djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen vandaag loopt de Quest Bars actieTot wanneer loopt de kortingsactie van de Questbars?

Bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je regelen en zorgen dat je het morgen in huis hebtIk kon het niet laten, toch ff een paar aanbiedingen meegepakt, o.a. C4, Quest Bars, Mutant Mass
Ordernummer: C2617547

Bedankt voor je bestelling. We gaan hem netjes verzenden en verpakken voor je. De potten kokosolie gaan netjes in bubbeltjes folie, dus dat komt helemaal goedC2617913
Als het kan graag een 'breekbaar' stikker, t zijn namelijk 5 potten kokosolie. Heb er ook een gratis isolaat zakje bij gekozen, als het in voorraad is graag vanille om te proeven. Heb namelijk een nieuwe zak isolaat nodig.
Danku
De smaak Isolaat kun je helaas niet aangeven, er komt een willekeurige smaak bij! Je order zit in de verzamelroute en gaat vanavond, zoals gewoonlijk, de deuruit. Morgen in huis
Mag altijd! Je weet, ik ben een chocoladefan (mijn bestelling bewijst het, denk ik hehe)![]()
![]()
Beste Body en Fitshop had de salad shaker gevraagd als extraatje, komt hij toch wel kapot uit de doos zeker.
Kan B&F my een nieuwe zenden?
Mvg,
![]()
![]()
Beste Body en Fitshop had de salad shaker gevraagd als extraatje, komt hij toch wel kapot uit de doos zeker.
Mvg,

![]()
![]()
Mvg,
Bedankt voor je bestelling. We gaan ermee aan de slag en zorgen dat je het zo snel mogelijk kan ophalenHey Ralf,
Heb net weer een mooie bestelling gedaan (heb zelfs vorige bestelling nog niet opgehaald bij Kiala, maar kon het gewoon niet laten; ben stilaan verslaafd aan jullie producten en fantastische service hehe).
Order nummer vandaag is C2618101. Maak er iets mooi van, zou ik zeggen. Ben altijd benieuwd naar een kleine verrassingMag altijd! Je weet, ik ben een chocoladefan (mijn bestelling bewijst het, denk ik hehe)
Fijne avond aan jezelf en iedereen van B&F!
groetjes,
Lien
Veel plezier ermee 
Wow, dat ziet er niet goed uitBeste Body en Fitshop had de salad shaker gevraagd als extraatje, komt hij toch wel kapot uit de doos zeker.
Mvg,
Ik heb je een PM gestuurd, dan pakken we het direct op!Bedankt voor je bestellingDie Quest bars kon ik niet laten liggen, ineens 10 dozen besteld hopa #C2618709![]()
Dat snap ik, als een doos Quest Bars net iets meer dan 17 euro per stuk kost, is het slechts 1,40 per reep in plaats van 2,00 euro
Mooie dagactie was het!Die Quest bars kon ik niet laten liggen, ineens 10 dozen besteld hopa #C2618709![]()

Bedankt voor je bestelling. We gaan ermee aan de slag en zorgen dat je het zo snel mogelijk kan ophalenVeel plezier ermee
Wow, dat ziet er niet goed uitIk heb je een PM gestuurd, dan pakken we het direct op!
Bedankt voor je bestellingDat snap ik, als een doos Quest Bars net iets meer dan 17 euro per stuk kost, is het slechts 1,40 per reep in plaats van 2,00 euro
Mooie dagactie was het!
Ralf
---------- Toegevoegd om 07:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:20 ----------
Nieuw bij Body & FIT!
![]()
Top actie !! 

haha zo is het RalfTop actie !!
Eerst die Oh Yeah bars in promo nu deze, jullie maken me helemaal gek
Koerier kent me ook al ondertussen, 4de bestelling deze week![]()
Dat vinden we alleen maar leuk. We willen graag de allerbeste deals hebben en daarbij de beste levering en service. En nu maak je nog nieuwe vrienden ook, gezellig zo'n pakketbezorger als vriend erbijhaha zo is het RalfTop actie !!
Eerst die Oh Yeah bars in promo nu deze, jullie maken me helemaal gek
Koerier kent me ook al ondertussen, 4de bestelling deze week![]()

Origineel gepost door Body En Fitshop Bekijk Post
Bedankt voor je bestelling. We gaan ermee aan de slag en zorgen dat je het zo snel mogelijk kan ophalen Veel plezier ermee
Wow, dat ziet er niet goed uit Ik heb je een PM gestuurd, dan pakken we het direct op!
Bedankt voor je bestelling Dat snap ik, als een doos Quest Bars net iets meer dan 17 euro per stuk kost, is het slechts 1,40 per reep in plaats van 2,00 euro Mooie dagactie was het!
Ralf
Hoe kom je aan €17? 15% van €24,50 is naar mijn weten €20,825?
Het was vroeg vanochtend zullen we maar zeggen 
Protein Chips is zeker een aanraderIk zal mijn collega vragen wanneer deze beschikbaar is, ik zal er z.s.m. op terugkomen
We hebben overigens nog veel meer gezonde en betaalbare chips varianten! Neem eens een kijkje op onze website (www.bodyenfitshop.nl) en type in als zoekterm 'chips'
Bart ---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ---------- De Protein Chips komt binnen enkele weken binnen hoor ik net van mijn collega. Nog even geduld dus
Ojee! Als je nog een klein weekje geduld hebt, kun je Mass Perfection (hazelnoot-caramel) volgende week weer bestellen
Bart

Vraagje...
Wat is het verschil tussen Pure Whey en Whey Perfection Naturel? Zijn dat de verdikkingsmiddelen, verhoudingen Concentraat / Hydroisolaat / Isolaat of wellicht nog wat anders?

Ok thanks hou ik inde gaten volgende week!!
Mooie weekdeals, net n mooie bestelling geplaatst
Extra sampletje ofzo is altijd leuk als jullie dat hebben
C2619242