AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beide producten zijn top producten. Het grote voordeel van de Whey HD is dat er 5.5 gram bcaa's aan toegevoegd zijn en er per serving 3 gram meer eiwitten in zitten.
Er moet daarbij wel rekening gehouden worden dat 4,9 LB Whey HD maar 58 shakes is en (ongeveer) dezelfde hoeveelheid Whey Perfection 81 shakes.

Klopt inderdaad, het is helaas niet mogelijk om 2 korting codes tegelijk in te voeren. Zomerkorting kan wel gecombineerd worden met kassakorting, omdat deze automatisch in de shop wordt verwerkt. :)

Ging ik idd al vanuit. Nog snel bestelling geplaatst net C2233957, zal denk ik niet meer meegegaan zijn vandaag maar dan heb ik t woensdag. Bedankt voor je reactie! :)

1. Komt bij jullie nog de Gold Standard 100% Whey in de smaak Extreme Milk chocolate terug binnen in het 2 lb formaat? (had het al eens gevraagd maar jullie moesten het nog nakijken ofzo)

2. Wou daarnaast vragen waarom jullie geen variety packs van jullie isolaat en micellar caseine meer doen om die te promoten?

Er moet daarbij wel rekening gehouden worden dat 4,9 LB Whey HD maar 58 shakes is en (ongeveer) dezelfde hoeveelheid Whey Perfection 81 shakes.
Als je het uitrekend is de whey perfection een betere aankoop. Als je eens iets anders wil proberen is het wel nu de kans om die whey eens te proberen.

Zomerkorting is een mooie actie!

Bedankt!

Als je het uitrekend is de whey perfection een betere aankoop. Als je eens iets anders wil proberen is het wel nu de kans om die whey eens te proberen.

Maar Whey Perfection is:
Samenstelling per maatschep van 28,0 gram:
Kcal 113
Eiwit 22,0 gr
Koolhydraten 2,5 gr
Vet 1,4 gr

en Whey HD is:
Samenstelling per maatschep van 38,0 gram:
Kcal 130
Eiwit 25,0 gr
Koolhydraten 3 gr
Vet 2 gr

Je kunt ook gewoon de scoop minder vol doen zodat je 28gr hebt. Omgerekend heb je dan:
Kcal 95
Eiwit 18,4 gr
Koolhydraten 1,8 gr
Vet 1,4 gr

Maar Whey Perfection is:
Samenstelling per maatschep van 28,0 gram:
Kcal 113
Eiwit 22,0 gr
Koolhydraten 2,5 gr
Vet 1,4 gr

en Whey HD is:
Samenstelling per maatschep van 38,0 gram:
Kcal 130
Eiwit 25,0 gr
Koolhydraten 3 gr
Vet 2 gr

Je kunt ook gewoon de scoop minder vol doen zodat je 28gr hebt. Omgerekend heb je dan:
Kcal 95
Eiwit 18,4 gr
Koolhydraten 1,8 gr
Vet 1,4 gr
Great thinkin Stanfan. (oopz ;>)
Zo zag ik het ook. Dus onze ouwe vertrouwde is nomnom.

C2235925

Maken jullie er wat leuks van :) ??

hebben jullie toevallig ook geen samples van de whey crispy??

groet :)

Ja precies, ik heb hem ook gekocht hoor vind het wel lekker weer eens een andere smaak.

De Whey Perfection is inderdaad een topper, het is de meest verkochte eiwitshake in de BeNeLux! Mocht je eens iets anders willen proberen, dan is Whey HD aantrekkelijk, vooral op dit moment! Zeker een aanradertje :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 11:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------

C2235925

Maken jullie er wat leuks van :) ??

hebben jullie toevallig ook geen samples van de whey crispy??

groet :)

Bedankt voor je bestelling! Je hebt hem morgen in huis :)
Van Whey Crispy hebben we helaas geen samples. Ik raad je aan een potje te proberen. Goede toevoeging voor onder andere je shake en/of kwark :cool: kwaliteit voor een goede prijs en een makkelijke manier om je eiwitten binnen te krijgen!

Bart

Net weer besteld voor deze maand ordenummer:C2236064

Bestellingen c2216508 en C2216497 zijn sinds vorige week donderdag betaald. Ik heb van jullie wel nog geen verzendingsinfo mogen ontvangen terwijl het volgens mijn bank al naar jullie is overgeschreven.

Net nog eens leuke bestelling geplaatst C2236100
Morgen in huis neem ik aan?

die van mij is al onderweg :O met de unstoppoble pre workout kijken of tie echt zo goed is als ze beschrijven.

Wat is het verschil tussen nr. 1 en nr. 9 ?

In welke zit wat minder en hoeveel daarvan. En ik welke zit wat meer en hoeveel daarvan?

Wat denken jullie dat prijs/qual het beste is nr. 1 / 9 ?

Van Whey Crispy hebben we helaas geen samples. Ik raad je aan een potje te proberen. Goede toevoeging voor onder andere je shake en/of kwark :cool: kwaliteit voor een goede prijs en een makkelijke manier om je eiwitten binnen te krijgen!

Er zit vrijwel geen smaak aan de Crispy Bolletjes. Maar de "bite" is heerlijk, om door je kwark of yoghurt toe te voegen.

Net nog eens leuke bestelling geplaatst C2236100
Morgen in huis neem ik aan?

We werken met man en macht om iedere bestelling op tijd te verzenden. Momenteel is het een gekkenhuis, door alle superdeals en kortingsacties, maar je mag er vanuit gaan dat je morgen kunt genieten van de supplementen! :cool:

Bart

Ik kreeg gisteren een mail dat de Marinol weer beschikbaar is. Nu wil ik deze met de zomerkorting bestellen maar op de website lijkt het product niet beschikbaar.
Is het er nu wel of niet?

We werken met man en macht om iedere bestelling op tijd te verzenden. Momenteel is het een gekkenhuis, door alle superdeals en kortingsacties, maar je mag er vanuit gaan dat je morgen kunt genieten van de supplementen! :cool:

Bart

Dank!
Zou het mogelijk zijn om de bestelling nog uit te breiden alvorens deze verzonden word?

Zozo net bestelling binnen. L-carantine tartrate, ripped fatburner(mag je die 2 eigenlijk samen nemen?), whey perfection chocolat coconut bounty en nog een potje grow.

Haha bedankt voor de extra pindakaas nu moet ik wel stevig pindakaas gaan eten om ze alle 4 (had er vorige week 3 gekocht) op te krijgen. Tevens bedankt voor de sample peach perfection. Super!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven