B&f waarom zit er geen sealing op mijn pot peanut butter van bf?
Ik stuur je even een PM

Bart
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
B&f waarom zit er geen sealing op mijn pot peanut butter van bf?

Ok, heb zojuist maar een aantal potten peanut butter powder ingeslagen, wat een topspul is dat - ik mix het werkelijk met alles (kwark, shakes etc.). C2512547 - Extra sample mag altijd![]()
Ik heb er wat moois van gemaakt 
Ben het niet eens met die post op de vorige pagina betreft chocolate brownie smaak WP
Die smaak is echt heul goed gelukt, beter dan ik had gedacht nog!
Is de isolaat smaak bijna hetzelfde? dan bestel ik zeker een pot.

Dinsdag besteld, gisteren bezorgd bij het postkantoor, vandaag afgehaald.
Het lijkt wel locatiegebonden of bestellingen niet goed gaan want tot dusver nog nooit problemen gehad
Pakket was wederom helemaal in orde, bedankt!
Keep up the good vibe!Hey b&f, Kan er mij eens iemand de lengte en taille zeggen van die broek? http://www.bodyenfitshop.nl/kleding...r/jog-pant-black-lime-green/?sqr=musclepharm&

Sinds kort is er een leverancier tussen gekomen. Deze koopt alle producten voortaan van Now Foods in en heeft het alleenrecht voor verspreiding van deze producten in Nederland. Sindsdien kopen wij onze producten daar in, dat betekend oa verplichte adviesprijzen, aangepaste formules en Nederlandse etiketten. Voorheen importeerden wij de Now Foods producten zelf vanuit de VS. We verkopen de VS-versies nogsteeds voor een scherpe prijs, tot het op is. Dan word alles vervangen door de Nederlandse variant.Beste BF,
Wat is er met ADAM gebeurt?
Prijs is van 15 naar 25 gegaan?
De beschrijving is ook aangepast/klopt niet meer?
Inhoud: 60 tabletten
Selecteer aantal:
TOTAAL PRIJS (Incl. BTW): 24,95
Elke verpakking ADAM van Now Foods bevat 90 capsules en is voldoende voor een maand.
Kopen zegt 60 tabletten (was altijd 90 caps)?
What happend?
Sinds kort is er een leverancier tussen gekomen. Deze koopt alle producten voortaan van Now Foods in en heeft het alleenrecht voor verspreiding van deze producten in Nederland. Sindsdien kopen wij onze producten daar in, dat betekend oa verplichte adviesprijzen, aangepaste formules en Nederlandse etiketten. Voorheen importeerden wij de Now Foods producten zelf vanuit de VS. We verkopen de VS-versies nogsteeds voor een scherpe prijs, tot het op is. Dan word alles vervangen door de Nederlandse variant.
We zien je bestelling graag verschijnen, maken we er wat moois van zoals gebruikelijk 
Durf ik niet te zeggen. Kwalitatief is er niks aan onze producten veranderd, we zijn en blijven natuurlijk de beste en goedkoopsteWe zien je bestelling graag verschijnen, maken we er wat moois van zoals gebruikelijk
Bart
Daarmee doelde ik op alle andere Now Foods producten die nog voorradig zijn. De Adam is al reeds vervangen door de nieuwe en Nederlandse versie.Oh dus de nieuwe prijs is al 25?
Vanwege "We verkopen de VS-versies nogsteeds voor een scherpe prijs, tot het op is"
Dacht ik dat jullie bedoelde dat er tijdelijk nog de 15 euro variant beschikbaar was.
Daarmee doelde ik op alle andere Now Foods producten die nog voorradig zijn. De Adam is al reeds vervangen door de nieuwe en Nederlandse versie.
Ralf
Welke andere multivit zou je aanraden? Vind 25 simpelweg té veel dus ga dan opzoek naar een ander alternatief. Enige aanraders?

Wanneer komt de whey perfection nieuwe smaken box weer op voorraad? Wilde eigenlijk binnenkort weer bestellen en deze er gelijk bij nemen..
Oh en misschien enig idee welke fitnesshandschoenen het allerkleinste vallen? Heb nogal kleine handen.