XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Want??

Flikker ff op naar het XXL-topic, holbewoner.

ik bestel al een paar jaar whey perfection en whey isolate:roflol:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

shit happens brushki
 
Hoi,

wat is er allemaal gaande?

Is er ook iets mis met Isolaat Perfection?
 
ik bestel al een paar jaar whey perfection en whey isolate:roflol:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

shit happens brushki

Als je het ooit had besteld, klonk je wel anders......
Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben bij dit gezeik over WP:brew:
 
Nieuwe bestelling geplaatst: ordernummer is C2749570.

Heb mezelf een kerstcadeau gedaan :) Hopelijk wordt dit dan nog tijdig geleverd. Bedankt alvast.
 
Uiteraard willen we iedereen tegemoetkomen in dit verhaal! We geven daarom momenteel ook de kortingscode WHEYPERFECTION ter waarde van 25% vrij. Iedereen kan die op de whey perfection gebruiken t/m 31 Januari. :)

Jordy

ja, maar
a) mensen die er opmerkingen op geven moeten een pm sturen om het verder te regelen... dus lijkt me dat die iets meer gecompenseerd zullen worden dan?
b) "iedereen" kan die gebruiken? staat die kortingscode ook ergens anders dan hier eerlijk gezegd?
ik zie op jullie website nergens een melding van hetgeen gebeurd is, noch van deze kortingscode

lijkt me eerder een pleister op een open wonde
no offense
 
Hoppa, nog een bestelling geplaatst: ordernummer is C2749628. Het is maar één keer kerst per jaar, dus moet kunnen!
 
Heb net men C4 voor het eerst geopend en zie dat het helemaal is uitgehard.
Denk niet dat dit de bedoeling is voor een nieuw geopende pot...
 
Nieuwe bestelling geplaatst: ordernummer is C2749570.

Heb mezelf een kerstcadeau gedaan :) Hopelijk wordt dit dan nog tijdig geleverd. Bedankt alvast.


Hoppa, nog een bestelling geplaatst: ordernummer is C2749628. Het is maar één keer kerst per jaar, dus moet kunnen!

:roflol:
Uit loyaliteit zelfs zeker niet eens de kortingscode gebruikt? ;)
 
Klopt Barkie :)
Iedereen moet doen wat hij/zij zelf wil denk ik zo

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

En speciaal voor Barkie nog een derde en laatste bestelling geplaatst vanavond. Order nr is C2749710.
 
Klopt Barkie :)
Iedereen moet doen wat hij/zij zelf wil denk ik zo

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

En speciaal voor Barkie nog een derde en laatste bestelling geplaatst vanavond. Order nr is C2749710.

Srs?
evil-laughter-meme-i6.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven