AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
mijn vriendin heeft ongeveer 1,5 week Ripped geprobeerd, maar waarschijnlijk door de caffeine die er in zit krijgt ze last van d'r migraine. Hebben jullie ook een goede fatburner in jullie leveringsprogramma zitten zonder caffeine zodat ze deze kan gaan proberen?
Alvast bedankt!

had dit toevallig pas opgezocht voor iemand en volgens mij was keto-xt van bpi de enige die ze hebben

%%###@ nu zie ik dat m'n bestelling weer een dag verplaatst is, naar morgen. Vind t nu zelf ook wel irritant worden, je verheugd je toch ergens op en ben speciaal tussen 10 en 12 thuisgebleven.

Is er geen manier om collectief actie te nemen tegen die Postnl?

Bestelling weer keurig binnen en klopt weer als een bus!

%%###@ nu zie ik dat m'n bestelling weer een dag verplaatst is, naar morgen. Vind t nu zelf ook wel irritant worden, je verheugd je toch ergens op en ben speciaal tussen 10 en 12 thuisgebleven.

same here tussen 10 en 12 thuisgebleven voor niks alleen er staat dat hij nu nog onderweg is.

Maar idd ik weet niet of mensen wel eens een pakketje sturen maar kost je al snel 6 euro voor een k*t service
zoals ik al eerder zei zijn een groot deel van de bezorgers en mensen op het soorteer centrum, mensen die een uitkering hebben en gedwongen worden worden te werken met behoud van uitkering

Beter zou inderdaad zijn een optie dat je het direct af kan halen @ postkantoor..

Overigens hebben we hier een vaste bezorger die altijd wel een buurtje kan vinden die thuis is. Laatst kreeg ik 6 pakketjes van die kerel voor 4 lui uit de straat :roflol:

Hoi, kunnen jullie even de opmerking bekijken bij bestelling C969973?
Alvast bedankt ^^

same here tussen 10 en 12 thuisgebleven voor niks alleen er staat dat hij nu nog onderweg is.

Maar idd ik weet niet of mensen wel eens een pakketje sturen maar kost je al snel 6 euro voor een k*t service
zoals ik al eerder zei zijn een groot deel van de bezorgers en mensen op het soorteer centrum, mensen die een uitkering hebben en gedwongen worden worden te werken met behoud van uitkering

Bij mij precies hetzelfde.. stond dat het tussen 10 en 12 zou komen, en uiteindelijk 's avonds om half 7 kwam die nog is aanzetten.
Ik had al met postnl gebeld, en bleek dat er iets was met een ander depot ofzo..?
Op de site was nergens iets te vinden, dus volgende x maar gewoon afwachten wanneer het komt en niet op de tijd letten..

:wl::1e:
hey,
is het mogelijk om gewoon even te checken of de chocolate smaak die bij de gold standard whey van 10 lbs zit of dat dat de double chocolat is :)

en dan heb ik een klein extra vraagje, maat van me zou hem bestellen straks,
is het mogelijk om een sample van de zelfde smaak maar dan caseïne binnen te krijgen?
We hebben enkel samples van ons huismerk op dit moment. Mochten ze binnen komen, vind je deze op onze site!
Beste,
mijn vriendin heeft ongeveer 1,5 week Ripped geprobeerd, maar waarschijnlijk door de caffeine die er in zit krijgt ze last van d'r migraine. Hebben jullie ook een goede fatburner in jullie leveringsprogramma zitten zonder caffeine zodat ze deze kan gaan proberen?
Alvast bedankt!
Nee, eigenlijk niet. Dan kom je op producten uit zoals Groene Thee, Cla of Ursabolic Acid.

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Gooi je referentienummer hier even neer, gaan we er achteraan.
Bestelling weer keurig binnen en klopt weer als een bus!
Graag gedaan. Er is wel naar de opmerkingen gekeken he! :thumbs:

Inderdaad, is ook frustrerend. Snap ik:rolleyes: Gooi je referentienummer hier even neer, check ik het voor je!
Beter zou inderdaad zijn een optie dat je het direct af kan halen @ postkantoor..

Overigens hebben we hier een vaste bezorger die altijd wel een buurtje kan vinden die thuis is. Laatst kreeg ik 6 pakketjes van die kerel voor 4 lui uit de straat :roflol:
Dat kan hoor. Je kan kiezen voor "PakjeGemak" wij leveren dan jouw pakket bij een gekozen afhaallocatie. Krijg je een notificatie zodra het klaar ligt.
Hoi, kunnen jullie even de opmerking bekijken bij bestelling C969973?
Alvast bedankt ^^
Ja, gaan we naar kijken. Ik heb het gezien en dat gaat zeker goed komen. Bedankt voor je order!:)

Ralf

Heet geloof ik PakGemak ofzoiets, doe het ook altijd bij bestellingen van b&f. 's Middags meestal niemand thuis bij ons, dus dan is dat wel gemakkelijk.

edit: zie nu pas b&f post

C960626

Thx.

Bestellingstatus vandaag nagekeken op track and trace en nog steeds niets veranderd besteld op 26/05
bestelling niet aangemeld...

ref nr c960405...

mvg

Zouden jullie nog een keer willen kijken voor C955750, datum blijft op onbekend staan en de voortgang is van distributiecentrum weer terug naar ontvangen door postnl

Bestellingstatus vandaag nagekeken op track and trace en nog steeds niets veranderd besteld op 26/05
bestelling niet aangemeld...

ref nr c960405...

mvg

Zouden jullie nog een keer willen kijken voor C955750, datum blijft op onbekend staan en de voortgang is van distributiecentrum weer terug naar ontvangen door postnl

Dat is erg vervelend heren! ik ga het gelijk even voor jullie uitzoeken! Ik laat het jullie straks weten door middel van een Pm!

Tim

yeeesssssssssssss, eindelijk mijn bestelling binnen van afgelopen vrijdag:o:D

Wat is de sterkste pre-workout product bij bnf ?
Heb noxplode2, maar om eerlijk te zijn, voel er niet veel van :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven