MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net men chocolate caseine shake binnen :) zou er verdorie wel 3 op kunnen maken !

raar om zeggen maar naar mijn avond shake kijk ik altijd uit :D
Haha, ja de Micellar Casein Pefection is echt lekker he!! Ik ben blij dat we deze al een geruime tijd in ons assortiment hebben. Want volgens mij is het iedereen zijn favoriete shake voor de nacht!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Micellar Casein Perfection:
-Constante spieropbouw!
-7 uur afgifte van aminozuren
-68% verbetering van de eiwitsynthese in de spieren!
-34% minder spierafbraak!
-Klinisch bewezen!
probleem opgelost inmiddels, en extra samples toegezegd gekregen, altyd mooi bedankt
Eldert is een lieve jongen he! Helemaal goed, ben ik blij mee. Heb jij morgen je Micellar Casein Perfection ook in huis. Plus extra samples!

Ralf

Hoeveel carbs zitten er in de pannenkoeken?

De pannenkoeken zijn lekker maar ik krijg ze niet gemaakt zonder dat het aanbakt :( heb alles geprobeerd. Krijg dus steeds allemaal losse stukjes ipv 1 mooie koek. Hebben jullie hier nog tips voor? Heb met olie en boter geprobeerd...

Zou toch fijner zijn als ik echt koeken kreeg dan kon ik er 10-20 maken en deze bewaren en opwarmen wanneer gewenst

De pannenkoeken zijn lekker maar ik krijg ze niet gemaakt zonder dat het aanbakt :( heb alles geprobeerd. Krijg dus steeds allemaal losse stukjes ipv 1 mooie koek. Hebben jullie hier nog tips voor? Heb met olie en boter geprobeerd...

Zou toch fijner zijn als ik echt koeken kreeg dan kon ik er 10-20 maken en deze bewaren en opwarmen wanneer gewenst

In een gewone pan of tefal pan gemaakt?

wat ik doe is constant de randjes nalopen met een lepel of zon schepding
wanneer de onderkant goed doorgebakken is moet jem los maken van de pan door simpelweg de onderkant te scheppen van meerdere plekken
ik flip ze dan gewoon met de pan en tadaaa een hele pannekoek

ik moet er wel bij vertellen dat deze pannekoeken vrij fragiel zijn vanwege de substantie waarvan ze gemaakt zijn. Dus let daar wel op

ik heb een speciale pannekoekenpan,werkt super:)

ook maar weer is een bestelling geplaatst ;)

Body & Fit Sportsnutrition Isolaat Perfection * 1x 4000 Gram
Body & Fit Sportsnutrition Micellar Casein Perfection * 1x 4500 Gram
Body & Fit Sportsnutrition Hard! *
Body & Fit Sportsnutrition Agmatine 100% puur *
Tested Nutrition Tested Omega-3-6-9
Optimum Nutrition Performaxx * 120 capsules Weekaanbieding!
(ref : 465007)

hoop dat jullie er weer iets leuks van hebben gemaakt :D
heb ik ook eindelijk de shaker pro en een kans om de fine oats te proberen! (hopelijk komen ze heel aan)

ps.
komt ook goed uit dat ik een precisie gram weger heb voor de Agmatine.

Eventueel een andere pan? Iets meer in de pan? Zodat je het op lager vuur wat langer bakt?
ik heb een speciale pannekoekenpan,werkt super:)
Ik ook, nergens last van :)
ook maar weer is een bestelling geplaatst ;)

Body & Fit Sportsnutrition Isolaat Perfection * 1x 4000 Gram
Body & Fit Sportsnutrition Micellar Casein Perfection * 1x 4500 Gram
Body & Fit Sportsnutrition Hard! *
Body & Fit Sportsnutrition Agmatine 100% puur *
Tested Nutrition Tested Omega-3-6-9
Optimum Nutrition Performaxx * 120 capsules Weekaanbieding!
(ref : 465007)

hoop dat jullie er weer iets leuks van hebben gemaakt :D
heb ik ook eindelijk de shaker pro en een kans om de fine oats te proberen! (hopelijk komen ze heel aan)

ps.
komt ook goed uit dat ik een precisie gram weger heb voor de Agmatine.
Bedankt voor je order! :thumbs: Zeker een hele goede order. De Agmatine in deze verpakking gaat je niet tegenvallen.

Ralf

Derde bestelling in 2 maanden :) "Uw bestelling met referentienummer: 465208 is verzonden." Ik kan niet wachten tot morgen! :D

Ik heb voor jullie weten te regelen dat ik 50 Perfect Protein Pancakes samples hier weg mag geven. De 50 die hier als eerste reageren en mij een PM sturen met je naam + adresgegevens stuur ik een pancake sample toe :)

Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 09:39 ----------

Derde bestelling in 2 maanden :) "Uw bestelling met referentienummer: 465208 is verzonden." Ik kan niet wachten tot morgen! :D
Bedankt voor je order! Gaan we mee bezig :thumbs: Morgen in huis!

Ralf

Laatst bewerkt:
Ik heb voor jullie weten te regelen dat ik 50 Perfect Protein Pancakes samples hier weg mag geven. De 50 die hier als eerste reageren en mij een PM sturen met je adresgegevens stuur ik een pancake sample toe :)

Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 09:39 ----------

Bedankt voor je order! Gaan we mee bezig :thumbs: Morgen in huis!

Ralf

Goede aktie laat ik nou net niks meer hoeven te bestellen:(

Pm gestuurd :)

Thanks voor jullie PM's. Wel hier even reageren svp :)

Ralf

Pm gestuurd! :)

Ik hoop dat ik nog op tijd ben :D

Top! Pm gestuurd! :thumbs:

Pm gestuurd :) Je hebt waarschijnlijk ook een halve PM, hij deed submit op enter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven