Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zou zomaar kunnen dat er over vijf jaar geen supplementenindustrie meer is. En dat komt door de aanhoudende stroom affaires rond supplementen die zijn opgevoerd met obscure farmacologische stoffen die niet in supplementen thuishoren.
Wat ik ook al dacht, en niet alleen voor die reden. Mensen zijn gewoon meer kritisch en hebben een enorme informatiebron ter beschikking (dem internetz).

Haha mooi..Waarom reageren ze goddomme niet eens

Oxyelite Protein
Bestel nu exclusief bij Body & Fit OxyElite Protein voor 25.00! (normale prijs 69.90).
Chocolate THT 05-2015
Vanilla THT 05-2015

Let op: dit is een eenmalige kans en OP= ECHT OP!

USP Protein bevat hoogwaardige Whey eiwitten en Milk Protein isolate "sustained release" eiwitten, aangevuld met speciale premium ingredienten als CLA, MCT's en waardevolle enzymen. Elke shake OxyElite Protein bevat maar liefst 23 gram hoogwaardige eiwitten, 0 verzadigde vetten, ABSOLUUT LOW CARB >1 GRAM SUIKER. . Ideaal voor de opbouw van vetvrije spieren.

Kenmerken OxyElite Protein:
- 23 gram hoogwaardige Whey & MPI per shake!
- Ideaal voor vetvrije spiergroei
- Low carb
- >1 gram suiker, 0 verzadigde vetten1
- Ideaal in je eiwitdieet
- Sneller resultaat door CLA en MCT
- Speciale enzymen

Sport je fanatiek? Oxyelite Protein is een ideale Proteine met zuivere eiwitten en innovatieve stoffen die jou helpen om de beste resultaten te behalen!

De nieuwe aanbieding van B&F.
Kennen ze het verschil niet tussen'<' en '>',of dekken ze zich nu in? :)

Het is al aangepast op hun site.
Er staat nu '<1 gram suiker'.:)

ze lezen hier ook mee ;B

Jammer dat het zo heeft moeten lopen. Dacht dat ze legitiem waren omdat onder andere mijn gym hun producten in huis had en doorverkocht!
Had want inmiddels zijn ook deze mensen geen afnemers van B&F meer ;)

Jammer dat het zo heeft moeten lopen. Dacht dat ze legitiem waren omdat onder andere mijn gym hun producten in huis had en doorverkocht!
Had want inmiddels zijn ook deze mensen geen afnemers van B&F meer ;)

Dat is dik balen voor die sportschool! Zo komt hun reputatie nog in het gedrang door het verkopen van slechte kwaliteit van een leverancier die beweert topkwaliteit te verkopen.

Whey perfection met 20% whey staat er

Ik snap ook niet dat er mensen zijn die die nieuwe 'eiwit' snacks etc van hun kopen. Eiwit balletjes, eiwit muesli, eiwit water... Wie weet liegen ze daar ook over hoeveel eiwit daar in zit..

Wie weet stoppen ze er extra eiwitten in uit Ralf z'n glycinespuiter. Alle hens aan dek noemen ze dat volgens mij.

Mijn vrouwlief had weer pindapasta (100% echte pinda's met 20% suiker?) bij ze besteld omdat mijn huidige voorraad op was (ze wist nog niet van de wheygate af), krijgt ze deze mail :

Laat ons weten wat je van onze producten
vindt en ontvang direct 2,5% korting

Wij horen graag wat je van jouw bestelling vindt. Hiermee kunnen wij de producten verbeteren en weten andere klanten ook hoe de producten bevallen. Bovendien ontvang je van ons een kortingscode die je kunt gebruiken voor jouw volgende bestelling!

Let op: zorg ervoor dat je review voldoet aan de richtlijnen, anders ontvang je geen kortingscode. Alvast bedankt voor je medewerking.

2,5 % korting!!!! Maar alleen bij een positieve review dus... Snap nu wel waarom er zo weinig negatieve reviews op hun site staan. Bij de Whey zijn ze nog steeds positief :

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...portsnutrition/whey-perfection/review/?page=1

Mijn vrouwlief had weer pindapasta (100% echte pinda's met 20% suiker?) bij ze besteld omdat mijn huidige voorraad op was (ze wist nog niet van de wheygate af), krijgt ze deze mail :

Laat ons weten wat je van onze producten
vindt en ontvang direct 2,5% korting

Wij horen graag wat je van jouw bestelling vindt. Hiermee kunnen wij de producten verbeteren en weten andere klanten ook hoe de producten bevallen. Bovendien ontvang je van ons een kortingscode die je kunt gebruiken voor jouw volgende bestelling!

Let op: zorg ervoor dat je review voldoet aan de richtlijnen, anders ontvang je geen kortingscode. Alvast bedankt voor je medewerking.

2,5 % korting!!!! Maar alleen bij een positieve review dus... Snap nu wel waarom er zo weinig negatieve reviews op hun site staan. Bij de Whey zijn ze nog steeds positief :

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...portsnutrition/whey-perfection/review/?page=1

Je krijgt er gewoon meer dan op een ander :p Ze kunnen magisch over de 100% gaan. Naar het schijnt is Ralf ook sneller dan het licht.

@BodyenFitShop Wanneer is de Whey HD chocolate cookie weer beschikbaar? Alvast Bedankt!

Wanneer komt de cookies en cream van quest terug binnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven