XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanwaar de keuze om vetverbrandende stoffen te combineren met zout, suikers, meer suikers, chloorsuiker en zoetstoffen? In plaats van tabletten? Bij 1 van de werkende stoffen wordt aangeraden 3 maal daags een tablet te nemen, 2.5 gram verdelen over 3 tabletten moet wel lukken toch? :p
We hebben namelijk ook al verschillende vetverbranders en vonden dit daarom een verstandige keuze :) Aangezien niet iedereen over tabletten of capsules kan.
Vind het ook jammer dat er caffeine in zit, is misschien makkelijker en completer voor de casual trainer maar je hebt er als serieus iemand meer aan om er los caffeine bij te nemen omdat je dan kunt kiezen, nu moet je automatisch uitkijken met andere producten zoals pre-workouts e.d.
Uiteraard, ik begrijp je opmerking. Uiteraard hebben we die ingrediënten voor mensen die geen alles-in-1 product willen ook los.
Wanneer komt de grote xtend verpakking weer??
We hopen deze met plusminus 1-2 weken weer voorradig te hebben.

Ralf

bannernieuwbinnen2.jpg

Soja Eiwit Isolaat
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Soja eiwit Isolaat:
-100% Soja Eiwit Isolaat!
-100% plantaardig, vegetarisch
-100% lactose vrij
-Meest hoogwaardige Soja Eiwit
-Hoogst mogelijke eiwitgehalte
-Hoog in Glutamine en Arginine
-Instant oplosbaar
-Uniek: in 4 lekkere smaken!
-Zeer laag in vet
-Zeer laag in koolhydraten

Zo kunne de veganisten ook eens genieten van een goede shake. Geen beef Aminos meer dus ;)

Zo kunne de veganisten ook eens genieten van een goede shake. Geen beef Aminos meer dus ;)
Beef Aminos kun je er altijd bij blijven gebruiken op snelle momenten. Met dit product hebben we ook in deze klasse weer een uniek product en voor een Soja eiwit erg lekker van smaak:cool:

Ralf

bannernieuwbinnen2.jpg

Soja Eiwit Isolaat
Kenmerken Soja eiwit Isolaat:
-100% lactose vrij
-Instant oplosbaar
-Zeer laag in vet

Yes eindelijk!! :cool:

C874811

Ik wacht nu al de hele dag, maar is altijd nog op track & trace: Zending is onderweg

Te laat voor vandaag? Of niet?

4kg soja eiwit omgerekend 50euro. 4.5kg Whey perfection 60eu. Ik vind de soja dan best prijzig in vergelijking met en ook als je kijkt naar Total protein enzo. Wat is hier anders aan?

4kg soja eiwit omgerekend 50euro. 4.5kg Whey perfection 60eu. Ik vind de soja dan best prijzig in vergelijking met en ook als je kijkt naar Total protein enzo. Wat is hier anders aan?

He man! Alles lekker? Had je me pm nog gehad laatst? ;)

Hier de voordelen van soja eiwit isolaat :

-100% lactose vrij
-Instant oplosbaar
-Zeer laag in vet

Total protein bevat onderandere calcium caseinaat en tarwe eiwit deze zijn goedkoper om te produceren

René

Laatst bewerkt:
Is het nodig om naast PeptoPro nog whey te nemen? als Post workout?

Soja Eiwit is eigenlijk altijd enorm lastig op smaak te brengen (evenals alle andere plantaardige eiwitten). Voor een Soja eiwit vind ik deze zelf wel erg lekker :)

Ga ik voor je navragen of we deze eens kunnen bestellen. Vaak moeten veel supplementen via officiele kanalen gaan ivm voedselveiligheid, dus is de kans klein dat we deze kunnen bemachtigen. Zodra deze er is, vind je hem wel op de site. :)

Ralf
Ok, ik hou het in de gaten :D

Ben van plan om total protein te bestellen ipv whey perfection, iemand die al ervaring heeft met total protein? Worden die plantaardige eiwitten even goed opgenomen? thx

Zojuist een log gestart met jullie huismerk supplementen!

Is het nodig om naast PeptoPro nog whey te nemen? als Post workout?
Afhankelijk van je voeding kun je dit wel doen. Persoonlijk ben ik hiervan wel een voorstander om na een intensieve workout een shake te nemen. Ik zou aanraden om deze 20 minuten later te nemen. Met bijvoorbeeld Whey Perfection pak je kwalitatief een enorm goede en lekkere shake.
Ben van plan om total protein te bestellen ipv whey perfection, iemand die al ervaring heeft met total protein? Worden die plantaardige eiwitten even goed opgenomen? thx
Total Protein reviews kun je vinden onder de hyperlink. De smaak en structuur en smaak kun je niet vergelijken met Whey Perfection maar is zeker voor deze prijs een goede koop.
Zojuist een log gestart met jullie huismerk supplementen!
Cool, gaan we volgen:cool: Succes!!

Ralf

bestelling geplaast nog even gebruik maken van de week aanbieding C879551

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven