XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 64K
  • Weergaven 3M
  • Volgers 1.905

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
En kunnen jullie bewijzen dat de andere producten wel in orde zijn?
Je kan het de mensen njet kwalijk nemen dat ze jullie voor geen hol meer geloven na jullie bedriegerijen van de laatste jaren
 
Het ging alleen om de Whey Perfection en niet over andere producten, deze waarden kloppen wel. We gaan proberen om in de toekomst testuitslagen van producten op de website te zetten om zo transparantie te behouden.







Het probleem lag enkel bij de Whey Perfection en niet bij andere producten. Isolaat bevat dus wel de gestelde waarden! :)


Hoe zit het met aanpassingen van labels m.b.t. lagere eiwitwaardes door vocht en toevoegingen van smaakstoffen. Op het moment geven jullie nog steeds een valse indicatie van het aantal gram eiwit. Enkel het probleem van aminospiking is opgelost (althans dat verkondingen jullie, zonder enig empirisch bewijs.)
 
Waar zijn de testen van de Isolaat dan? Bedoel no offence, maar jullie wisten ook zeker dat er niks mis was met de Whey. Same goes for producten als Cocktail en die Smart Protein of hoe dat nu ook weer heet. Kom maar op met de testresultaten.
 
We zijn al druk bezig om mensen tegemoet te komen in dit verhaal. Ik stuur ook jou een pm zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen doen :)


Jordy

Ik voel me ook aardig benadeeld, ik heb de afgelopen jaren ook diverse malen Whey Perfection gekocht, wat houdt die tegemoetkoming in?? Als je de diverse bestellingen wilt controleren mijn klantnummer is: 49444.
 
Laatst bewerkt:
Ik voel me ook aardig benadeeld, ik heb de afgelopen jaren ook diverse malen Whey Perfection gekocht, wat houdt die tegemoetkoming in?? Als je de diverse bestelingen wilt contoleren mijn klantnummer is: 49444.
ik idem dito..... klantnummer: 333301
 
je gaat dus enkel vaste klanten compenseren die er effectief een opmerking over maken en zelf de vraag stellen...?
de rest hou je dus maar stilzwijgend dom en hebben gewoon pech ofzo?
 
Ik heb de chronologie van Whey Perfection-gate nog even op een rijtje gezet en kom tot de conclusie dat de baas van Body & Fitshop, Ilco heet hij geloof ik, ons voor de gek zit te houden.

Naar aanleiding van de 2e testuitslag, die maandagmiddag op de site werd gezet, doet hij woensdag voorkomen alsof ze heel verontwaardigd vrijwel alle Whey Perfection hebben teruggestuurd naar Aminolabs. Maar in feite wisten ze al vanaf de 1e testuitslag van enkele weken daarvoor – en dit is te bewijzen! – dat de samenstelling niet in orde was. Maar ze wilden dat geheim houden, stilletjes de formulering aanpassen en ondertussen de oude voorraad gewoon uit laten lopen, wetende dat de claims op de website en het etiket vals waren. Dit laatste is strafbaar.

De 2e testuitslag, waaruit bleek dat er 20% te weinig eiwit in de Whey Perfection zat en sprake was van amino spiking, werd op maandag 15 december om 16:09 uur op de website geplaatst, waarna een shitstorm losbarstte.

Anderhalve dag later, op woensdag 17 december om 10:53 uur, kwam pas de eerste reactie van de B&F-baas. Hij schoof de schuld in de schoenen van Aminolabs, zei dat B&F van niets wist en dat ze meteen alle smaken terugstuurden naar Aminolabs, met uitzondering van 4 smaken die net geproduceerd waren. Die zouden niet de extra aminozuren bevatten. In de loop van de week zouden er meer smaken bijkomen.

Het is (en dit is essentieel!) fysiek onmogelijk dat Aminolabs meteen op dinsdag 16 december de formulering heeft aangepast – dat is echt geen kwestie van een knopje omzetten –, meteen 4 nieuwe smaken heeft geproduceerd, die meteen op transport heeft gezet vanuit België naar Friesland en dat die op de ochtend van 17 december al bij B&F op voorraad stonden. Fysiek onmogelijk.

