Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wilde gisteravond bestellen maar had geen tijd. Zie ik vanochtend een mailtje met de zomerkorting dus nu maar gelijk besteld. :D

Ga dadelijk hetvolgende nogmaals bestellen hoop daarmee toe te komen voor nogs 3 maanden met al wat ik nu in huis heb gehaald de laatste weken zit ik rond de 300-400 euro aan gekochte goederen denk ik. Vorige keer zou ik extra staaltjes whey krijgen maar die kreeg ik niet en de pindakaas was niet minstens 1 jaar houdbaar. Misschien kunnen jullie me nu verassen dan. ;)

Klantnummer271722

Nu gekocht.

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/afslank-supplementen/body-fit-sportsnutrition/ripped/
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection/
http://www.bodyenfitshop.nl/afslank.../transform-l-carnitine-tartrate/?sqr=transfo&
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/testosteron-stimulerend/body-fit-sportsnutrition/grow/

De grow is voor na tegen de winter. Ff 2 maandjes bulken ik denk november-december.

Allereerst bedankt voor je bestelling! Ik ga kijken of ik je bestelling nog kan onderscheppen. Ik zie namelijk dat deze op dit moment op het punt staat ingepakt te worden. Ik doe mijn best voor je maar durf niets te beloven;)

Tim

Allereerst bedankt voor je bestelling! Ik ga kijken of ik je bestelling nog kan onderscheppen. Ik zie namelijk dat deze op dit moment op het punt staat ingepakt te worden. Ik doe mijn best voor je maar durf niets te beloven;)

Tim
Nomnomnom... bedankt Tim. Geweldig zijn jullie. Altijd een plezier om bij B&F te bestellen. Misschien dat we ooit kunnen trouwen. Want ze zijn daar toch zo ongelofelijk mee met de Sexy Time formule hoor. :)

De Marinol Omega staat weer in bestelling en hopen wij zo snel mogelijk weer op voorraad te hebben. De verwachting is dat wij het product over +/- 3 weken weer binnen zullen krijgen.
Oke top! Suggesties voor een alternatief voor deze 3 weken?

Tim

Jongens,

heb ik gisteren een bestelling gedaan en is het vandaag en dinsdag zomerkorting met 10%.
Kan ik die niet alsnog later krijgen ofzo? :cool:

Aantal dagen terug weer een bestelling gedaan.
Helaas was de chocolate cookies (Whey perfection), weer uitverkocht in de 2270 gram variant.
Bij me vorige bestelling heb ik 2 weken lang gewacht op de chocolate cookies, uiteindelijk toch maar een andere smaak besteld omdat chocolate cookies te lang op zich liet wachten.
Wil ik vandaag de Whey HD bestellen omdat die wel chocolate cookies had zag ik een aantal dagen geleden staan, is die ook alweer uitverkocht en die 10% korting scheelt ook wat uiteraard :(

Altijd zoveel pech bij jullie, maar de bestelling is goed aangekomen dus thanks :D
Is het nog steeds niet mogelijk om zelf een smaak van de sample te kiezen?
Kreeg nu cookies&cream sample bij een cookies&cream whey bestelling en voor de rest altijd banaan/vanille/chocolade :o

Nomnomnom... bedankt Tim. Geweldig zijn jullie. Altijd een plezier om bij B&F te bestellen. Misschien dat we ooit kunnen trouwen. Want ze zijn daar toch zo ongelofelijk mee met de Sexy Time formule hoor. :)

Graag gedaan Uncle:D Goed te horen dat je te spreken bent over onze manier van Service! Ik laat me niet uit over de rest van je uitspraken, haha:p

Oke top! Suggesties voor een alternatief voor deze 3 weken?

Als alternatief zou ik je Krill Oil aanbevelen. Deze hebben wij nu ook van eigen merk:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jongens,

heb ik gisteren een bestelling gedaan en is het vandaag en dinsdag zomerkorting met 10%.
Kan ik die niet alsnog later krijgen ofzo? :cool:

Ik begrijp uit je reactie dat je helaas geen gebruik hebt kunnen maken van de 10% kortingsactie op het gehele assortiment.

We proberen onze acties en aanbiedingen zo goed mogelijk af te stemmen op de behoeften en wensen van onze klanten. Ik begrijp dat het vervelend is dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de actie, echter kan ik hier even niets anders van maken:(

Tim

Hallo. Waarom kan de kassa korting niet gecombineerd worden met de Zomer korting? Dit klopt toch niet :(

Graag gedaan Uncle:D Goed te horen dat je te spreken bent over onze manier van Service! Ik laat me niet uit over de rest van je uitspraken, haha:p

Als alternatief zou ik je Krill Oil aanbevelen. Deze hebben wij nu ook van eigen merk:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik begrijp uit je reactie dat je helaas geen gebruik hebt kunnen maken van de 10% kortingsactie op het gehele assortiment.

We proberen onze acties en aanbiedingen zo goed mogelijk af te stemmen op de behoeften en wensen van onze klanten. Ik begrijp dat het vervelend is dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de actie, echter kan ik hier even niets anders van maken:(

Tim
Business is business eh. De rest is bisshop. Mijn uitspraken doen er nooit toe eigenlijk en ik verwacht ook niet dat ze ertoe doen bij een verstandig iemand zoal jij. ;)

Ik wenste voor mijn verjaardag dat ik een brein kreeg. Hierbij is er toch al een wensje uitgekomen.

Hallo. Waarom kan de kassa korting niet gecombineerd worden met de Zomer korting? Dit klopt toch niet :(

Kassa korting kan gewoon gecombineerd worden met de zomerkorting. Op het moment dat je bijvoorbeeld 3 syntha 6 besteld, krijg je de 5% kassakorting automatisch en daaroverheen kan je nog de code ZOMERKORTING gebruiken.

Korting op korting :D

Kassa korting kan gewoon gecombineerd worden met de zomerkorting. Op het moment dat je bijvoorbeeld 3 syntha 6 besteld, krijg je de 5% kassakorting automatisch en daaroverheen kan je nog de code ZOMERKORTING gebruiken.

Ik wou de foamroller bestellen + waldenfarms en nog wat huismerk producten. Maar als ik de zomerkorting toevoeg, verdwijnt de kassakorting..

Heb het probleem al gevonden. Door de zomerkorting kom ik onder de 45€ en heb ik dus geen kassakorting :-)

Oh damn dus ik kon de 2.5 % ook nog gebruiken... :(

Aantal dagen terug weer een bestelling gedaan.
Helaas was de chocolate cookies (Whey perfection), weer uitverkocht in de 2270 gram variant.
Bij me vorige bestelling heb ik 2 weken lang gewacht op de chocolate cookies, uiteindelijk toch maar een andere smaak besteld omdat chocolate cookies te lang op zich liet wachten.
Wil ik vandaag de Whey HD bestellen omdat die wel chocolate cookies had zag ik een aantal dagen geleden staan, is die ook alweer uitverkocht en die 10% korting scheelt ook wat uiteraard :(

Altijd zoveel pech bij jullie, maar de bestelling is goed aangekomen dus thanks :D
Is het nog steeds niet mogelijk om zelf een smaak van de sample te kiezen?
Kreeg nu cookies&cream sample bij een cookies&cream whey bestelling en voor de rest altijd banaan/vanille/chocolade :o

Sommige mensen hebben inderdaad altijd pech! Ik hoop dat je in de toekomst meer geluk hebt met bestellen. De Whey HD gaat op dit moment inderdaad als een trein! Zoals je weet is het maar net wat voor samples er bij de inpaktafel liggen. Nu heb jij toevallig ook nog eens de pech dat je dezelfde smaak hebt in het sample :( Ik zal nogmaals voorstellen of er ook een mogelijkheid is om losse samples te kiezen echter zie ik het somber in! Uiteraard doe ik mijn uiterste best voor jullie!

Oh damn dus ik kon de 2.5 % ook nog gebruiken... :(

Dat is helaas niet mogelijk, dan zou het een mooie boel worden:D Het Kassakorting systeem zit vast in het systeem en werkt net even iets anders als reviewkortingen etc.

Tim

Hey, toevallig nog een roze shaker teveel voor mijn vriendin?? Had het pillendoosje nodig maar aangezien ik zoveel bij jullie bestel wou ik het toch even proberen :-)

Bestelnr: C2230729

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven