Fitness Seller

bodybuilding en vechtsport

Da Balboa

Novice
Waardering
0
sinds een tijdje ben ik hard aan het trainen. Maar ik doe al 3 jaar boksen en daarom is mijn vraag ook: "kunnen je armen gewoon groter worden terwijl je gewoon door blijft gaan met boksen" veel mensen zeggen dat je armen dan niet groot meer kunnen worden omdat je bij het boksen veel je armen strekt. Kan iemand mij hier a.u.b een antwoorde op geven???

alvast bedankt;)

Als alles inorde is, voeding, rust, trainingen,... is het zeker te doen, niet makkelijk but who wants it the easy way?!

sinds een tijdje ben ik hard aan het trainen. Maar ik doe al 3 jaar boksen en daarom is mijn vraag ook: "kunnen je armen gewoon groter worden terwijl je gewoon door blijft gaan met boksen" veel mensen zeggen dat je armen dan niet groot meer kunnen worden omdat je bij het boksen veel je armen strekt. Kan iemand mij hier a.u.b een antwoorde op geven???

alvast bedankt;)

wat is dat nou weer voor onzin :D bij krachttraining strek je je armen toch ook veel. :roflol:

3 woorden

Jerome Le banner

Le Banner is een beest :D Geweldige vechter!

alvast bedankt;)

Wat denk je van KT ter ondersteuning van? Dat geldt voor meer sporten waarbij je "je armen strekt" trouwens. Genoeg mensen op dit board die een combinatie van sporten beoefenen en reken maar dat ze armen hebben.

Wat denk je van KT ter ondersteuning van? Dat geldt voor meer sporten waarbij je "je armen strekt" trouwens. Genoeg mensen op dit board die een combinatie van sporten beoefenen en reken maar dat ze armen hebben.

Hell yeah :hedbang:

al zitten er ook wel mensen tussen die andere sporten droppen om 100% voor BB tegaan, het is een keuze die je zelf moet maken...

alvast bedankt;)

Ik ken boksers die grotere armen hebben dan 80% van de members hier.

Denk je dat boksers alleen boksen, touwtjespringen en pushups doen, of zou het kunnen dat andere boksers dan Rocky ook regelmatig in de gym te vinden zijn?