Hieruit kunnen we conclusie trekken dat het volgende is gebeurd (als we tenminste mogen geloven dat B&F al niet jarenlang wist van de aminospiking en het erg lage eiwitpercentage):

- Na de 1e testuitslag eind november is B&F meteen verhaal gaan halen bij Aminolabs. Er moet al snel duidelijk zijn geworden dat de testuitslag overeen kwam met de werkelijkheid.
- In plaats van daarvan melding te maken en meteen excuses aan te bieden aan de van laster beschuldige forumleden, concurrenten en Facebook-leden werd Operatie Damage Control ingezet. Samen met Aminolabs werd besloten de formulering aan te passen bij alle nieuwe te produceren smaken. De oude smaken zouden dan uitlopen, ondanks de valse claim.
-
Zodra de meeste smaken de nieuwe formulering zouden hebben, zouden er testuitslagen (uiteraard van de nieuw geformuleerde whey) op de website gepubliceerd worden waaruit zou blijken dat die wel degelijk een hoger eiwitpercentage had. Dat zou op dit forum vast en zeker nog eens onder de neus worden gewreven bij bepaalde forumleden.
- Op 15 december om 13:34 uur, een paar uur voordat de 2e bom zou ontploffen, werd er nog gepost: ‘De labresultaten van de Whey Perfection worden binnen 1-2 weken bekend gemaakt’. Ze zouden ook op de site worden gezet. Dat zou dus pas 3 weken na de eerste publicaties zijn. Zo’n test kun je, als je er spoed achter laat zetten, binnen een paar dagen rond hebben. Er werd dus gewacht op iets anders: een nieuwe formulering rond hebben om een mooi testresultaat te krijgen en daarvan voldoende smaken op voorraad hebben, voordat er iets naar buiten zou worden gebracht.
-
Op 14 december 23:21 uur had forumlid Anonymass in het B&F-sticky al gevraagd of de smaken van de Whey Perfection misschien waren aangepast. Want de banaan, die hij al vaak had gehad, was ’niet meer te drinken zonder te kokhalzen’. Het antwoord van B&F was op 15 december om 11:08 uur nog geweest: ‘Nee, de formule is niet aangepast’.
- Toen enkele uren laten de 2e bom ontplofte – een veel onafhankelijkere labtest die niet in diskrediet kon worden gebracht – viel het hele plan voor Operation Damage Control in duigen. Het plan om de oude voorraden met valse claims te laten uitlopen was onhoudbaar geworden.
- Na een dag van crisisberaad en complete radiostilte werd besloten de zwarte piet door te schuiven naar Aminolabs, zelf de vermoorde onschuld te spelen en te laten voorkomen alsof boos en verontwaardigd maar liefst 25 van de 29 smaken Whey Perfection waren teruggestuurd naar Aminolabs. Met excuses, nog wat leugens (‘het lag echt alleen aan de toegevoegde aminozuren en de afwijking was daardoor maar 5,5-7%’) en een flinke korting moesten de ontevreden klanten tevreden worden gesteld. Hopelijk zou de storm dan uiteindelijk weer overwaaien.
- Dat B&F-baas Ilco vervolgens met droge ogen dingen zegt als ‘geen doofpot’, ‘open en eerlijk’ en ‘ik neem niemand in de maling’, daar mag iedereen zijn eigen conclusies uit trekken.


P.S. #1. Een snel rekensommetje leert me dat die 25 smaken, elk vermoedelijk minimaal 1000 kilo (hardlopende smaken meer, nichesmaken minder), een waarde vertegenwoordigden van zeker €250,000. Er was dus een groot financieel belang bij beide partijen om die potten nog aan onwetende klanten kwijt te raken. Door de 2e, geloofwaardige labtest mislukte dat plannetje. Maar Aminolabs gaat echt geen €250.000 aan whey vernietigen. Reken er maar op dat een stel Oost-Europeanen de komende maanden aan de gespikete Whey Perfection zit.

P.S. #2. De Isolaat Perfection is op dit moment ook al in de aanbieding. Ik heb zo’n vermoeden dat daar smaken snel moeten uitlopen.

List en bedrog om er zelf schatrijk van te worden. Op de site worden negatieve reviews meteen verwijderd.
 
je gaat dus enkel vaste klanten compenseren die er effectief een opmerking over maken en zelf de vraag stellen...?
de rest hou je dus maar stilzwijgend dom en hebben gewoon pech ofzo?

+1. Lekker houding van B&F. Als je een beetje ballen hebt, geef je nu 25% korting, aan iedereen! Ik heb altijd bij B&F besteld, maar ik overweeg toch naar de concurent te gaan met zo'n houding!

List en bedrog om er zelf schatrijk van te worden. Op de site worden negatieve reviews meteen verwijderd.

Die laatste zin klopt ja, ik heb ooit eens een negatieve review geschreven over een product. Dit was trouwens geen huismerk van B&F. Maar de review werd niet geplaatst. Daarna nog 2x geprobeerd deze review hierover te geven, maar geen van deze werd gepubliceerd! Toen een mail gestuurd naar B&F, maar hier nooit reactie op gehad. Erg vreemd. Als ik nou een product niet goed vind en schrijf hier een normale review over, dan moet deze ook gewoon geplaatst worden.
 
je probeert gewoon korting af te dingen jij goedkope slet.
 
Ik lees als personal trainer en dieetadviseur al jaren vanaf de zijlijn mee op dit forum, de afgelopen weken met nog meer interesse dan anders. Want met stijgende verbazing – al kwam het niet echt als een verrassing – heb ik gelezen over de rel rond de Whey Perfection. En als ik nu de reacties zie van de baas van Body & Fitshop in allerlei topics dan kriebelt het toch wel heel erg om te reageren. Dus ik heb maar eens een account aangemaakt en dit is mijn eerste post.

‘We gaan er keihard aan werken het vertrouwen terug te winnen’ heb ik de Body & Fit-baas nu al tig keer zien roepen. Maar dan zeg ik: wat klets je nou helemaal? Natuurlijk, het is fijn dat je, na eerst de tactiek van de verschroeide aarde te hebben toegepast, eindelijk hebt erkend dat jullie fout zaten (of eigenlijk heb erkend dat jullie leverancier Aminolabs fout zat; we moeten maar geloven dat je er echt niets van wist). En dat het voor jullie een ‘leermoment’ is. Maar vervolgens zie ik ook reacties van je waarbij ik denk: hoe kan dit ooit nog goed komen?!

Want je hebt gezegd dat alle andere producten echt wel in orde zijn, omdat ze van zulke ‘betrouwbare leveranciers’ komen. Duh, dat dacht je ook van Aminolabs! Je maakt dus weer precies dezelfde fout! Je zegt dat het alleen om de Whey Perfection gaat, en heel misschien ook de Isolaat Perfection. Maar Aminolabs heeft toch veel meer van jullie huismerk-producten bedacht en gemaakt? Waarom ga je er nu al vanuit dat het daarmee allemaal wel in orde zal zijn? Je hebt daarop geen enkele garantie. Sterker nog, het is aannemelijk, gezien het gerotzooi met de Whey Perfection, dat Aminolabs ook trucs heeft uitgehaald met jullie andere huismerk-producten.

Ik sta er ook versteld van dat een groot bedrijf als B&F zich zo voor de gek kan laten houden. Honderd man personeel, lees ik. En niet eentje die weet wat er nou precies in die producten zit?! Ik sla echt steil achterover van het kennelijke gebrek aan kennis over supplementen bij B&F. Je hebt je zonder kritische vragen te stellen volledig overgeleverd aan Aminolabs, met grote eurotekens in je ogen.

Wat ook opvalt, is hoe weinig je zelf eigenlijk weet over je eigen producten: je roept wat over een lager eiwitpercentage in de Whey Perfection door de toegevoegde aminozuren, maar je gaat volledig voorbij aan het feit dat Aminolabs er ook een vracht fructose doorheen mengt (kijk maar naar de rangorde van de ingrediënten op het etiket, die te zien is op de foto in het inmiddels gesloten topic). Zelfs als het spiken met aminozuren wordt beëindigd, kun je dan nog steeds de beloofde eiwitwaarden bij lange na niet halen.

Ik denk ook dat het te eenvoudig is om Aminolabs als schuldige aan te wijzen. Je hebt zelf net zo veel schuld. Niet alleen door jullie goedgelovigheid en gebrekkige kennis. Maar ook door jullie bedrijfsfilosofie. Die inhoudt dat je koste wat kost de grootste wilt zijn op de supplementenmarkt, maakt niet uit hoe. Waarbij mensen een rad voor de ogen wordt gedraaid door aanprijzingen die lachwekkend ongeloofwaardig zijn. Elk product van jullie is het geweldigste dat er ooit is geweest. Zelfs als er vijf soorten whey zijn, zijn ze allemaal het geweldigste ooit. Alles is het geweldigste ooit.

En als iemand een kritische vraag had op het forum dan werden die tot vorige week vaak gewoon genegeerd. Worden er op Facebook posts geplaatst over het eiwitpercentage (de eerste eiwittest, die dus gewoon waar bleek te zijn!) dan schakelen jullie Facebook in om die te laten verwijderen. Mensen worden gewoon gepiepeld.

Nog zoiets: je verkoopt spullen waarvan je weet dat het niet goed is omdat je klanten melden dat ze er verontrustende bijwerkingen van krijgen, zoals Unstoppable, Craze, OxyElite. En je stopt er pas mee als de Voedsel- en Warenautoriteit je dwingt om de verkoop te staken. Als het even kan, probeer je ze dan nog met 50% korting te slijten. Schijnbaar kan het je geen moer schelen hoe je je geld verdient.

Ik denk dus dat er iets flink mis is met jouw/jullie instelling. Tenzij daaraan iets verandert, heb ik er een hard hoofd in dat het ooit goed komt met je bedrijf.

100 man in dienst en geen testen kunnen betalen...
 
Het probleem lag enkel bij de Whey Perfection en niet bij andere producten. Isolaat bevat dus wel de gestelde waarden! :)

Jordy

Geklets. Ik verwijs naar een ander topic waar de isolaat ooit was getest, waaruit bleek dat er 74% eiwit in de isolaat zat. Hoewel ik niet zeker weet of die test klopt, zie ik gelet op het gedoe rondom jullie whey perfection geen enkele aanleiding daar aan te twijfelen. De schijn hebben jullie - in ieder geval - heel erg tegen, dat is zeker. Kom maar door met die testen en hou eens op met wat roepen! ;)
 
En kunnen jullie bewijzen dat de andere producten wel in orde zijn?
Je kan het de mensen njet kwalijk nemen dat ze jullie voor geen hol meer geloven na jullie bedriegerijen van de laatste jaren

Het is inderdaad belangrijk om de transparantie hoog te houden! We zullen zo spoedig mogelijk testresultaten bij de producten gaan toevoegen op de website.

Waar zijn de testen van de Isolaat dan? Bedoel no offence, maar jullie wisten ook zeker dat er niks mis was met de Whey. Same goes for producten als Cocktail en die Smart Protein of hoe dat nu ook weer heet. Kom maar op met de testresultaten.

De eerste recente testresultaten hopen we begin 2015 binnen te krijgen, dit zullen we dan ook op de website plaatsen bij producten.

je gaat dus enkel vaste klanten compenseren die er effectief een opmerking over maken en zelf de vraag stellen...?
de rest hou je dus maar stilzwijgend dom en hebben gewoon pech ofzo?

+1. Lekker houding van B&F. Als je een beetje ballen hebt, geef je nu 25% korting, aan iedereen! Ik heb altijd bij B&F besteld, maar ik overweeg toch naar de concurent te gaan met zo'n houding!

Uiteraard willen we iedereen tegemoetkomen in dit verhaal! We geven daarom momenteel ook de kortingscode WHEYPERFECTION ter waarde van 25% vrij. Iedereen kan die op de whey perfection gebruiken t/m 31 Januari. :)

Jordy
 
Het is inderdaad belangrijk om de transparantie hoog te houden! We zullen zo spoedig mogelijk testresultaten bij de producten gaan toevoegen op de website.



De eerste recente testresultaten hopen we begin 2015 binnen te krijgen, dit zullen we dan ook op de website plaatsen bij producten.





Uiteraard willen we iedereen tegemoetkomen in dit verhaal! We geven daarom momenteel ook de kortingscode WHEYPERFECTION ter waarde van 25% vrij. Iedereen kan die op de whey perfection gebruiken t/m 31 Januari. :)

Jordy

nu ff serieus.. wie de fuck wil er nog whey perfection? Geef dan gwn een kortingscode van 25% op alles..
 
nu ff serieus.. wie de fuck wil er nog whey perfection? Geef dan gwn een kortingscode van 25% op alles..

Ze moeten door hun oude rommel heen.. Snap dat dan!
Zodat ze snel de tijd hebben om een 1 nieuwe goeie batch te laten produceren en daar de test resultaten van te plaatsen! Daarna weer lekker verder op de oplichtingstour!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Trouwens, ik had laatst B&F protein cookies bij jullie besteld, deugen die wel een beetje?

Er staat 15gram protein per cookie, maar is dit ook 15gram kwaliteits-eiwit?

Zijn er eventueel ook labresultaten van jullie protein cookies, of worden die nog getest?
 
Geklets. Ik verwijs naar een ander topic waar de isolaat ooit was getest, waaruit bleek dat er 74% eiwit in de isolaat zat. Hoewel ik niet zeker weet of die test klopt, zie ik gelet op het gedoe rondom jullie whey perfection geen enkele aanleiding daar aan te twijfelen. De schijn hebben jullie - in ieder geval - heel erg tegen, dat is zeker. Kom maar door met die testen en hou eens op met wat roepen! ;)


B&F waarom negeren jullie dit soort opmerkingen.. feit is dat jullie isolaat ook vreselijk slecht uit de test kwam, waarom zeggen jullie dat het alleen om WP gaat
 
Ik heb de chronologie van Whey Perfection-gate nog even op een rijtje gezet en kom tot de conclusie dat de baas van Body & Fitshop, Ilco heet hij geloof ik, ons voor de gek zit te houden.

Naar aanleiding van de 2e testuitslag, die maandagmiddag op de site werd gezet, doet hij woensdag voorkomen alsof ze heel verontwaardigd vrijwel alle Whey Perfection hebben teruggestuurd naar Aminolabs. Maar in feite wisten ze al vanaf de 1e testuitslag van enkele weken daarvoor – en dit is te bewijzen! – dat de samenstelling niet in orde was. Maar ze wilden dat geheim houden, stilletjes de formulering aanpassen en ondertussen de oude voorraad gewoon uit laten lopen, wetende dat de claims op de website en het etiket vals waren. Dit laatste is strafbaar.

De 2e testuitslag, waaruit bleek dat er 20% te weinig eiwit in de Whey Perfection zat en sprake was van amino spiking, werd op maandag 15 december om 16:09 uur op de website geplaatst, waarna een shitstorm losbarstte.

Anderhalve dag later, op woensdag 17 december om 10:53 uur, kwam pas de eerste reactie van de B&F-baas. Hij schoof de schuld in de schoenen van Aminolabs, zei dat B&F van niets wist en dat ze meteen alle smaken terugstuurden naar Aminolabs, met uitzondering van 4 smaken die net geproduceerd waren. Die zouden niet de extra aminozuren bevatten. In de loop van de week zouden er meer smaken bijkomen.

Het is (en dit is essentieel!) fysiek onmogelijk dat Aminolabs meteen op dinsdag 16 december de formulering heeft aangepast – dat is echt geen kwestie van een knopje omzetten –, meteen 4 nieuwe smaken heeft geproduceerd, die meteen op transport heeft gezet vanuit België naar Friesland en dat die op de ochtend van 17 december al bij B&F op voorraad stonden. Fysiek onmogelijk.

Hieruit kunnen we conclusie trekken dat het volgende is gebeurd (als we tenminste mogen geloven dat B&F al niet jarenlang wist van de aminospiking en het erg lage eiwitpercentage):

- Na de 1e testuitslag eind november is B&F meteen verhaal gaan halen bij Aminolabs. Er moet al snel duidelijk zijn geworden dat de testuitslag overeen kwam met de werkelijkheid.
- In plaats van daarvan melding te maken en meteen excuses aan te bieden aan de van laster beschuldige forumleden, concurrenten en Facebook-leden werd Operatie Damage Control ingezet. Samen met Aminolabs werd besloten de formulering aan te passen bij alle nieuwe te produceren smaken. De oude smaken zouden dan uitlopen, ondanks de valse claim.
- Zodra de meeste smaken de nieuwe formulering zouden hebben, zouden er testuitslagen (uiteraard van de nieuw geformuleerde whey) op de website gepubliceerd worden waaruit zou blijken dat die wel degelijk een hoger eiwitpercentage had. Dat zou op dit forum vast en zeker nog eens onder de neus worden gewreven bij bepaalde forumleden.
- Op 15 december om 13:34 uur, een paar uur voordat de 2e bom zou ontploffen, werd er nog gepost: ‘De labresultaten van de Whey Perfection worden binnen 1-2 weken bekend gemaakt’. Ze zouden ook op de site worden gezet. Dat zou dus pas 3 weken na de eerste publicaties zijn. Zo’n test kun je, als je er spoed achter laat zetten, binnen een paar dagen rond hebben. Er werd dus gewacht op iets anders: een nieuwe formulering rond hebben om een mooi testresultaat te krijgen en daarvan voldoende smaken op voorraad hebben, voordat er iets naar buiten zou worden gebracht.
- Op 14 december 23:21 uur had forumlid Anonymass in het B&F-sticky al gevraagd of de smaken van de Whey Perfection misschien waren aangepast. Want de banaan, die hij al vaak had gehad, was ’niet meer te drinken zonder te kokhalzen’. Het antwoord van B&F was op 15 december om 11:08 uur nog geweest: ‘Nee, de formule is niet aangepast’.
- Toen enkele uren laten de 2e bom ontplofte – een veel onafhankelijkere labtest die niet in diskrediet kon worden gebracht – viel het hele plan voor Operation Damage Control in duigen. Het plan om de oude voorraden met valse claims te laten uitlopen was onhoudbaar geworden.
- Na een dag van crisisberaad en complete radiostilte werd besloten de zwarte piet door te schuiven naar Aminolabs, zelf de vermoorde onschuld te spelen en te laten voorkomen alsof boos en verontwaardigd maar liefst 25 van de 29 smaken Whey Perfection waren teruggestuurd naar Aminolabs. Met excuses, nog wat leugens (‘het lag echt alleen aan de toegevoegde aminozuren en de afwijking was daardoor maar 5,5-7%’) en een flinke korting moesten de ontevreden klanten tevreden worden gesteld. Hopelijk zou de storm dan uiteindelijk weer overwaaien.
- Dat B&F-baas Ilco vervolgens met droge ogen dingen zegt als ‘geen doofpot’, ‘open en eerlijk’ en ‘ik neem niemand in de maling’, daar mag iedereen zijn eigen conclusies uit trekken.


P.S. #1. Een snel rekensommetje leert me dat die 25 smaken, elk vermoedelijk minimaal 1000 kilo (hardlopende smaken meer, nichesmaken minder), een waarde vertegenwoordigden van zeker €250,000. Er was dus een groot financieel belang bij beide partijen om die potten nog aan onwetende klanten kwijt te raken. Door de 2e, geloofwaardige labtest mislukte dat plannetje. Maar Aminolabs gaat echt geen €250.000 aan whey vernietigen. Reken er maar op dat een stel Oost-Europeanen de komende maanden aan de gespikete Whey Perfection zit.

P.S. #2. De Isolaat Perfection is op dit moment ook al in de aanbieding. Ik heb zo’n vermoeden dat daar smaken snel moeten uitlopen.
Dit. 100% dit. Lees de posts en hun datum zelf nog eens na, zie hetgeen gebeurt op hun webshop en zie de posts hier. De puzzel valt automatisch in elkaar. Wat een zootje bedriegers.

En de rest hier maar slijmen om hun korting te krijgen voor dezelfde rommel. Geen euro betrouwbaar meer (als ze het al waren). "Oh maar ze hebben zo'n goede service!": doe een strikje rond de stront en je bent gelukkig? Blij voor jou dan.
 
B&F waarom negeren jullie dit soort opmerkingen.. feit is dat jullie isolaat ook vreselijk slecht uit de test kwam, waarom zeggen jullie dat het alleen om WP gaat

Ze negeren het omdat dat misschien ook wel waar is?

Ik voel me ook aardig benadeeld, ik heb de afgelopen jaren ook diverse malen Whey Perfection gekocht, wat houdt die tegemoetkoming in?? Als je de diverse bestellingen wilt controleren mijn klantnummer is: 49444.

Over negeren gesproken, ik heb nog niets vernomen, terwijl jullie wel hierna online zijn geweest.:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven