MuscleMeat

bodybuilding.com Undercover: Mening over Tren...

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Op bodybuilding.com staan artikelen geschreven door iemand die vanuit zijn positie als 'persoon dichtbij het pro-gebeuren' 'undercover' schrijft over zijn ervaringen en vooral vragen van nieuwsgierigen beantwoordt.

Een beetje bout vond ik zijn stelling betreffende Trenbolone.
Hieronder de vraag van de brievenschrijver en het antwoord van de 'undercover'. Let op de spelfouten van zowel briefschrijver als beantwoorder.

Q:

I wanted to know your experience with Trenbalone? This will be my first cycle using it.

A:

Trenbalone. Are you referring to all that useless yellow stuff people are making from melting down the pellets in oil and then selling it to a bunch of suckers? I seriously doubt that you or anyone else has any real trenbalone floating around. That drug has been long gone for years and years. You have a bunch of these so-called gurus melting down Finilplex Pellets (tren pellets designed to be injected into cattle) and mixing them in oil. All it takes is one idiot who is loaded up on test and this idiotic mix to say he's growing like never before and everyone will join in buying the stuff. Fact is that it's the testosterone that is working and not the so-called tren. My advice to you is to throw the crap out because it is useless! All these companies selling the shit were started from people trying to get rich, and they are. I've been laughing at this tren thing ever since Finilplex hit the scene about 6 years ago. There is no real Tren!

Dat er geen 'real Tren' is, refererend aan de huma grade Tren, dat klopt. Maar om nu meteen te zeggen dat de cattle-Tren ondermaats en flauwekul is, vind ik onzin.
Heren brandt los! :D

tren korrels in koeien spuiten , dat is dan wel echte tren ?

tja ik denk dat de gebruikers het wel weten, test + tren of test + bv deca zorgt voor heel andere resultaten, kan me moeilijk inbeelden dat men evengoede resultaten haalt op test only als op tren + test, of iedereen hier heeft weer enorm last van placebo effect :p
(droger en gespierder worden door placebo? ach er zijn ergere dingen :D)

Iemand die de namen nog niet eens correct kan spellen neem ik niet serieus.

Idd...wat een knuppel zeg.

Terug
Naar boven