Ik ben nog best zuinig geweest op mijn repen, maar heb nog 4 repen white choco over. Dus net van de aardbei en banaan smaak een doos besteld om te proberen (C644056). Ik ben benieuwd hoe die smaken![]()
Super! Dank voor je bestelling

Eldert
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben nog best zuinig geweest op mijn repen, maar heb nog 4 repen white choco over. Dus net van de aardbei en banaan smaak een doos besteld om te proberen (C644056). Ik ben benieuwd hoe die smaken![]()

De Perfection Bars staan de hele dag in stapels op de inpaktafels! Letterlijk niet aan te slepen. Daarom hebben we sampling besteld voor nog 3 nieuwe smaken.
-Cookies
-Chocolate
-Caramel
We houden jullie hier op de hoogte!
![]()
Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

@ B&F welke dosering is jullie melatonine? heb het even gemist en dit topic heeft nogal veel pagina's.

Hoi Eldert,
Heb je advies opgevolgd en de superduo besteld, zal mij benieuwen...Ook heb ik een doos whey sachets besteld, kan ik testen welke ik het lekkerst vind :-)
Weet jij of er morgen word bezorgt ?
Gr Lowie

Ga zo een reep proberen. Maar de smaken lijken mij een goede toevoeging![]()

Zo net de aardbei geprobeerd. Deze vind ik naar aardbeienijs smaken. Ze zijn wel lekker. En niet zo taai als andere repen. Morgen de banaan. En overmorgen de witte chocola....![]()

Heb een paar dagen geleden meegedaan aan de gratis whey perfection samples actie maar heb nu nog steeds mijn samples niet ontvangen, heb een pm gestuurd EN gereageerd op het topic?
Nog even geduld!
veel beter word het niet. De nieuwe smaken klinken ook allemaal heeeel goed. Lekker bezig bodyenfitshop, maar ben ook niet anders gewend van jullie.
Eiwitrepen lijken me een erg handige snack maar ik heb er al een paar geprobeerd en vond ze nooit lekker. Die nieuwe van jullie ga ik zeker proberen, hopelijk wordt dat wel een persoonlijke favoriet![]()

Net ook een white choco reep op, zeker smullen, en ook nog eens verantwoordveel beter word het niet. De nieuwe smaken klinken ook allemaal heeeel goed. Lekker bezig bodyenfitshop, maar ben ook niet anders gewend van jullie.
Ps, al enig idee wanneer er weer een goede multi van het huismerk beschikbaar komt? Ik mis sport en vitaliteit![]()
C644354
3minuten voor 22.00 besteld.. Hopelijk gaat ie nog mee!!
Morgen in huis!Damn Wat is de chocolat caramel van de whey perfection lekker! :d