Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus vanaf nu t/m 23:30 bestellen volgende dag in huis? Of kunnen we op die tijden onze spullen zelf afhalen?
Mijn pakketje is net binnen gekomen, alle oats heel over gekomen. Vanavond eens proberen hoe die whey/caseine van b&f smaakt.

WauW het wordt met de dag beter,
trouwens mag ik B&F onder mijn sig hebben , of is dat tegen de regels ?
gewoon een kleine rep + voor de goede diensten !
Ray....

WauW het wordt met de dag beter,
trouwens mag ik B&F onder mijn sig hebben , of is dat tegen de regels ?
gewoon een kleine rep + voor de goede diensten !
Ray....

Volgens mij mag het van sponsors wel, andere BB gerelateerde winkels durf ik niet met zekerheid te zeggen. Als t niet mag is t ergste wat kan gebeuren dat het er uit gehaald wordt![]()
Top!Damn melatonine is nu al uitverkocht, enig idee wanneer die weer voorradig is?

Zo net een bestelling geplaatst voor €109,50. Na betaling kreeg ik een melding dat er iets is misgegaan en dat ik jullie moest contacten. Echter het geld is van mijn rekening afgeschreven.
Edit: zojuist een mail gehad dus denk dat alles nu goed is.
ReferentienummerC643801

na aanlijding van jullie kortingsbon heb ik me hier geregistreerd. C463772 is het nummer. ik heb de witte chocolade bars en creapure besteld. kunnen jullie daarbij een bananenreep doen?

Hallo Body&Fit medewerkers, ben een paar jaar er tussenuit geweest met zware nek en rugklachten, ben nu geopereerd en wil langzaam mijn oude vorm weer terugkrijgen. Nu kijk ik op DBB en jullie site...man, man, wat is er in korte tijd veel veranderd, het hele aanbod is gewijzigd en jullie huismerk is echt veel uitgebreider geworden! Kan me het kleine winkeltje met Wilco nog herinneren en nu zie ik dat jullie een giga pand krijgen
Zal me dit weekend eens even inlezen over de huidige stand van de producten, ga zeker bij jullie bestellen. Allereerst even 1 vraagje, ik heb gigantische spierpijn (wat wil je na 2 jaar niks doen) maar is hier ondertussen al wat beters voor gevonden?? Wat is jullie advies?? Alvast bedankt voor de reactie.
Groeten,
Lowie

Daarnaast uiteraard eiwitten, whey perfection is de beste op dit gebied
Koop er dan meteen ook enkele voor mijOoh boy, zonet 1 van die repen van B&F gehad, als tussendoortje ... hnngg wanneer ik m'n loon binnen heb maar een paar dozen bij bestellen..

Ooh boy, zonet 1 van die repen van B&F gehad, als tussendoortje ... hnngg wanneer ik m'n loon binnen heb maar een paar dozen bij bestellen..

Zelf net 1 gehadVind de aardbei het lekkerste, ontzettend smeuig .. heerlijk

Damn melatonine is nu al uitverkocht, enig idee wanneer die weer voorradig is?
Over 10 dagen helaas pas weer.