XXL Nutrition

bodybuilding op belgisch tv!!!

lahcen_butler

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
effe ter info morgen op belgische tv canvas om precies te zijn 21:05 zal er een documentaire worden uitgezonden over bodybuilders. laten we hopen dat het iets positief zal zijn. veel kijkplezier.

is al ee ntopic over d8 ik :)

:thumbs:thx voor de tip

ik ga nog eens kijken

thx 4 the reminder ;)

ik kijk ook

Zeer bedankt man en normaal zal er dit seizoen in telefacts ook een docu ofzo zijn van die gast met zijn ontplofte biceps!:eek:

Danku!
Is even kijken danmaar.

zoals gewoonlijk zal bodybuilding niet in een mooi daglicht worden gezet, da bestaat niet hehe.

deze docu hebben ze al 3 maal gegeven op canvas ;)

elk jaar opnieuw

Hmm, telefacts, dat zal zeker niet veel goeds zijn. Waarschijnlijk alle minpunten worden weer naar voor gebracht, hoe meer sensatie hoe beter :fire::splat:

maakt tog niet zoveel uit . wij als bodybuilders onder elkaar weten wel beter.derest kan stikke:D

louis theroux ging ook al eens naar de wcw, weet iemand of dit al uitgezonden is op canvas of dat het nog moet komen?

effe ter info morgen op belgische tv canvas om precies te zijn 21:05 zal er een documentaire worden uitgezonden over bodybuilders. laten we hopen dat het iets positief zal zijn. veel kijkplezier.

Ok, ff kijken vanavond, bedankt voor de tip.
Karma, ook al gaat het hier om de zoveelste herhaling.

niet echt positief vond ik :s
GROETEN

idd nog steed zet hij het in een slecht daglicht.
Ik vond hem al minder aanvallend dan alle andere reporters om eerlijk te zijn. Maar mensen denken dat als je de spuit er in zet, je op een twee drie groot bent. Zoals bij mij in de winkel. "Ik wil geen bodybuilder zijn"Zeg ik gewoon, ik train nu al bijna twee jaar, je moet niet verwachten dat je groter gaat zijn dan mij als je gewoon een whey of weight gainer koopt...

Terug
Naar boven