Fitness Seller

bodycraft powerrack

Dat weet ik. Maar beter had je er dan een grote plate opgedaan. Chains zijn eigenlijk bedoelt voor een dynamic load.

dan moet je maar net een grotere plate hebben. en als je chains de complete beweging los hebt hangen = het extra gewicht gewoon aanwezig op volledige rom.. so.. weinig verschil met schijven

Die meneer weet niet waar hij het over heeft.
Ik & sanca hebben ook zo'n rek, kan heus veel maar aan hoor.
Is goed spul, alleen de leveringen bij helisport kunnen wel een paar maanden duren.

Idd, kan zeker en vast 300+ verdragen

Ik heb geluk gehad met helisport denk ik als ik sommige posts hier op't board mag geloven

Wat je wel hebt is dat bij zware gewichten (180kg+) de rubber van de safety bars (als de bar daar op ligt) een beetje loskomt. Maar dat is nu niet echt een giga probleem lijkt me :)

Ja, die rubbers zijn niet echt veel waard, lijkt me ook niet meteen een probleem

anders boor je die gaten toch ff wat ruimer en stop je er een dikkere loading pin in

Idd, kan zeker en vast 300+ verdragen

Ik heb geluk gehad met helisport denk ik als ik sommige posts hier op't board mag geloven

Heb zelf ook niet zo lang moeten wachten op mijn rack. Misschien leveren ze sneller bij de Belgen? :D

Het rack had ik ook vrij snel binnen, op mijn schijven van helisports heb ik maanden moeten wachten. Uiteindelijk wel 2 schijven van 20kg teveel gekregen. Vergissing of niet, het was welkom na het lange wachten :D

Terug
Naar boven