Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
WauW het wordt met de dag beter,
trouwens mag ik B&F onder mijn sig hebben , of is dat tegen de regels ?

gewoon een kleine rep + voor de goede diensten !

Ray....

Dus vanaf nu t/m 23:30 bestellen volgende dag in huis? Of kunnen we op die tijden onze spullen zelf afhalen? :p

Mijn pakketje is net binnen gekomen, alle oats heel over gekomen :) . Vanavond eens proberen hoe die whey/caseine van b&f smaakt.

Nee, dat nog niet. Postnl is nog niet zover. We zijn in overleg. We zijn in ieder geval van 6:00 uur t/m 23:30 bereikbaar voor bestelling/informatie/vragen e.d. Zo willen we onze service voor jullie nog beter maken.

Met de Micellar en Whey Perfection heb je de absolute top in kwaliteit in combinatie met de lekkerste smaken! Thanks, voor de order!:)

---------- Post toegevoegd Fri 23 Nov 2012 om 16:39 ----------

Ray....

Mooi compliment! sig: waarderen we enorm!! Graag!:)

Ray....

Volgens mij mag het van sponsors wel, andere BB gerelateerde winkels durf ik niet met zekerheid te zeggen. Als t niet mag is t ergste wat kan gebeuren dat het er uit gehaald wordt :p

Volgens mij mag het van sponsors wel, andere BB gerelateerde winkels durf ik niet met zekerheid te zeggen. Als t niet mag is t ergste wat kan gebeuren dat het er uit gehaald wordt :p

Een mooi waardering voor ons. Mogen we alleen maar dankbaar voor zijn. :) Top!

Cool!
zal het nog wel FFaan EricR vragen voor de zekerheid...

Tja Ralf jij begon ;):cool:

Ray.....

Damn melatonine is nu al uitverkocht, enig idee wanneer die weer voorradig is?

Zo net een bestelling geplaatst voor ￾€109,50. Na betaling kreeg ik een melding dat er iets is misgegaan en dat ik jullie moest contacten. Echter het geld is van mijn rekening afgeschreven.

Edit: zojuist een mail gehad dus denk dat alles nu goed is.
ReferentienummerC643801

Laatst bewerkt:
na aanlijding van jullie kortingsbon heb ik me hier geregistreerd. C463772 is het nummer. ik heb de witte chocolade bars en creapure besteld. kunnen jullie daarbij een bananenreep doen?

Damn melatonine is nu al uitverkocht, enig idee wanneer die weer voorradig is?

Komen we na het weekend even op terug:cool:

Zo net een bestelling geplaatst voor ￾€109,50. Na betaling kreeg ik een melding dat er iets is misgegaan en dat ik jullie moest contacten. Echter het geld is van mijn rekening afgeschreven.

Edit: zojuist een mail gehad dus denk dat alles nu goed is.
ReferentienummerC643801

Is gewoon gelukt, morgen in huis!:D

na aanlijding van jullie kortingsbon heb ik me hier geregistreerd. C463772 is het nummer. ik heb de witte chocolade bars en creapure besteld. kunnen jullie daarbij een bananenreep doen?

Heb je het ook in je opmerking gezet?

Eldert

opmerking

Hallo Body&Fit medewerkers, ben een paar jaar er tussenuit geweest met zware nek en rugklachten, ben nu geopereerd en wil langzaam mijn oude vorm weer terugkrijgen. Nu kijk ik op DBB en jullie site...man, man, wat is er in korte tijd veel veranderd, het hele aanbod is gewijzigd en jullie huismerk is echt veel uitgebreider geworden! Kan me het kleine winkeltje met Wilco nog herinneren en nu zie ik dat jullie een giga pand krijgen :D
Zal me dit weekend eens even inlezen over de huidige stand van de producten, ga zeker bij jullie bestellen. Allereerst even 1 vraagje, ik heb gigantische spierpijn (wat wil je na 2 jaar niks doen) maar is hier ondertussen al wat beters voor gevonden?? Wat is jullie advies?? Alvast bedankt voor de reactie.
Groeten,
Lowie

Hallo Body&Fit medewerkers, ben een paar jaar er tussenuit geweest met zware nek en rugklachten, ben nu geopereerd en wil langzaam mijn oude vorm weer terugkrijgen. Nu kijk ik op DBB en jullie site...man, man, wat is er in korte tijd veel veranderd, het hele aanbod is gewijzigd en jullie huismerk is echt veel uitgebreider geworden! Kan me het kleine winkeltje met Wilco nog herinneren en nu zie ik dat jullie een giga pand krijgen :D
Zal me dit weekend eens even inlezen over de huidige stand van de producten, ga zeker bij jullie bestellen. Allereerst even 1 vraagje, ik heb gigantische spierpijn (wat wil je na 2 jaar niks doen) maar is hier ondertussen al wat beters voor gevonden?? Wat is jullie advies?? Alvast bedankt voor de reactie.
Groeten,
Lowie

Welkom!:D

Goed om te horen dat je weer traint! Het beste kan je voor het Superduo gaan, hiermee herstel je het beste en bouw je daarnaast ook nog droge massa op:D Daarnaast uiteraard eiwitten, whey perfection is de beste op dit gebied;)

Eldert

Laatst bewerkt:
Ooh boy, zonet 1 van die repen van B&F gehad, als tussendoortje ... hnngg wanneer ik m'n loon binnen heb maar een paar dozen bij bestellen..

De Perfection Bars staan de hele dag in stapels op de inpaktafels! Letterlijk niet aan te slepen. Daarom hebben we sampling besteld voor nog 3 nieuwe smaken.
-Cookies
-Chocolate
-Caramel

We houden jullie hier op de hoogte!:)

perfect%20bars2.jpg

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

Ik ben nog best zuinig geweest op mijn repen, maar heb nog 4 repen white choco over. Dus net van de aardbei en banaan smaak een doos besteld om te proberen (C644056). Ik ben benieuwd hoe die smaken :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven