XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie misschien een supplement die meer pomp en vasculariteit dan Swollen nutrabolics?

Kunnen jullie naar mn pm kijken aub?

Laatst bewerkt:
Hebben jullie misschien een supplement die meer pomp en vasculariteit dan Swollen nutrabolics?
Ik kan je persoonlijk Hemavol aanraden....had monster pomps ervan! Zelfs pijnlijk af en toe.
Anders Vaso Grow -> persoonlijk geen ervaring mee, maar qua ingredienten ziet er goed uit. :)

Bedankt voor de snelle reactie forum vrienden. Ik ga hemavol straks gelijk bestellen, ben zeer benieuwd.

Wat is de smaak (double chocolate) van de Pro-Antium heerlijk :eek: Fantastische weekaanbieding

Pakketje binnen. Thx voor de extra samples ^^

Al update/verklaring waarom er geen zure smaak aan de citrulline zit?heb gister 6g genomen en NIKS van extra pomp ervaren oid... Daar dit vroeger wel anders was heb ik echt het idee dat wat in dit potje zit geen citrulline malaat is.... :/

Al meer hierover?

Bedankt voor de snelle reactie forum vrienden. Ik ga hemavol straks gelijk bestellen, ben zeer benieuwd.
Graag gedan!:cool: Houd me op de hoogte.
Wat is de smaak (double chocolate) van de Pro-Antium heerlijk :eek: Fantastische weekaanbieding
Met Pro-Antium heeft Ronnie een goed eiwitproduct mee op de markt gezet he :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nee, op korte termijn verwachten wij deze niet in ons assortiment.
Pakketje binnen. Thx voor de extra samples ^^
Graag gedaan! :)
Nee, op dit moment nog niet. Zodra ik dat ontvangen heb, hoor je het.

Ralf

Kunnen jullie die prijs van Pro-Antium niet gewoon handhaven? :D

Kunnen jullie die prijs van Pro-Antium niet gewoon handhaven? :D
Ik heb geen idee wat er na deze weekaanbieding gebeurt. Door het bezoek van Ronnie konden we deze tegen een scherpere prijs aanbieden. Ik weet niet of we dit langer aan kunnen houden. Ik zal eens onze leverancier navragen:)

Ralf

Hoe is de smaak van isolaat perfection ten opzichte van whey perfection?

Wil de isolaat eens proberen om te kijken of het effect op m'n acne heeft, maar vind over het algemeen de meeste smaken niet echt lekker (waarmee ik ze combineer), whey banana milkshake is een van de weinige die ik wel lekker vind dus maakt dat veel verschil t.o.v. isolaat?

Hoe is de smaak van isolaat perfection ten opzichte van whey perfection?

Wil de isolaat eens proberen om te kijken of het effect op m'n acne heeft, maar vind over het algemeen de meeste smaken niet echt lekker (waarmee ik ze combineer), whey banana milkshake is een van de weinige die ik wel lekker vind dus maakt dat veel verschil t.o.v. isolaat?

Whey Perfection is een stuk lekkerder omdat er meer smaakstoffen in verwerkt kunnen worden. Maar uiteindelijk doe je het voor de voedingsstoffen en niet de smaak. Ik had trouwens Isolaat - Aardbei, die was met melk goed te doen, met water viel het tegen. Maar goed, dat was verder geen probleem, ik deed het voor de eiwitten.

Laatst bewerkt:
Whey Perfection is een stuk lekkerder omdat er meer smaakstoffen in verwerkt kunnen worden. Maar uiteindelijk doe je het voor de voedingsstoffen en niet de smaak. Ik had trouwens Isolaat - Aardbei, die was met melk goed te doen, met water viel het tegen.

Om die paar gr minder carbs, vet en meer eiwit is het imo niet echt te doen, je moet wel een enoooooorm streng schema hebben wil je dat belangrijk vinden, alleen wordt de een sneller opgenomen maar daar is het mij niet om te doen. Ik mix er ook nog 50gr oats & olie & melk doorheen, smaak moet dan wel beetje te drinken zijn wil ik die drab weg krijgen.

klantnr 21214 ref C876904

WTF!

Wat een service weer bij B&F!
Spijtig genoeg was ik 1 dag te laat voor de D3-actie, heb ik deze er toch nog bijgekregen!
Bovenop de andere cadeau's!

Wegens wegenwerken is mn bestelling toch ter plekke geraakt door de opmerking van B&F op de doos.
Besteld om 21u55, levering 's anderendaags om 11u, in België!

Hoe tevreden kan een klant zijn!? (heb jullie ook al minstens 5 nieuwe klanten bezorgd, perfecte service betaald zichzelf terug ;)

Om die paar gr minder carbs, vet en meer eiwit is het imo niet echt te doen, je moet wel een enoooooorm streng schema hebben wil je dat belangrijk vinden, alleen wordt de een sneller opgenomen maar daar is het mij niet om te doen. Ik mix er ook nog 50gr oats & olie & melk doorheen, smaak moet dan wel beetje te drinken zijn wil ik die drab weg krijgen.

Snap ik. Njah, laat ik het zo zeggen: aardbei isolaat was zeker niet goor, gewoon iets minder smaak dan perfection. Met melk en oats zal het goed te doen zijn.

Ik heb geen idee wat er na deze weekaanbieding gebeurt. Door het bezoek van Ronnie konden we deze tegen een scherpere prijs aanbieden. Ik weet niet of we dit langer aan kunnen houden. Ik zal eens onze leverancier navragen:)

Ralf

Ben benieuwd, moet weer whey hebben (zonder creatine zoals die van ronnie). *hinthint*:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven