AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kon het niet laten, toch ff een paar aanbiedingen meegepakt, o.a. C4, Quest Bars, Mutant Mass :D

Ordernummer: C2617547

Tot wanneer loopt de kortingsactie van de Questbars?
Alleen vandaag loopt de Quest Bars actie :)

Ik kon het niet laten, toch ff een paar aanbiedingen meegepakt, o.a. C4, Quest Bars, Mutant Mass :D

Ordernummer: C2617547
Bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je regelen en zorgen dat je het morgen in huis hebt :)

Ralf

C2617913

Als het kan graag een 'breekbaar' stikker, t zijn namelijk 5 potten kokosolie. Heb er ook een gratis isolaat zakje bij gekozen, als het in voorraad is graag vanille om te proeven. Heb namelijk een nieuwe zak isolaat nodig.

Danku

C2617913

Als het kan graag een 'breekbaar' stikker, t zijn namelijk 5 potten kokosolie. Heb er ook een gratis isolaat zakje bij gekozen, als het in voorraad is graag vanille om te proeven. Heb namelijk een nieuwe zak isolaat nodig.

Danku
Bedankt voor je bestelling. We gaan hem netjes verzenden en verpakken voor je. De potten kokosolie gaan netjes in bubbeltjes folie, dus dat komt helemaal goed :) De smaak Isolaat kun je helaas niet aangeven, er komt een willekeurige smaak bij! Je order zit in de verzamelroute en gaat vanavond, zoals gewoonlijk, de deuruit. Morgen in huis :thumbs:

Ralf

Hey Ralf,

Heb net weer een mooie bestelling gedaan (heb zelfs vorige bestelling nog niet opgehaald bij Kiala, maar kon het gewoon niet laten; ben stilaan verslaafd aan jullie producten en fantastische service hehe).

Order nummer vandaag is C2618101. Maak er iets mooi van, zou ik zeggen. Ben altijd benieuwd naar een kleine verrassing :) Mag altijd! Je weet, ik ben een chocoladefan (mijn bestelling bewijst het, denk ik hehe)

Fijne avond aan jezelf en iedereen van B&F!

groetjes,

Lien

2z83v2f.jpg

xpaeft.jpg

Beste Body en Fitshop had de salad shaker gevraagd als extraatje, komt hij toch wel kapot uit de doos zeker.

Kan B&F my een nieuwe zenden?

Mvg,

Die Quest bars kon ik niet laten liggen, ineens 10 dozen besteld hopa #C2618709 :)

2z83v2f.jpg

xpaeft.jpg

Beste Body en Fitshop had de salad shaker gevraagd als extraatje, komt hij toch wel kapot uit de doos zeker.

Mvg,

Hoezo heb je er dan een schaar naast liggen? Heb je zeker zelf kapot geknipt he. In de doos kapot gegaan jaja die smoesjes kennen we

2z83v2f.jpg

xpaeft.jpg

Mvg,

Heb je hem geshaked met de schaar erin ofzo? Niet zo slim van je man. Volgende keer wat beter nadenken voor je zowat doet.

Hey Ralf,

Heb net weer een mooie bestelling gedaan (heb zelfs vorige bestelling nog niet opgehaald bij Kiala, maar kon het gewoon niet laten; ben stilaan verslaafd aan jullie producten en fantastische service hehe).

Order nummer vandaag is C2618101. Maak er iets mooi van, zou ik zeggen. Ben altijd benieuwd naar een kleine verrassing :) Mag altijd! Je weet, ik ben een chocoladefan (mijn bestelling bewijst het, denk ik hehe)

Fijne avond aan jezelf en iedereen van B&F!

groetjes,

Lien
Bedankt voor je bestelling. We gaan ermee aan de slag en zorgen dat je het zo snel mogelijk kan ophalen :) Veel plezier ermee :)

Mvg,
Wow, dat ziet er niet goed uit:eek: Ik heb je een PM gestuurd, dan pakken we het direct op!
Die Quest bars kon ik niet laten liggen, ineens 10 dozen besteld hopa #C2618709 :)
Bedankt voor je bestelling :) Dat snap ik, als een doos Quest Bars net iets meer dan 17 euro per stuk kost, is het slechts 1,40 per reep in plaats van 2,00 euro :) Mooie dagactie was het!

Ralf

---------- Toegevoegd om 07:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:20 ----------

Nieuw bij Body & FIT!
BF_email_banner_nieuw-producten.jpg

Bedankt voor je bestelling. We gaan ermee aan de slag en zorgen dat je het zo snel mogelijk kan ophalen :) Veel plezier ermee :)

Wow, dat ziet er niet goed uit:eek: Ik heb je een PM gestuurd, dan pakken we het direct op!

Bedankt voor je bestelling :) Dat snap ik, als een doos Quest Bars net iets meer dan 17 euro per stuk kost, is het slechts 1,40 per reep in plaats van 2,00 euro :) Mooie dagactie was het!

Ralf

---------- Toegevoegd om 07:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:20 ----------

Nieuw bij Body & FIT!
BF_email_banner_nieuw-producten.jpg

haha zo is het Ralf :D Top actie !!
Eerst die Oh Yeah bars in promo nu deze, jullie maken me helemaal gek :P
Koerier kent me ook al ondertussen, 4de bestelling deze week :D

haha zo is het Ralf :D Top actie !!
Eerst die Oh Yeah bars in promo nu deze, jullie maken me helemaal gek :P
Koerier kent me ook al ondertussen, 4de bestelling deze week :D
Dat vinden we alleen maar leuk. We willen graag de allerbeste deals hebben en daarbij de beste levering en service. En nu maak je nog nieuwe vrienden ook, gezellig zo'n pakketbezorger als vriend erbij:D

Origineel gepost door Body En Fitshop Bekijk Post
Bedankt voor je bestelling. We gaan ermee aan de slag en zorgen dat je het zo snel mogelijk kan ophalen Veel plezier ermee

Wow, dat ziet er niet goed uit Ik heb je een PM gestuurd, dan pakken we het direct op!

Bedankt voor je bestelling Dat snap ik, als een doos Quest Bars net iets meer dan 17 euro per stuk kost, is het slechts 1,40 per reep in plaats van 2,00 euro Mooie dagactie was het!

Ralf

Hoe kom je aan €17? 15% van €24,50 is naar mijn weten €20,825?

Origineel gepost door Body En Fitshop Bekijk Post
Bedankt voor je bestelling. We gaan ermee aan de slag en zorgen dat je het zo snel mogelijk kan ophalen Veel plezier ermee

Wow, dat ziet er niet goed uit Ik heb je een PM gestuurd, dan pakken we het direct op!

Bedankt voor je bestelling Dat snap ik, als een doos Quest Bars net iets meer dan 17 euro per stuk kost, is het slechts 1,40 per reep in plaats van 2,00 euro Mooie dagactie was het!

Ralf

Hoe kom je aan €17? 15% van €24,50 is naar mijn weten €20,825?

Agree, foutje van Ralf, kan gebeuren! :D Het was vroeg vanochtend zullen we maar zeggen :rolleyes:

Bart

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

NIEUWE WEEKDEALS!

Anabolic ZMA

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu slechts 7,50!

Amino Direct

Nu slechts 7,50!

Beta Alanine Pure

Nu slechts 7,50!

CreaPure Tasty Tabs

Nu slechts 9,90!

L-Glutamine

Nu slechts 10,50!

Muscle Protect

Nu slechts 17,50!

Perfect Protein

Al vanaf 12 euro!

Ultra Fine Oats

Nu slechts 1,90!

Vraagje...
Wat is het verschil tussen Pure Whey en Whey Perfection Naturel? Zijn dat de verdikkingsmiddelen, verhoudingen Concentraat / Hydroisolaat / Isolaat of wellicht nog wat anders?

Protein Chips is zeker een aanrader :) Ik zal mijn collega vragen wanneer deze beschikbaar is, ik zal er z.s.m. op terugkomen ;) We hebben overigens nog veel meer gezonde en betaalbare chips varianten! Neem eens een kijkje op onze website (www.bodyenfitshop.nl) en type in als zoekterm 'chips' :D Bart ---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ---------- De Protein Chips komt binnen enkele weken binnen hoor ik net van mijn collega. Nog even geduld dus :D Ojee! Als je nog een klein weekje geduld hebt, kun je Mass Perfection (hazelnoot-caramel) volgende week weer bestellen :) Bart

Ok thanks hou ik inde gaten volgende week!!

Mooie weekdeals, net n mooie bestelling geplaatst :D

Extra sampletje ofzo is altijd leuk als jullie dat hebben :D

C2619242

Vraagje...
Wat is het verschil tussen Pure Whey en Whey Perfection Naturel? Zijn dat de verdikkingsmiddelen, verhoudingen Concentraat / Hydroisolaat / Isolaat of wellicht nog wat anders?

Beste Prestigio,

Deze producten zijn exact hetzelfde! Met de Whey Pure krijg je dezelfde topkwaliteit als bij de Whey Perfection. Nu vraag je je waarschijnlijk af waarom dan Whey Pure? Dit is een bewuste keuze omdat er nogal veel vragen ontstonden bij onze klanten of de Whey Perfection Naturel(smaakloos) dan ook vrij van toevoegingen was. Om dit extra te verduidelijken hebben wij er voor gekozen hier een apart product van te maken :)

Ok thanks hou ik inde gaten volgende week!!

Mooie weekdeals, net n mooie bestelling geplaatst :D

Extra sampletje ofzo is altijd leuk als jullie dat hebben :D

C2619242

Bedankt voor je bestelling, ik heb er wat moois van gemaakt :D
Je hebt je pakketje morgen in huis, geniet ervan!

Bart

---------- Toegevoegd om 10:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ----------

NIEUWE WEEKDEALS!

Anabolic ZMA

Nu slechts 7,50!

Amino Direct

Nu slechts 7,50!

Beta Alanine Pure

Nu slechts 7,50!

CreaPure Tasty Tabs