ezstang770
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is heerlijk!
Ik zou hem niet al te laat op de avond nemen (ik had hem half 9 genomen), want dan wordt slapen beetje lastig!
Maarja, dat is natuurlijk met alle pre workouts !

Conquer gaat je erg goed bevallen! houd me op de hoogte.
Ralf

Wanneer komt perfect protien in een grotere pot? Dit schiet niet op zo![]()

Wanneer komt perfect protien in een grotere pot? Dit schiet niet op zo![]()
.En de 4e of misschien wel 5e keer op rij dat me bestelling niet op tijd is aangekomen
Afgelopen zondag besteld en vandaag niets ontvangen. Ik denk dat het onderhand eens tijd wordt voor een leuke compensatie of inderdaad de verschillende slogans weghalen/aanpassen.
Hetzelfde geldt voor het 'gratis' verzenden. Zet daar vervolgens bij dat dit vanaf 30 euro is en dat de volgende dag thuis garantie niet zo garant staat dat het ook echt bezorgt wordt
Nou hopelijk me pakketje morgen!

voor 22:00 besteld volgende dag in huis! uhm.. zondag bestelt en vandaag nog niet binnen , komt morgen staat er dan.. ( via postnl ) , dit is al de 2de keer... erg teleurgesteld![]()

voor 22:00 besteld volgende dag in huis! uhm.. zondag bestelt en vandaag nog niet binnen , komt morgen staat er dan.. ( via postnl ) , dit is al de 2de keer... erg teleurgesteld![]()
Hebben jullie nog samples van Hemavol? (of iets wat daar op lijkt)
Heb net een bestelling geplaatst. Ref.nr.: C967425
Bedankt!

Zelfde probleem hier. Aan de tracking is inderdaad te zien dat het door postnl komt. Spijtig.

Kwartier terug bestelling gedaan en al mail gekregen dat het verzonden is.
Service service noem ik dat!
Nogmaals bedankt om die code te heractiveren
Conquer is on the way ...
. Morgen word het aangeboden.wil een bestelling plaatsen maar krijg geen tan code toegestuurd via ideal als je dan drukt op geen tancode ontvangen wod je gebeld en krijg je hem maar hoor telkens niks -_- weten jullie iets van een storing oid af?

Mijn pakket van gistermiddag kwam vandaag netjes binnen, toppie weer B&F!

Heb ik net besteld, bedenk ik me dat ik ook nog muscle protect nodig had. Helaas B&F, daar gaat weer wat omzet![]()

Zending is helaas 1 werkdag vertraagd, komt door een storing in het sorteer centrum van post nl. Morgen word het geleverd!![]()
excusus voor de beschuldiging
ah ok idd, kunnen jullie niks aan doenexcusus voor de beschuldiging
![]()