GainingIsGood
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KLopt!
Ik zal anders maandag even kijken wat het verschil is. Deze is gister op het eind van de middag binnen gekomen en door de drukte lukte het niet om te kijken
Ik verwacht pas over enkele weken. 100% zeker durf ik het niet te zeggen.Hoi,
Vraagje, wanneer komt Reversitol V2 terug binnen?
Alvast bedankt![]()
Nee. Zoals je wellicht wel weet zijn de prijzen van de Whey aan het stijgen. Vanwege het grote aandeel Whey in de Perfect Protein zijn we genoodzaakt om de prijs te doen stijgen. Na de weekaanbieding zal de prijs definitief stijgen. Dit zal zeker a last-time-offer zijn, vandaar we deze nog eenmaal onder het licht brengen!De prijs van de Perfect protein was half mei 29.90 ik heb dan een pot besteld, normale prijs, geen maand later is de prijs 31.50(gisteren)... En grappig is dat hij nu in de weekaanbieding staat :-| ......... 29.90 ipv 31.90
Marketing zeker . . .
Conclusie: product word niet verkocht aan een scherpe weekaanbiedingprijs!
Ze zijn reeds besteld. Een exacte datum heb ik nog niet door gekregen, maar hoop zo snel mogelijk

pakje is weer binnen.
Hier gelukkig geen problemen met de postnl bezorging...
Ben alleen minder happy met de cocusnoot icecream
Het zal me benieuwen morgen
Zo is het maar net!Graag gedaan namens Ralf!
Tim
---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 20:25 ----------
Super! Bedankt voor je bestelling en veel succes met je producten!
Dubbel?
Tim
Zie 2 posts er boven
Maar heb net de cocus op en moet zeggen dat hij niet eens tegen viel.
Nee. Zoals je wellicht wel weet zijn de prijzen van de Whey aan het stijgen. Vanwege het grote aandeel Whey in de Perfect Protein zijn we genoodzaakt om de prijs te doen stijgen. Na de weekaanbieding zal de prijs definitief stijgen. Dit zal zeker a last-time-offer zijn, vandaar we deze nog eenmaal onder het licht brengen!
Ralf

Vandaag pakketje weer in zeer goede orde ontvangen !!! en nog 5 uur eerder ook !!handig he als je de post/pakket man kent en je komt hem tegen in de stad !!
![]()
handig he als je de post/pakket man kent en je komt hem tegen in de stad !!![]()

Bij toeval of omdat je veelste veel online besteld?![]()

Bij toeval of omdat je veelste veel online besteld?![]()

Vond de vorige layout mooier. Het ziet er nu meer uit als een customized template

Zojuist ook mijn pakket opgehaald bij postnl. Bedankt daarvoor.
Site ziet er goed uit.. Stukkie sneller ook..
zoekmachine die ook eindelijk een beetje meewerkt
top ga zo door!!

Aangezien Bodyenfitshop.nl nu ook sponsor van dbb is, wordt het ook tijd voor een eigen topic.
Dus wat zijn jullie ervaring met deze winkel? Bestellen jullie er vaak en welke producten vinden jullie het best?
Hier kan je ook je vragen of suggesties posten!![]()
Snelle levering, goede kwaliteit en prijs, en de vanillasmaken zijn top!