MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net me bestelling binnen! Helemaal top - bedankt Bart :D!

voedingswaarde van de oh yeah bars Toffee? kan ze niet op de site vinden

Net de bestelling al binnen gekregen. Top service! Kunnen veel webshops nog wat van leren. Enigste was dat er geen whey-satchet bij zat, maar dat maakt niet zoveel uit.

Ga nu gelijk even de multivitamine bijbestellen.

voedingswaarde van de oh yeah bars Toffee? kan ze niet op de site vinden

Komt 'ie!

Per reep;
Total fat 7 gr
Cholesterol 0 mg
Sodium 100 mg
Potassium 55 mg
Carbohydrate 20 gr
Protein 14 gr

Vitamin A 0%
Calcium 6%
Phosphorus 4%
Vitamin C 0%
Iron 4%

Een zeer lekkere en verantwoorde bar :)

Bart

Net de bestelling al binnen gekregen. Top service! Enigste was dat er geen whey-satchet bij zat, maar dat maakt niet zoveel uit.

Ga nu gelijk even de multivitamine bijbestellen.

Goed om te horen dat je een tevreden klant bent :)
Als je, je ordernummer (direct na bestellen) even aan me geeft (m.b.t. de multivitamine bestelling) dan voeg ik er even wat extra Whey Perfection samples aan toe :cool:

Bart

Beste B&F,

Al heel veel jaren heb ik Adam multivitamin van Now Foods (Vcaps) besteld bij B&F.
Nu kom ik erachter dat ze vervangen zijn door (Tabletten) met een prijs van 24,95 ipv 14,95.
Waar is de "Vcaps variant" gebleven??

Beste B&F,

Al heel veel jaren heb ik Adam multivitamin van Now Foods (Vcaps) besteld bij B&F.
Nu kom ik erachter dat ze vervangen zijn door (Tabletten) met een prijs van 24,95 ipv 14,95.

Sinds kort is er een leverancier tussen gekomen. Deze koopt alle producten voortaan van Now Foods in en heeft het alleenrecht voor verspreiding van deze producten in Nederland. Sindsdien kopen wij onze producten daar in, dat betekend o.a. verplichte adviesprijzen, aangepaste formules en Nederlandse etiketten. Voorheen importeerden wij de Now Foods producten zelf vanuit de VS. We verkopen de VS-versies nog steeds voor een scherpe prijs, tot het op is. Dan word alles vervangen door de Nederlandse variant.

Bart

Beste B&F,

Heb ik ook. Zink is ook nogeens teruggebracht van 30 naar 15 mcg, heb er zelf niks meer aan.

Same story (helaas) ;) De verandering heeft invloed op alle Now Foods producten.

Bart

Meer b&f eigen merk bestellen dus [emoji5]️

Nog eventjes over die twister power mixer, wat een top product heb hem al bijna meer gebruikt als mijn grote blender, Erg makkelijk in gebruik en geen klontjes meer en dat voor een super prijsje.
Keep up the good work Body en fitshop [emoji106][emoji106]

Sinds kort is er een leverancier tussen gekomen. Deze koopt alle producten voortaan van Now Foods in en heeft het alleenrecht voor verspreiding van deze producten in Nederland. Sindsdien kopen wij onze producten daar in, dat betekend o.a. verplichte adviesprijzen, aangepaste formules en Nederlandse etiketten. Voorheen importeerden wij de Now Foods producten zelf vanuit de VS. We verkopen de VS-versies nog steeds voor een scherpe prijs, tot het op is. Dan word alles vervangen door de Nederlandse variant.

Bart

Dank voor de reactie Bart,

Adam Vcap = 90 vcaps voor 14,95 en voor een serving van 3 Vcaps is het ~50 cent per serving.

Adam Tablet= 60 tablets voor 24,95 en voor een serving van 2 Tablets is het ~ 83 cent per serving.

Dus ik begrijp dat de Vcaps variant niet meer (voor een scherpe prijs) geleverd kan worden?
Dat is inderdaad erg jammer.
Het is misschien tijd om naar een alternatief te kijken.

N.b. B&F mag de omschrijving van het product en de reviews ook updaten.
Het lijkt of alleen de foto en de prijs zijn vervangen.

Meer b&f eigen merk bestellen dus [emoji5]️

Nog eventjes over die twister power mixer, wat een top product heb hem al bijna meer gebruikt als mijn grote blender, Erg makkelijk in gebruik en geen klontjes meer en dat voor een super prijsje.
Keep up the good work Body en fitshop [emoji106][emoji106]

Heel erg bedankt voor het compliment! :)
De Twister Power Mixer is inderdaad een topper! We horen niks anders als positieve berichten er over en hij vliegt hier ook de deur uit :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:29 ----------

Dank voor de reactie Bart,

Adam Vcap = 90 vcaps voor 14,95 en voor een serving van 3 Vcaps is het ~50 cent per serving.

Adam Tablet= 60 tablets voor 24,95 en voor een serving van 2 Tablets is het ~ 83 cent per serving.

Dus ik begrijp dat de Vcaps variant niet meer (voor een scherpe prijs) geleverd kan worden?
Dat is inderdaad erg jammer.
Het is misschien tijd om naar een alternatief te kijken.

N.b. B&F mag omschrijving van het product en de reviews ook updaten.
Het lijkt of alleen de foto en de prijs zijn vervangen.

Wie weet dat in de (nabije) toekomst het assortiment wordt uitgebreid/aangepast, maar momenteel bieden we de scherpst mogelijke prijs aan (op alle producten vanzelfsprekend).
Bedankt voor de tip, ik zal er naar kijken :)

Bart

Dit noem ik nog eens geweldige service. Gisterenmiddag besteld en deze middag mijn pakketje ontvangen. Super !

Zojuist besteld, o.a. gebruik gemaakt van de weekdeals! Ordernummer C2517153. Iets extra's in het pakket erbij zou leuk zijn :)

Zojuist besteld, o.a. gebruik gemaakt van de weekdeals! Ordernummer C2517153. Iets extra's in het pakket erbij zou leuk zijn :)

Bedankt voor je bestelling, ziet er goed uit! Ik heb er wat extra's aan toegevoegd, geniet ervan :)
Je hebt je pakketje morgen in huis :cool:

Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven