XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zouden jullie misschien Dandelion Root in het assortiment op kunnen nemen? :D
Ik zet het op het lijstje. Zal morgen Ilco evne vragen.
ben bang dat er iets bij men bestelling mist, als ik vanavond bij men oma kom ( is me standaard afleverings adress, altyd thuis die mensen haha)

want ik zie net dat het pakketje 7030 gram weegt @ postnl site

en ik had 4x1000gram oats
1500gram casseine
2000gram isolaat
100 capsules visolie
1shakebeker

en dan zou dus zon 8kg moeten zijn, maar ik laat het vanavond weten,
Ben benieuwd, PM je me de 'uitslag' even?:rolleyes:

Groetjes Ralf

Nvm, vraag al beantwoord

Laatst bewerkt:
je was me net ff te snel af, had men post nog iets aangepast

b&f shop, dit is nu mijn 2de dag op oxyelite pro gisteren had ik dit nog niet, maar ik heb enorme dorst nu, de hele dag door. ik heb de afgelope dag tussen de 5-6liter water gedronken (ja ik heb geteld) en ik heb nogsteeds een dorst gevoel. nu lees ik op amerikaanse sites wel meer reviews van mensen hierover en dat er in prenciepe niets mis mee is en gewoon drinken, maar het is ongelooflijk vervelend 20x per dag te plassen. is dit dorstgevoel tijdelijk of echt gewoon de volle 30 dagen dat ik dit spul ga gebruiken ?

:thumbs:
je was me net ff te snel af, had men post nog iets aangepast
Kom ik morgen op terug. Helaas id e PostNL al gesloten en kan ik daarom niet meer bereiken. Staat er bij de trackandtrace verder niets vermeld/handtekening?
b&f shop, dit is nu mijn 2de dag op oxyelite pro gisteren had ik dit nog niet, maar ik heb enorme dorst nu, de hele dag door. ik heb de afgelope dag tussen de 5-6liter water gedronken (ja ik heb geteld) en ik heb nogsteeds een dorst gevoel. nu lees ik op amerikaanse sites wel meer reviews van mensen hierover en dat er in prenciepe niets mis mee is en gewoon drinken, maar het is ongelooflijk vervelend 20x per dag te plassen. is dit dorstgevoel tijdelijk of echt gewoon de volle 30 dagen dat ik dit spul ga gebruiken ?
Ik ga er vanuit dat dit tijdelijk is. Als dit blijft aan houden, dan hoor ik het graag van je!

Ralf

vraag ik me toch wel het volgende af... Wat doe je op die pannekoeken? ;)

vraag ik me toch wel het volgende af... Wat doe je op die pannekoeken? ;)
Je kan er van alles op doen, van appel tot banaan. Van suiker tot stroop. Echter, niets of bijvoorbeeld kaneel is ook mogelijk. De pannenkoeken zijn gezoet met een heerlijke vanille smaak en is daarom goed te doen, zelf met niets erop.

Ralf

pakketje had er al moeten zijn! :(
heb zin in pannekoeken!!@!@!@

iwf069038.jpg

Op de site staat wel handtekening tonen; maar kan hem niet openen op telefoon, zal vanavond kijken.. Alvast bedankt voor je hulp

:thumbs:

Kom ik morgen op terug. Helaas id e PostNL al gesloten en kan ik daarom niet meer bereiken. Staat er bij de trackandtrace verder niets vermeld/handtekening?

Ik ga er vanuit dat dit tijdelijk is. Als dit blijft aan houden, dan hoor ik het graag van je!

Ralf

ik geloof dat ik nu eigenlijk merk dat ik niet echt zo overdreven veel dorst heb maar gewoon een droge keel, ook hierover heb ik op internet van mensen het een en ander kunnen vinden met soortgelijke ervaringen, maar ik zie nergens staan of je wel of niet door moet gaan met OEP en die droge keel en hoelang die ook aanhoudt, tips ?

XXL pancakes:

Energie 436 kcal
Eiwitten 35,5 gram
Koolhydraten 33,2 gram
Waarvan suikers 2,2 gram
Vetten 16,7 gram
Waarvan verzadigd 5,5 gram
Vezel 5,0 gram
Natrium 0,30 gram

Ingredienten: fijne havermout, ei-poeder, wei-proteïne isolaat, melkproteïne concentraat, smaakaroma, guar gum, kaneelextract, sucralose.

B&F pancakes:

Kcal 370,9
KJ 1550,3
Eiwit 61,2
Vet 2,3
Koolhydraten 24,9
Vezels 2,4

Ingredienten: Whey Proteine concentraat, Micellar Caseine, Instant Calcium Caseinaat, Whey Proteine Isolaat, Egg Albumine, Fructose, Whey Proteine Hydrolisaat, smaakaroma, tarwevezels, bakpoeder, silicium dioxide, sodium chloride, citroenzuur, sucralose, kleurstof E102/110.

Iemand met verstand van ingrediënten die hieruit iets kan opmaken qua opneembaarheid en dergelijke?

Tjah leuk al die verschillende proteine varianten, maar zonder exacte cijfers zegt het niks, 1% isolaat of hydrolaat en je mag het al op je label voeren

Heb het pakketje net binnengekregen en heb er maar meteen 4 uitgeprobeerd
de heerlijke vanille geur viel me meteen op en ik ben gek op pannekoeken dus kon niet wachten
let er wel op ik heb water ipv melk (wat ik normaal gesproken gebruik) gebruikt.

de eerste pannekoek was een faal, het is een hele andere substantie dan dat ik normaal gesproken gewend ben. Het is erg luchtig en schuimachtig waardoor de pannekoek ging plakken, je moet dus na elke pannekoek je pan opnieuw smeren.
je ziet het resultaat ook rechts >.<

307t7h1.jpg

de tweede zag er al stukken beter uit

2e3wqcz.jpg

heb de tweede met honing geprobeerd maar dat smaakte gewoonweg niet goed voor mij
dus heb ik de derde en vierde maar met wat stukjes appel gegeten

2uqbuy0.jpg

ik moet ze nog met melk uitproberen ipv water want volgens mij zal dat heel wat uitmaken in de smaak.
ik raad ook aan niet teveel te eten ( 2 stuks is perfect )want ik voel me al een beetje wieeehooo na 4 stuks
al met al de smaak was redelijk tot goed, maar ik moet er gewoon heel wat meer mee experimenteren

Heb het pakketje net binnengekregen en heb er maar meteen 4 uitgeprobeerd
de heerlijke vanille geur viel me meteen op en ik ben gek op pannekoeken dus kon niet wachten
let er wel op ik heb water ipv melk (wat ik normaal gesproken gebruik) gebruikt.

de eerste pannekoek was een faal, het is een hele andere substantie dan dat ik normaal gesproken gewend ben. Het is erg luchtig en schuimachtig waardoor de pannekoek ging plakken, je moet dus na elke pannekoek je pan opnieuw smeren.
je ziet het resultaat ook rechts >.<

de tweede zag er al stukken beter uit

heb de tweede met honing geprobeerd maar dat smaakte gewoonweg niet goed voor mij
dus heb ik de derde en vierde maar met wat stukjes appel gegeten

ik moet ze nog met melk uitproberen ipv water want volgens mij zal dat heel wat uitmaken in de smaak.
ik raad ook aan niet teveel te eten ( 2 stuks is perfect )want ik voel me al een beetje wieeehooo na 4 stuks
al met al de smaak was redelijk tot goed, maar ik moet er gewoon heel wat meer mee experimenteren
Leuke review, hartelijk dank! Ik heb ze gister met melk geprobeerd en dat was ook enorm goed! Aanrader :)

Ralf

Ik heb men pakket inmiddels maar de casseine mist, had 1500 gram Berry blast besteld en is niet aanwezig, zou je dit even kunnen nachecken en nasturen? De extra samples worden jullie hartelijk voor bedankt

Ik heb men pakket inmiddels maar de casseine mist, had 1500 gram Berry blast besteld en is niet aanwezig, zou je dit even kunnen nachecken en nasturen? De extra samples worden jullie hartelijk voor bedankt
Graag gedaan. :) Doen we graag. Als je je referentienummer even wilt doormailen naar info at bodyenfitshop punt nl, dan regelt mijn collega dat even voor je. Het is namelijk ontzettend druk hier. Ik ga daarom even helpen bij de pakketten.

Ralf

Is goed zal het direkt ff doen

Net men chocolate caseine shake binnen :) zou er verdorie wel 3 op kunnen maken !

raar om zeggen maar naar mijn avond shake kijk ik altijd uit :D

probleem opgelost inmiddels, en extra samples toegezegd gekregen, altyd mooi bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven