koetje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat zie ik nooit gebeuren .
bodybuilders kunnen toch niet zonder hun wekelijkse dosis designerdrugs![]()

EEn kamasutra kamer voor de testo te lozen .........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom niet he.. Zal wel een GROTE villa worden dan, voor al die grote mensen er in
zie het al helemaal voor me.
maar er moet wel een doel zijn.
dus er zit een wedstrijd aan verbonden een soort mr. big brother.
de gene in de beste shape na zeg een jaar wint zijn hele leven gratis supplementen.
oke waar kan ik inschrijven.

Net als de meeste DVD's van bodybuilding-grootheden, waar je iemand 683 keer ziet wakker worden, eten, trainen, eten, TV kijken, eten en weer ziet slapen is een huis vol BB'ers die de hele dag niet anders doen dan eten klaarmaken, trainen en Xboxen verdomde saai voor TV kijkend Nederland.
Zo'n programma zou nog geen promille kijkdichtheid opleveren, tenzij je het huis aanvult met fitness chicks maar dat zijn de meesten ook wel zat na 4 weken.

Net als de meeste DVD's van bodybuilding-grootheden, waar je iemand 683 keer ziet wakker worden, eten, trainen, eten, TV kijken, eten en weer ziet slapen is een huis vol BB'ers die de hele dag niet anders doen dan eten klaarmaken, trainen en Xboxen verdomde saai voor TV kijkend Nederland.
Zo'n programma zou nog geen promille kijkdichtheid opleveren, tenzij je het huis aanvult met fitness chicks maar dat zijn de meesten ook wel zat na 4 weken.
Ja oke.. das helemaal waar, maar dit gaat eff over het bodybuilding plaatje
Snap wel dat de rest van nederland er geen hol aan zal vinden, Maar is altijd leuk om er over na te denken hou het zou zijn, als er paar gasten van DBB in z'n huis gestopt worden..![]()
OK, het 'plaatje' dan. Zelfs voor mij fokking boring want ik zie op TV wat ik zelf ook al de hele dag doe en dan nogeens tot in de puntjes verfijnd, gedaan door knurften die schoteltjes Brocco staan te wegen. Ik zou er jeuk van krijgen.
Ja laten we het maar bij het ''plaatje'' houden.En op de plee rukken hoeft toch niet met een kamsutra kamerNet als de meeste DVD's van bodybuilding-grootheden, waar je iemand 683 keer ziet wakker worden, eten, trainen, eten, TV kijken, eten en weer ziet slapen is een huis vol BB'ers die de hele dag niet anders doen dan eten klaarmaken, trainen en Xboxen verdomde saai voor TV kijkend Nederland.

ik ben eerder in voor hosper naar expiditie robinson te sturen .
komt hij op 3% terug wedstrijdklaar

als je op neen ik ben geen 18 klikt kom je op de site van sesamstraat 
als je op neen ik ben geen 18 klikt kom je op de site van sesamstraat
![]()