. Dat laatste huis zou nog best weleens leuk kunnen worden.

Moet je wel wat figuren als MWB erbij zetten al moet ie dan spraakzamer zijn dan op meeting.

dan moet er ook een laboratorium komen waar we ongestoort onze "cocktails"kunnen mixen :brew:

daar ligt nu de fout . kijkergewenning !
men bekijkt steeds hetzelfde en word dat dan beu

die chicks zouden veel kijkcijfers opleveren moesten ze van week tot week steeds dieper tot op de rand gaan

De ene roidrage na de andere. Groepsverkrachtingen, anale vernederingen, lijkt me goed vermaak voor veel mensen.

Terug
Naar boven