Fitness Seller

bodybuilding en vechtsport

Da Balboa

Novice
Waardering
0
sinds een tijdje ben ik hard aan het trainen. Maar ik doe al 3 jaar boksen en daarom is mijn vraag ook: "kunnen je armen gewoon groter worden terwijl je gewoon door blijft gaan met boksen" veel mensen zeggen dat je armen dan niet groot meer kunnen worden omdat je bij het boksen veel je armen strekt. Kan iemand mij hier a.u.b een antwoorde op geven???

alvast bedankt;)

Als alles inorde is, voeding, rust, trainingen,... is het zeker te doen, niet makkelijk but who wants it the easy way?!

sinds een tijdje ben ik hard aan het trainen. Maar ik doe al 3 jaar boksen en daarom is mijn vraag ook: "kunnen je armen gewoon groter worden terwijl je gewoon door blijft gaan met boksen" veel mensen zeggen dat je armen dan niet groot meer kunnen worden omdat je bij het boksen veel je armen strekt. Kan iemand mij hier a.u.b een antwoorde op geven???

alvast bedankt;)

wat is dat nou weer voor onzin :D bij krachttraining strek je je armen toch ook veel. :roflol:

3 woorden

Jerome Le banner

Le Banner is een beest :D Geweldige vechter!

alvast bedankt;)

Wat denk je van KT ter ondersteuning van? Dat geldt voor meer sporten waarbij je "je armen strekt" trouwens. Genoeg mensen op dit board die een combinatie van sporten beoefenen en reken maar dat ze armen hebben.

Wat denk je van KT ter ondersteuning van? Dat geldt voor meer sporten waarbij je "je armen strekt" trouwens. Genoeg mensen op dit board die een combinatie van sporten beoefenen en reken maar dat ze armen hebben.

Hell yeah :hedbang:

al zitten er ook wel mensen tussen die andere sporten droppen om 100% voor BB tegaan, het is een keuze die je zelf moet maken...

alvast bedankt;)

Ik ken boksers die grotere armen hebben dan 80% van de members hier.

Denk je dat boksers alleen boksen, touwtjespringen en pushups doen, of zou het kunnen dat andere boksers dan Rocky ook regelmatig in de gym te vinden zijn?

Kan me niet voorstellen dat ze hun tijd verdoen aan langdurige preachercurlsets, maar eerder powercleans en squats ofzo. En ja, daar krijg je armen van:eek:

zie maar naar mike tyson ofzo

kijk maar even naar het filmpje van cro-cop een paar treads hiervandaan

is ook zeker geen kleintje meer

tuurlijk is een fullprof :D maar gaat om het principe

zoals door iedereen al gezegt wordt kan het zeker !!! maarrrrrr let wel op hoe je BB traint !! Zodra je echt powersets gaat doen en dus gaat focussen op explosiekracht , dan neemt je spierconditie wat af en zou dat evt voor een snellere verzuring kunnen gaan zorgen bij de andere sport , terwijl je dat niet wilt hebben ! ;)
Dus train ook op spierconditie !!!!!!! ( laag gewicht / veel reps )

Heb zelf 7 jaar free-fight gedaan , maar heb toen een keuze moeten maken omdat mijn dekking bij het free-fight gewoon echt niet lang meer vol te houden was door verzuring in mijn schouders/rug :(

Hell yeah :hedbang:

al zitten er ook wel mensen tussen die andere sporten droppen om 100% voor BB tegaan, het is een keuze die je zelf moet maken...

Hoe zit het eigenlijk met jou Sanca, jij had het een tijdje geleden erover dat je binnenkort waarschijnlijk toch een keuze zou moeten maken tussen BB en muay thai...?

van boksen krijg je ook een flink gespierde rug...

jiu jitsu en krachttraining gaan samen maar het is soms verdomde lastig , maar ik doe het nog steeds

Waarom is het zo lastig? Ik wil misschien ook op zoiets gaan.

ik heb moeite met aan mn rust momenten te komen... ik heb maar 1 rustdag in de week...

Terug
Naar boven