AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
NIEUWE WEEKDEALS!
Best BCAA
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu slechts 17,50!

Crazy Pre-workout
Nu slechts 11,50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
Nu slechts 9,90!

Isolaat Perfection
Nu al verkrijgbaar vanaf slechts 16,500!

Mutant Mass
Nu al verkrijgbaar voor slechts 22,50!

Myofusion Elite
Nu slechts 29,90!

The System
Nu slechts 49,90!

Vegegreens
Nu slechts 14,50!

't is weer die tijd van het jaar...
Haha, zo koud? Ik heb in de bulk een lekkere vette vacht hoor:D Anyway, er zijn natuurlijk wel mensen die zoiets nodig hebben. Ik ga morgen eens vragen hoe de 'winterzaken' ervoor staan, behalve de Winterbox natuurlijk:rolleyes:
C2609156

Nieuwe bestelling geplaatst, ben benieuwd naar de whey perfection winter smaken :) Maak er iets mooi van he
Bedankt voor je bestelling. Die gaan we netjes verwerken en zorgen dat je het morgen ontvangt. Ik heb er wat extra's voor je bijgestopt ;)

Ralf

Vandaag de funnbar binnen gekregen en smaken goed die snoepjes. Word ben ik bang een verslaving als ik weer ga bulken :$. Liggen nu netjes in de kast te wachten tot na de flexcup :D en lipo 6 besteld ben benieuwd wat die doet

Haaaa b&f, vandaag m'n bestelling binnen gekregen. Had als 'extraatje' voor een funnbar gekozen. Nu zat er maar een zo'n blokje los in mijn doos. Geen bar dus maar een zo'n blokje. Weet niet of dat de bedoeling is maar lijkt me wel erg weinig ;) verder tevreden met mijn bestelling !

Vandaag de funnbar binnen gekregen en smaken goed die snoepjes. Word ben ik bang een verslaving als ik weer ga bulken :$. Liggen nu netjes in de kast te wachten tot na de flexcup :D en lipo 6 besteld ben benieuwd wat die doet
Die Funnbars zijn verslavend lekker he:D Nog even volhouden tot Flexcup en dan kun je hele repen eten:eek:
Haaaa b&f, vandaag m'n bestelling binnen gekregen. Had als 'extraatje' voor een funnbar gekozen. Nu zat er maar een zo'n blokje los in mijn doos. Geen bar dus maar een zo'n blokje. Weet niet of dat de bedoeling is maar lijkt me wel erg weinig ;) verder tevreden met mijn bestelling !
Super om te horen dat je bestelling aangekomen is. Het klopt inderdaad dat er een Fruitella-grootte Funnbar bijzit. De naam is misschien misleidend, maar het product is Funnbar en je hebt er een sample van ontvangen. Op deze manier kan je gratis kennis maken met de Funnbar :)

Ralf

Ordernummer C2610497

Weer een bestelling geplaatst! Ik ga de Brownie proberen bij de whey perfection en de Nutella Hazelnut bij de caseine! Ik ben heeeel benieuwd (ben choco gek haha). Iets extra's is natuurlijk welkom

Ok B&F wat is dit.

Ik gebruik al jaren megnesium citraat en als ik iets weet over magnesium citraat, is dat het onwijs zuur smaakt (door de citraat natuurlijk).

Nu dacht ik, Goh die van B&F huismerk is lekker goedkoop en magnesium citraat = natuurlijk magnesium citraat. Tenminste, dat dacht ik.

Aangezien ik geen capsules kan slikken, draai ik ze altijd open en strooi de poeder nonchalant op mijn tong.
Toen ik dat bij jullie huismerk magnesium citraat deed, proefde ik letterlijk 0 zuurgehalte, sterker nog, het smaakte neutraal.

Nu is mijn vraag, hoe kan magnesium met als bindingsstof citraat neutraal smaken?
Dat kan in principe niet.

Of ik ben gewoon aan het dromen nu, aangezien 't al 4 uur 's nachts is.

Ordernummer C2610497

Weer een bestelling geplaatst! Ik ga de Brownie proberen bij de whey perfection en de Nutella Hazelnut bij de caseine! Ik ben heeeel benieuwd (ben choco gek haha). Iets extra's is natuurlijk welkom ��
Bedankt voor je bestelling. Hij is al verwerkt en met een beetje geluk staat de pakketbezorger over anderhalf uur al bij je op de stoep. De aflevertijdvak is 8.30-10.30 uur. Veel plezier met je spullen :)
Ok B&F wat is dit.

Ik gebruik al jaren megnesium citraat en als ik iets weet over magnesium citraat, is dat het onwijs zuur smaakt (door de citraat natuurlijk).

Nu is mijn vraag, hoe kan magnesium met als bindingsstof citraat neutraal smaken?
Dat kan in principe niet.

Of ik ben gewoon aan het dromen nu, aangezien 't al 4 uur 's nachts is.
Dat is vreemd, ik zie in de specificaties van het product dat het een 100% Magnesium citraat product is. Het kan niet zijn dat het er niet in zit. Echter de smaak, dat is vreemd natuurlijk. Ik ga dat zometeen even navragen aan mijn collega. Ik heb hier niet direct een goed antwoord op:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 07:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:25 ----------

100% Premium Whey
Kenmerken Premium Whey:
- Premium kwaliteit Whey eiwitten van Muscletech!
- Heerlijke milkshake smaken
- Ideaal 's ochtends, voor- en na trainen
- Instant oplosbaar, geen klontjes
- Snel opneembaar en hoge biologische waarde
- Eiwitten, voor herstel van spieren na training
- Eiwit stimuleert vetvrije spiermassa
- Hoog in BCAA en Glutamine
- Groot inslaan! Exclusief bij Body & Fit voor de laagste prijs ooit!
- 70 shakes per verpakking!

Hey B&F,

Even een vraagje omtrent Natural Geranamine (dmaa free) – speciale formule zonder dmaa! (in perfect burn)

Hoe zit dit nu precies? DMAA staat op de dopinglijst, maar dat zit hier dus niet in. Toch lees ik op internet ook dat Geranamine op de dopinglijst staat en dus een positieve test kan veroorzaken. Kun je hier iets meer over uitleggen? Of betekent het DMAA free dat er dus helemaal niks in zit dat verboden is? ;)

Alvast bedankt!

Dat is vreemd, ik zie in de specificaties van het product dat het een 100% Magnesium citraat product is. Het kan niet zijn dat het er niet in zit.

Ik proef geen citraat.

Maarja, ik bestel wel gewoon een nieuwe van Now Foods.

Het geld groeit hier namelijk aan de boom.

Hey B&F,

Even een vraagje omtrent Natural Geranamine (dmaa free) – speciale formule zonder dmaa! (in perfect burn)

Hoe zit dit nu precies? DMAA staat op de dopinglijst, maar dat zit hier dus niet in. Toch lees ik op internet ook dat Geranamine op de dopinglijst staat en dus een positieve test kan veroorzaken. Kun je hier iets meer over uitleggen? Of betekent het DMAA free dat er dus helemaal niks in zit dat verboden is? ;)

Alvast bedankt!
Het betreft hier een naturel variant van de DMAA. De synthetische vorm mag niet meer verkocht worden en is dus verboden. Deze variant van de Perfect Burn bevat het niet. Dus kan gerust ingenomen worden:cool:
Ik proef geen citraat.

Maarja, ik bestel wel gewoon een nieuwe van Now Foods.

Het geld groeit hier namelijk aan de boom.
Je vraag staat uit. Zodra ik het weet, laat ik het je weten! :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

Nieuw bij Body & FIT!
BF_email_banner_nieuw-producten.jpg

B&F,

Hebben jullie ook een budget multivitamine met capsules ipv tabletten?

B&F,

Hebben jullie ook een budget multivitamine met capsules ipv tabletten?
Budget is natuurlijk altijd een relatief begrip. We hebben niet heel veel capsule varianten, maar je vind de meeste multi's die we aanbieden hier. Je moet wel denken aan meer dan 15 euro bij capsules. Tabletten zijn veel goedkoper en meer gebruikt. Je kan ook altijd kiezen voor een vitaminepack :)
Oké goed om te horen! :)
Hoef ik me geen zorgen te maken bij eventuele dopingcontroles..
No worries! :) Graag gedaan, jij ook bedankt! :thumbs:

Ralf

Bedankt voor je bestelling. Die gaan we netjes verwerken en zorgen dat je het morgen ontvangt. Ik heb er wat extra's voor je bijgestopt ;)

Ralf

thnx, meteen alle funnbar snoepjes naar binnen gespeeld ^^ die oranje waren wel erg lekker, maar welke smaak waren die bruine? Want die waren ranzig :s

thnx, meteen alle funnbar snoepjes naar binnen gespeeld ^^ die oranje waren wel erg lekker, maar welke smaak waren die bruine? Want die waren ranzig :s
De Funnbar is lekker he! Ik vind hem ook super lekker! De bruine is weer mijn favoriet, deze is namelijk Chocolade Caramel haha.:cool:

C2612790

Pindakaas poeder bevalt me heel goed drm even nog wat voorraad besteld.

Weer een leuke bestelling gedaan :) C2613659

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven