MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, heb zojuist maar een aantal potten peanut butter powder ingeslagen, wat een topspul is dat - ik mix het werkelijk met alles (kwark, shakes etc.). C2512547 - Extra sample mag altijd :D

Ben het niet eens met die post op de vorige pagina betreft chocolate brownie smaak WP

Die smaak is echt heul goed gelukt, beter dan ik had gedacht nog!

Is de isolaat smaak bijna hetzelfde? dan bestel ik zeker een pot.

Ok, heb zojuist maar een aantal potten peanut butter powder ingeslagen, wat een topspul is dat - ik mix het werkelijk met alles (kwark, shakes etc.). C2512547 - Extra sample mag altijd :D

Bedankt voor je bestelling! Morgen in huis :) Ik heb er wat moois van gemaakt :D

Ben het niet eens met die post op de vorige pagina betreft chocolate brownie smaak WP

Die smaak is echt heul goed gelukt, beter dan ik had gedacht nog!

Is de isolaat smaak bijna hetzelfde? dan bestel ik zeker een pot.

Volkomen met je eens! Ik vind het 1 van onze lekkerste shakes, ben blij dat deze er bij is gekomen :)
Helaas verkopen we (nog) geen Isolaat Perfection in Chocolate Brownie smaak.

Bart

Dinsdag besteld, gisteren bezorgd bij het postkantoor, vandaag afgehaald.
Het lijkt wel locatiegebonden of bestellingen niet goed gaan want tot dusver nog nooit problemen gehad :D
Pakket was wederom helemaal in orde, bedankt!

Dinsdag besteld, gisteren bezorgd bij het postkantoor, vandaag afgehaald.
Het lijkt wel locatiegebonden of bestellingen niet goed gaan want tot dusver nog nooit problemen gehad :D
Pakket was wederom helemaal in orde, bedankt!

Goed om te lezen dat we wederom een tevreden klant hebben :) Keep up the good vibe!

Bart

Korting Marathon
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Superfood Muesli
500 gram voor 2.69!

Naturel Pindapasta
500 gram voor 2.25!

Assault
30 servings voor 19.90!

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

Het is een Europese maat, dus ze vallen niet overdreven ruim en hij sluit af op je enkels. Een heerlijk broekje voor sport of vrije tijd :)

Bart

Beste BF,

Wat is er met ADAM gebeurt?

Prijs is van 15 naar 25 gegaan?
De beschrijving is ook aangepast/klopt niet meer?
Inhoud: 60 tabletten
Selecteer aantal:
TOTAAL PRIJS (Incl. BTW): € 24,95
Elke verpakking ADAM van Now Foods bevat 90 capsules en is voldoende voor een maand.

Kopen zegt 60 tabletten (was altijd 90 caps)?

What happend?

Beste BF,

Wat is er met ADAM gebeurt?

Prijs is van 15 naar 25 gegaan?
De beschrijving is ook aangepast/klopt niet meer?
Inhoud: 60 tabletten
Selecteer aantal:
TOTAAL PRIJS (Incl. BTW): 24,95
Elke verpakking ADAM van Now Foods bevat 90 capsules en is voldoende voor een maand.

Kopen zegt 60 tabletten (was altijd 90 caps)?

What happend?
Sinds kort is er een leverancier tussen gekomen. Deze koopt alle producten voortaan van Now Foods in en heeft het alleenrecht voor verspreiding van deze producten in Nederland. Sindsdien kopen wij onze producten daar in, dat betekend oa verplichte adviesprijzen, aangepaste formules en Nederlandse etiketten. Voorheen importeerden wij de Now Foods producten zelf vanuit de VS. We verkopen de VS-versies nogsteeds voor een scherpe prijs, tot het op is. Dan word alles vervangen door de Nederlandse variant.

---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

8 spetterende weekaanbiedingen geldig tot 17 oktober!
Whey Perfection Variety Box
12 sachets voor 7.25!

Multi Men
Maandverpakking voor 2.90!

Gold Standard Whey
5LB voor 44.50!

Pindapasta Crunchy
500 gram voor 2.25!

Magnificent
2100 gram voor 19.25!

Omega 3-6-9
60 capsules voor 2.49!
240 capsules voor 7.90!

Ultra Fine Oats
1000 gram voor 1.99!

Dominate
180 capsules voor 29.90!

Sinds kort is er een leverancier tussen gekomen. Deze koopt alle producten voortaan van Now Foods in en heeft het alleenrecht voor verspreiding van deze producten in Nederland. Sindsdien kopen wij onze producten daar in, dat betekend oa verplichte adviesprijzen, aangepaste formules en Nederlandse etiketten. Voorheen importeerden wij de Now Foods producten zelf vanuit de VS. We verkopen de VS-versies nogsteeds voor een scherpe prijs, tot het op is. Dan word alles vervangen door de Nederlandse variant.

Waar kan ik de oude versie inslaan?

Waar kan ik de oude versie inslaan?

Durf ik niet te zeggen. Kwalitatief is er niks aan onze producten veranderd, we zijn en blijven natuurlijk de beste en goedkoopste :D We zien je bestelling graag verschijnen, maken we er wat moois van zoals gebruikelijk :)

Bart

Durf ik niet te zeggen. Kwalitatief is er niks aan onze producten veranderd, we zijn en blijven natuurlijk de beste en goedkoopste :D We zien je bestelling graag verschijnen, maken we er wat moois van zoals gebruikelijk :)

Bart

Oh dus de nieuwe prijs is al 25?

Vanwege "We verkopen de VS-versies nogsteeds voor een scherpe prijs, tot het op is"

Dacht ik dat jullie bedoelde dat er tijdelijk nog de 15 euro variant beschikbaar was.

Oh dus de nieuwe prijs is al 25?

Vanwege "We verkopen de VS-versies nogsteeds voor een scherpe prijs, tot het op is"

Dacht ik dat jullie bedoelde dat er tijdelijk nog de 15 euro variant beschikbaar was.
Daarmee doelde ik op alle andere Now Foods producten die nog voorradig zijn. De Adam is al reeds vervangen door de nieuwe en Nederlandse versie.

Ralf

Daarmee doelde ik op alle andere Now Foods producten die nog voorradig zijn. De Adam is al reeds vervangen door de nieuwe en Nederlandse versie.

Ralf

Welke andere multivit zou je aanraden? Vind 25 simpelweg té veel dus ga dan opzoek naar een ander alternatief. Enige aanraders?

lifting straps van chiba net besteld, ben benieuwd :)

Wanneer komt de whey perfection nieuwe smaken box weer op voorraad? Wilde eigenlijk binnenkort weer bestellen en deze er gelijk bij nemen..

Oh en misschien enig idee welke fitnesshandschoenen het allerkleinste vallen? Heb nogal kleine handen.

Laatst bewerkt:
Wanneer komt de whey perfection nieuwe smaken box weer op voorraad? Wilde eigenlijk binnenkort weer bestellen en deze er gelijk bij nemen..

Oh en misschien enig idee welke fitnesshandschoenen het allerkleinste vallen? Heb nogal kleine handen.

De Whey Perfection nieuwe smaken box zou begin volgende week weer op voorraad moeten zijn :)
Met betrekking tot de handschoenen; wij verkopen Fitness handschoenen Deluxe in maat s/m. Dit is doorgaans de vrouwen-maat. Mochten deze nog te groot zijn, dan zou ik de Harbinger Womens Pro Fitness Handschoenen proberen. Toevallig weet ik dat deze klein uitvallen :)
We zien je bestelling graag verschijnen :cool:

Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven