Haha, uiteraard weet ik dat ook!
Ik heb er zelfs over gebeld. We hebben twee smaken Xtend voorradig in grootverpakking. De vitamine K verwachten wij aankomende week weer 
Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, uiteraard weet ik dat ook!
Ik heb er zelfs over gebeld. We hebben twee smaken Xtend voorradig in grootverpakking. De vitamine K verwachten wij aankomende week weer 
Haha, uiteraard weet ik dat ook!Ik heb er zelfs over gebeld. We hebben twee smaken Xtend voorradig in grootverpakking. De vitamine K verwachten wij aankomende week weer
Ralf
Wat zouden de top 3 meest legale effectieve fatburners zijn? Ben zelf ongevoelig voor caffeine etc en zoek iets krachtigs... Wil me alleen niet wagen aan efedrine oid vanwege de werking op (no)adrealine receptoren.

Kleine verpakking betekend 30 servings en de grote verpakking betekend 90 servings.Hee dat is mooi. En groot verpakking, klein verpakking betekend dan gewoon kleine pot/grote pot neem ik dan aan of zijn het van die sachets?

Dexaprine, Perfect Burn, OxyElite Pro

Klopt inderdaad. Gratis verzending is nu vanaf 20 euro.Is het tegenwoordig al zo dat je onder 20 euro verzendkosten betaalt? Was 15 dacht ik....nou ja, dan moet ik maar wat erbij bestellen. Vind wel jammer! Gratis verzenden was een van jullie grootste voordelen
Foutje inderdaadIk zit overigens net het label van dextrose professional (orange juice) te lezen, en daar staat op per 100gram 262Kj/1516 Kcal. Foutje?![]()
Het juiste vind je op onze site.Welke percentages magnesium zit er precies in de 400mg capsules van nowfoods?
citraat/aspartaat/oxide etc
Hier komt mijn collega zo spoedig mogelijk op terug.
René

Welke percentages magnesium zit er precies in de 400mg capsules van nowfoods?
citraat/aspartaat/oxide etc
Zouden jullie mij de voedingswaarde van Afslank Eiwitten in de smaken Vanilla Milkshake en Banana Milkshake willen PM'en?
Bij voorbaat dank
Wat is eigenlijk het voordeel van Afslank Eiwitten t.o.v. Whey Perfection?
Nee, dat zijn zal de Micellar Casein Perfection helaas niet zijn. Afgelopen week hebben we 2-3 smaken binnen gekregen en zullen naar verwachting de andere smaken met 3-4 weken weer voorradig verwachten.Beste René, zijn volgende week de smaken van caseïne van jullie weer aangevuld? Had dit gister an Tim gevraagd, hij had alleen geen idee.
Mvg
Davey
Nee, dat zijn zal de Micellar Casein Perfection helaas niet zijn. Afgelopen week hebben we 2-3 smaken binnen gekregen en zullen naar verwachting de andere smaken met 3-4 weken weer voorradig verwachten.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf
Ik zag dat mijn collega de voedingswaarden al doorgestuurd heeft, echter vind je deze ook altijd op onze siteZouden jullie mij de voedingswaarde van Afslank Eiwitten in de smaken Vanilla Milkshake en Banana Milkshake willen PM'en?
Bij voorbaat dank
Wat is eigenlijk het voordeel van Afslank Eiwitten t.o.v. Whey Perfection?
Je hebt met de Afslank Eiwit niet echt een voordeel tov de Whey Perfection. Het zijn twee verschillende producten en kun je niet vergelijken. Het is afhankelijk van je doelen welke keus je maakt. Ga je voor spieropbouw (puur gericht op herstel en voldoende eiwitten innemen) is de WHey Perfection de betere keus. Hiermee pak je de beste eiwitproduct op de markt met de hoogste kwaliteit Whey eiwitten van Volactive. Betere kwaliteit vind je niet
De Afslank Eiwit heeft zijn eigen voordelen en is meer gericht op afvallen/hongergevoel onderdrukken. Hierin zitten zo'n 50% Micellar Casein eiwiwtten, samen met vezels, vitamines, l-carnitine tartraat voor het onderdrukken van het hongergevoel, hongergevoel onderdrukt te houden en extra ingrediënten voor vetverbranding. Onder de afvallers een heel succesvol en uniek recept. Kies je voor het afvallen, dan past deze heel goed in je schema en werkt ook nog eens spieropbouwend. Aangezien dat natuurlijk altijd de functie van eiwitten. Dit kun je afstemmen op je doel en de beste keus maken. Met beide producten pak je de absolute top kwa eiwitten.You're welcome. Goed weekend!

Haha cool!gespot in mijn gym musclemania Junior Europees kampioen 2012 tavi castro met een B&F shaker![]()
Een heel leuk compliment. Picture or didnt happen

Hallo Bodyenfitshop,
Hartstikke bedankt voor het antwoord, jammer dat jullie die aminozuren van vitalife (50000) niet meer hebben.
Maar wat is nu eigenlijk beter liquid amino's of amino caps?
Ik neem nu een eetlepel aminozuren van liquid 50000 van vitalife net voordat ik na het opstaan cardio ga doen en het helpt goed naar mijn weten.
Welke amino's komen dichtbij de 50.000 liquid van vitalife?
En welke raden jullie me aan? liquid of caps en welke want er zijn er veel en ik wil wel graag de juiste natuurlijk
groetjes,
Daniel
. Een goede vervanger van de amino liquid van Vitalife is de Amino Liquid van Universal! (deze is wel iets minder hoog gedoseerd)