Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helluppp. Als ik een pakjegemak locatie wil kiezen, dan krijg ik melding dat het volledige adres niet is ingevuld..

Helluppp. Als ik een pakjegemak locatie wil kiezen, dan krijg ik melding dat het volledige adres niet is ingevuld..
Ik denk dat het een java/flash probleem op jouw pc is. Wellicht kun je een andere browser even proberen? :rolleyes:

Nieuw: Dexaprine XR
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dexaprine XR:
-Nieuwe verbeterde versie!
-Instant energie rush
-Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
-Euforisch gevoel – heerlijk!
-Verbrand vet – geen spieren
-De werking houdt de hele dag aan
-De gehele dag 160% meer vetverbranding!
-1 tablet werkt 8 uur lang
-2 maanden voorraad

Nu voor slechts 24,90 euro. Bij hogere afname zelfs kassakorting :)
Bestel Europa's sterkste en meest populaire fatburner exclusief bij Bodyenfitshop.nl

Ralf

Check je profiel even ;) Je hebt hem voor dezelfde stuntprijs als nu. We hebben deze net nieuw binnen en hebben hem meteen in de aanbieding gezet. :thumbs:

Ralf

Prima Ralf !! :thumb: en anders had ik pech hoor heb je in de supermarkt ook als je een dag voor de aanbiedingen boodschappen doet .. maar bedankt !

pakje is weer binnen.
Hier gelukkig geen problemen met de postnl bezorging...

Ben alleen minder happy met de cocusnoot icecream :(
Het zal me benieuwen morgen

dubbel

Prima Ralf !! :thumb: en anders had ik pech hoor heb je in de supermarkt ook als je een dag voor de aanbiedingen boodschappen doet .. maar bedankt !

Zo is het maar net!;) Graag gedaan namens Ralf!

Tim

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 20:25 ----------

Ik denk dat het een java/flash probleem op jouw pc is. Wellicht kun je een andere browser even proberen? :rolleyes:

YEEAAHH BUDDYY bestelling geplaatst...

Super! Bedankt voor je bestelling en veel succes met je producten!

Dubbel?:)

Tim

Vandaag mijn eerste shakes gehad van B&F en viel mij niet tegen. Geen klonters en mooi te mengen. Maar wat een vreselijk grote bussen zijn dat zeg!!!!!!!!! Dat had ik niet verwacht :) Kreeg de doos binnen en dacht wat is dit dan? Keurig binnen mooi verpakt in die bussen, ook de vitaminen mooi verpakt in handige zakjes in de bus. Perfect.

Het is wel iets aan de zoete kant de whey naar mijn mening, maar ben dan ook geen zoet spul gewent.

Maar top, ziet er goed uit allemaal. Had alleen even een sampel pack moeten bestellen met smaken achteraf. Maar dat komt volgende maand wel dan.

Greetzzzzz

Vandaag mijn eerste shakes gehad van B&F en viel mij niet tegen. Geen klonters en mooi te mengen. Maar wat een vreselijk grote bussen zijn dat zeg!!!!!!!!! Dat had ik niet verwacht :) Kreeg de doos binnen en dacht wat is dit dan? Keurig binnen mooi verpakt in die bussen, ook de vitaminen mooi verpakt in handige zakjes in de bus. Perfect.

Het is wel iets aan de zoete kant de whey naar mijn mening, maar ben dan ook geen zoet spul gewent.

Maar top, ziet er goed uit allemaal. Had alleen even een sampel pack moeten bestellen met smaken achteraf. Maar dat komt volgende maand wel dan.

Greetzzzzz

Beste Fatboy, Super te horen dat je je bestelling in goede orde hebt mogen ontvangen! Onze shakes staan ook bekend om de goede oplosbaarheid en kwaliteit! De smaak is natuurlijk persoonlijk, de ene vind het te zoet de andere weer erg lekker. Dat zul je inderdaad even uit moeten zoeken wat jij het lekkerste vind! Bijvoorbeeld door een variety pack aan te gaan schaffen. Als we je ergens mee kunnen helpen dan horen we dat graag van je! Tot zover bedankt en erg veel succes met je producten!

Zet hem op! :wl:

Tim

Bestelling geplaatst ...
Nog vlug de bb-shots in weekaanbieding :)

C989448

Komen er nieuwe muscle protect smaken? Welke?

Bestelling geplaatst ...
Nog vlug de bb-shots in weekaanbieding :)

C989448

Kon nog net even haha:D Succes met je bestelling alvast!

Tim

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 21:45 ----------

Komen er nieuwe muscle protect smaken? Welke?

Durf ik op dit moment niet te beoordelen! Reageer anders morgen even als mijn collega van de inkoop er weer is, dan kunnen we meer uitsluitsel even.

Tim

Nieuw: Dexaprine XR
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dexaprine XR:
-Nieuwe verbeterde versie!
-Instant energie rush
-Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
-Euforisch gevoel – heerlijk!
-Verbrand vet – geen spieren
-De werking houdt de hele dag aan
-De gehele dag 160% meer vetverbranding!
-1 tablet werkt 8 uur lang
-2 maanden voorraad

Nu voor slechts 24,90 euro. Bij hogere afname zelfs kassakorting :)
Bestel Europa's sterkste en meest populaire fatburner exclusief bij Bodyenfitshop.nl

Ralf

wat is het verschil met de dexaprine die nu voor 15 euro gaat?

wat is het verschil met de dexaprine die nu voor 15 euro gaat?

Wat is het verschil tussen Dexaprine en de nieuwe Dexaprine XR?

"Dexaprine is en was niet voor niets Europa's meest populaire fatburner. Dexaprine XR is de nieuwe- en net iets betere versie. Alle verhoudingen en extracten in Dexaprine zijn tegen het licht gehouden en daar waar mogelijk net even geoptimaliseerd."

Wat er precies veranderd is moet ik je nog even verschuldigd blijven!

Tim

Wat is het verschil tussen Dexaprine en de nieuwe Dexaprine XR?

"Dexaprine is en was niet voor niets Europa's meest populaire fatburner. Dexaprine XR is de nieuwe- en net iets betere versie. Alle verhoudingen en extracten in Dexaprine zijn tegen het licht gehouden en daar waar mogelijk net even geoptimaliseerd."

Wat er precies veranderd is moet ik je nog even verschuldigd blijven!

Tim

Denk dat de naam verandert is?

http://www.dexaprine.org/xr

The Difference between XR and V2

Now let’s go on to the itty bitty details. V2 had a proprietary blend of the same ingredients at 830 milligrams per caplet. Even with the reduced dosage from the original Dexaprine, V2 still packed a wallop.

XR on the other hand is just 645 milligrams per caplet. The subtle change comes from concentrating several ingredients such as Green Tea, Acacia Rigidula, Citrus Aurantium and Rauwolfia Serpentina. Each dose has been streamlined for an effective delivery of fat burning ingredients into your body!

staat nog wel meer info

Laatst bewerkt:
De EU versie bevat geen rauwolfia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven