El Chapo
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat het een java/flash probleem op jouw pc is. Wellicht kun je een andere browser even proberen?Helluppp. Als ik een pakjegemak locatie wil kiezen, dan krijg ik melding dat het volledige adres niet is ingevuld..

Wat is de aanbieding want ik heb hem vandaag besteld ......![]()

hahahaha volgende keer beterCheck je profiel even
Je hebt hem voor dezelfde stuntprijs als nu. We hebben deze net nieuw binnen en hebben hem meteen in de aanbieding gezet. Check je profiel evenJe hebt hem voor dezelfde stuntprijs als nu. We hebben deze net nieuw binnen en hebben hem meteen in de aanbieding gezet.
Ralf
Ik denk dat het een java/flash probleem op jouw pc is. Wellicht kun je een andere browser even proberen?
YEEAAHH BUDDYY bestelling geplaatst...
Prima Ralf !!en anders had ik pech hoor heb je in de supermarkt ook als je een dag voor de aanbiedingen boodschappen doet .. maar bedankt !
Graag gedaan namens Ralf!Ik denk dat het een java/flash probleem op jouw pc is. Wellicht kun je een andere browser even proberen?
YEEAAHH BUDDYY bestelling geplaatst...
Super! Bedankt voor je bestelling en veel succes met je producten!
Dubbel?
Tim
Kreeg de doos binnen en dacht wat is dit dan? Keurig binnen mooi verpakt in die bussen, ook de vitaminen mooi verpakt in handige zakjes in de bus. Perfect. Vandaag mijn eerste shakes gehad van B&F en viel mij niet tegen. Geen klonters en mooi te mengen. Maar wat een vreselijk grote bussen zijn dat zeg!!!!!!!!! Dat had ik niet verwachtKreeg de doos binnen en dacht wat is dit dan? Keurig binnen mooi verpakt in die bussen, ook de vitaminen mooi verpakt in handige zakjes in de bus. Perfect.
Het is wel iets aan de zoete kant de whey naar mijn mening, maar ben dan ook geen zoet spul gewent.
Maar top, ziet er goed uit allemaal. Had alleen even een sampel pack moeten bestellen met smaken achteraf. Maar dat komt volgende maand wel dan.
Greetzzzzz

Bestelling geplaatst ...
Nog vlug de bb-shots in weekaanbieding
C989448
Succes met je bestelling alvast!Ik denk dat het een java/flash probleem op jouw pc is. Wellicht kun je een andere browser even proberen?
Nieuw: Dexaprine XR
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dexaprine XR:
-Nieuwe verbeterde versie!
-Instant energie rush
-Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
-Euforisch gevoel – heerlijk!
-Verbrand vet – geen spieren
-De werking houdt de hele dag aan
-De gehele dag 160% meer vetverbranding!
-1 tablet werkt 8 uur lang
-2 maanden voorraad
Nu voor slechts 24,90 euro. Bij hogere afname zelfs kassakorting
Bestel Europa's sterkste en meest populaire fatburner exclusief bij Bodyenfitshop.nl
Ralf
wat is het verschil met de dexaprine die nu voor 15 euro gaat?
Wat is het verschil tussen Dexaprine en de nieuwe Dexaprine XR?
"Dexaprine is en was niet voor niets Europa's meest populaire fatburner. Dexaprine XR is de nieuwe- en net iets betere versie. Alle verhoudingen en extracten in Dexaprine zijn tegen het licht gehouden en daar waar mogelijk net even geoptimaliseerd."
Wat er precies veranderd is moet ik je nog even verschuldigd blijven!
Tim