XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Same hier voor Amsterdam B&F maatjes :cool:
Dan zal je het wel interessant vinden dat ik al mail met bedrijven in Amerika en China haha ;)
haha. yes yes!! waar train jij? zijn er in A'dam beetje gyms waar profs trainen of niej? en A'dam is niet eens zo heel ver weg vanuit R'dam. Trein en je bent er met 1-2 uur joh :P
haha, vind k wel interessant juah. miss een samenwerkingsverband in de toekomst joh, wieweet. haha, kben nu nog te jong om zover na te denken :P

Geen probleem, drankje voor het snelle antwoord :-)
Grtz!

Wordt allemaal genoteerd!:D Op dit moment heb ik geen inzicht in wanneer de Caseine Banaan terugkomt! Reageer hier morgen even over op het forum dan gaat mijn collega dat even voor je navragen! :D

Tim
:D Daaag Daag baantje kleding. here comes a motivated person into the world of supplements :P

haha. yes yes!! waar train jij? zijn er in A'dam beetje gyms waar profs trainen of niej? en A'dam is niet eens zo heel ver weg vanuit R'dam. Trein en je bent er met 1-2 uur joh :P
haha, vind k wel interessant juah. miss een samenwerkingsverband in de toekomst joh, wieweet. haha, kben nu nog te jong om zover na te denken :P

Zolang ga ik niet wachten hoor hahah, tis ook moeilijker dan je denkt ;)

Zolang ga ik niet wachten hoor hahah, tis ook moeilijker dan je denkt ;)
gelukkig doet dat maatje van me de studie: Ondernemer detailhandel, die weet daar heel veel over. Waar ik in uitblink is mijn kennis over voeding en supplementen. Ik studeer voeding en dietetiek en wil uiteindelijk sportdietist worden. Eigenlijk hetzelfde gaan doen als Oma(sibil) en George Farah. met mijn eigen Gym, sups en Atleten :$ en tot die tijd maak ik gebruik van de producten van BF :) dus mensen PM me als je hulp nodig hebt met je voeding (a)

Owhjah, vergeten: ik wil ook nog mijn trainer diplomas halen :D

Heren,

Heb net weer even een bestellinkje geplaatst, staat ook wat in de opmerkingen sectie aangezien ik nog wat tegoed had van de vorige bestelling !

Uw referentienummer is: C881526

Danku, :D

gelukkig doet dat maatje van me de studie: Ondernemer detailhandel, die weet daar heel veel over. Waar ik in uitblink is mijn kennis over voeding en supplementen. Ik studeer voeding en dietetiek en wil uiteindelijk sportdietist worden. Eigenlijk hetzelfde gaan doen als Oma(sibil) en George Farah. met mijn eigen Gym, sups en Atleten :$ en tot die tijd maak ik gebruik van de producten van BF :) dus mensen PM me als je hulp nodig hebt met je voeding (a)

Owhjah, vergeten: ik wil ook nog mijn trainer diplomas halen :D

Heb zelf commecieel management gedaan in Driebergen dus ben ook niet geheel onbekend op dat vlak :cool:
Helaas is er op dit moment in de branche weinig vraag naar ons als je bepaalde vacaturesites moet geloven :(

Heb zelf commecieel management gedaan in Driebergen dus ben ook niet geheel onbekend op dat vlak :cool:
Helaas is er op dit moment in de branche weinig vraag naar ons als je bepaalde vacaturesites moet geloven :(
haha, tot die tijd lekkker vertrouwen op BF. ze zijn niet voor niets de beste van NL.
Ik snap niet dat BF niet meer atleten sponsord, tot nu toe alleen Jeffrey Latour(REUS) (waarvan ik weet), onder begeleiding van Oma :D

graag gedaan! Die mogelijkheid is er wel met kiala alleen moet ik zeggen dat dit niet veel beter zal zijn. De bezorging van het pakket duurt sowieso langer dan bij de postnl en er zijn relatief vaker problemen met kiala dan postnl. Erg vervelend natuurlijk alleen er zijn geen andere postorderbedrijven die de diensten aanbiedt zoals postnl. Wij hebben de foutmarge dan ook maar voor lief te nemen, hoe vervelend het ook is!

Tim

dpd?

haha, tot die tijd lekkker vertrouwen op BF. ze zijn niet voor niets de beste van NL.
Ik snap niet dat BF niet meer atleten sponsord, tot nu toe alleen Jeffrey Latour(REUS) (waarvan ik weet), onder begeleiding van Oma :D

Zo is het maar net:D

---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 21:49 ----------

Onder andere, maar deze biedt niet de service die de Postnl ons wel biedt qua bezorging, ophaaltijden en dergelijke!

Tim

Haha sowieso, wees niet bang! B&F is al jaren me vertrouwde adres voor al me supps!
En wie weet als ik over 2jaar heel groot ben willen ze mij ook wel sponsoren :D

haha wat denk je van die surinaamse ijsjes die ze altijd thuis maken in zoon plastic bekertje, zooooo lekker he!!! pistache is echt zoon smaak die bij mijn gym altijd snel op gaat :P
hoop echt zo dat die smaak er zal gaan komen, weet dat de concurent hem wel erin heeft zitten, kben alleen geen snitch die bij de concurent gaat kopen.
B&F levert gwn super producten!!
nee ken de smaak van en surinaams ijsje niet, maar ben dan ook een Belg en dat zal denk ik hier niet bestaan :D Hoe is de smaak dan wel? :D

Hallo Bodyenfitshop,

Een vraagje:
Hebben jullie de liquid 50.000 amino acids van vitalife nog?

met vriendelijke groet,

Daniel

@ JayB

Ik denk dat jij schaafijs bedoeld.
wordt ook wel op straat verkocht in de grote steden :D
Maar dat is idd heeel erg lekker.
Als het is wat jij bedoeld, dan wordt er van een giga ijsblok ijs afgeschaafd en daar een smaak aan toegevoegd :D
superzoet, maar wel heel lekker!

@ JayB

Ik denk dat jij schaafijs bedoeld.
wordt ook wel op straat verkocht in de grote steden :D
Maar dat is idd heeel erg lekker.
Als het is wat jij bedoeld, dan wordt er van een giga ijsblok ijs afgeschaafd en daar een smaak aan toegevoegd :D
superzoet, maar wel heel lekker!

Hahahha, nee ia geen schaaf ijs. Dit maken die Surinamers thuis en verkopen het vanuit hun huis:p Zit in zoon wit bekertje en geen idee hoe ze t maken

Dag body en fit
Ben m'n eet schema nog eens aan het updaten en dacht nog eens whey te kopen. Gekke vraag misschien, maar lossen drie scheppen Whey Perfection goed op in 500ml volle melk?
Bedankt

Dag body en fit
Ben m'n eet schema nog eens aan het updaten en dacht nog eens whey te kopen. Gekke vraag misschien, maar lossen drie scheppen Whey Perfection goed op in 500ml volle melk?
Bedankt

3scheppen is hoeveel gram denk je? Ik weet wel dat 45 gram goed oplost in 200ml water. Met normale melk geen idee, met sojamelk lost 45 gram ook wel goed op en dan zit er ook 30 gram fine oats bij in 350 ml sojamelk

Het zou leuk zijn moesten jullie beginnen met pakketten tegen een voordeelprijsje..ik zeg maar wat bvb 3/4 produkten in 1 pakket thema afslank of thema bulk of een kennismakingpakket met veel variety sachets en een t-shirt ofzo..niet mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven