XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen toegevoegde suikers wil zeggen dat er bijv. geen extra suiker is toegevoegd aan fruitsap, dat het alleen (natuurlijke) fructose is van het fruit. Als je chocolade toevoegt (met dus geen natuurlijke suikers) dan voeg je zeker suiker toe en hoort dat ook op het label.

Jij maakt wel goede reclame voor je boardsponsor :D

Maar eigenlijk ben je alleen maar eerlijk:o

Jij maakt wel goede reclame voor je boardsponsor :D

Maar eigenlijk ben je alleen maar eerlijk:o
In dit geval is het label wel correct omdat het de suikers vermeldt, maar ik vind de marketing misleidend, wat natuurlijk niet exclusief bij B&F het geval is.

word hun contract nog verlengd big tea?

.

Laatst bewerkt:
Lol het begint te lijken of b&f iemand vermoord heeft ofzo.

Het licht scheen op mijn scoop vanilla perfection.
Zaten gewoon glanzende stukjes in tussen het gele poeder, leek net op suiker.
Srs.

Net een nieuwe pot WP binnen, als ik er met blauw uv-licht op schijn lijkt het wel of ik gluten zie zitten. wtf?

Heb je een foto daarvan?

Wat een k*t bedrijf zeg. In november whey retour laten zenden toen die rel uitkwam en gisteren heb ik een incasso van ze ontvangen :roflol: of ik even 100 euro wil overmaken voor geretourneerde whey.

Gekke Ralf

Lol pics?
Je mag ze ook naar mij sturen hoor, ik reken er maar 50 euro voor..

Lol pics?
Je mag ze ook naar mij sturen hoor, ik reken er maar 50 euro voor..

Zojuist een half uur met B&F gebeld met Chantal. Komt er op neer dat ze weinig kunnen doen. Laatste 10 minuten alleen een discussie gehad over hun aminospiking en wat voor onzin ze uitkraamde :roflol: ze kwam srs met argumenten zoals Volac, hun eigen onafhankelijke labtest en ze stonden natuurlijk achter hun product. Ze werd geïrriteerd toen ik al haar argumenten onderuit haalde en toen heeft ze opgehangen en zei ze iets van 'ik heb geen zin in deze nonsens, je (srs je) bent toch kortzichtig en hebt geen fatsoen.'

In december heb ik nog een gozer van de B&F klantenservice aan de lijn gehad die mij vertelde dat alles in orde was en is afgedaan. Toen dus ook het bonnetje van het postkantoor weggegooid.

Ze zei trouwens ook dat ze van alles op de hoogte was van dit forum mbt B&F dus ze lezen waarschijnlijk nog gewoon mee.

Maar je moet nu dus nog steeds betalen??

Nooit betalen.

Voor wat eigenlijk? Je had al betaald?

Ik denk dat hij vooruit betaling gekozen heeft en toen al deze shit gelezen en whey teruggestuurd.
Anders klopt hier niks van of B&F is helemaal dom geworden.

Nog altijd mooi, drie keer de aankoopprijs.

Oxyelite Protein
Bestel nu exclusief bij Body & Fit OxyElite Protein voor 25.00! (normale prijs 69.90).
Chocolate THT 05-2015
Vanilla THT 05-2015

Let op: dit is een eenmalige kans en OP= ECHT OP!

USP Protein bevat hoogwaardige Whey eiwitten en Milk Protein isolate "sustained release" eiwitten, aangevuld met speciale premium ingredienten als CLA, MCT's en waardevolle enzymen. Elke shake OxyElite Protein bevat maar liefst 23 gram hoogwaardige eiwitten, 0 verzadigde vetten, ABSOLUUT LOW CARB >1 GRAM SUIKER. . Ideaal voor de opbouw van vetvrije spieren.

Kenmerken OxyElite Protein:
- 23 gram hoogwaardige Whey & MPI per shake!
- Ideaal voor vetvrije spiergroei
- Low carb
- >1 gram suiker, 0 verzadigde vetten1
- Ideaal in je eiwitdieet
- Sneller resultaat door CLA en MCT
- Speciale enzymen

Sport je fanatiek? Oxyelite Protein is een ideale Proteine met zuivere eiwitten en innovatieve stoffen die jou helpen om de beste resultaten te behalen!

De nieuwe aanbieding van B&F.
Kennen ze het verschil niet tussen'<' en '>',of dekken ze zich nu in? :)

Oxyelite Protein
Bestel nu exclusief bij Body & Fit OxyElite Protein voor 25.00! (normale prijs 69.90).
Chocolate THT 05-2015
Vanilla THT 05-2015

Let op: dit is een eenmalige kans en OP= ECHT OP!

USP Protein bevat hoogwaardige Whey eiwitten en Milk Protein isolate "sustained release" eiwitten, aangevuld met speciale premium ingredienten als CLA, MCT's en waardevolle enzymen. Elke shake OxyElite Protein bevat maar liefst 23 gram hoogwaardige eiwitten, 0 verzadigde vetten, ABSOLUUT LOW CARB >1 GRAM SUIKER. . Ideaal voor de opbouw van vetvrije spieren.

Kenmerken OxyElite Protein:
- 23 gram hoogwaardige Whey & MPI per shake!
- Ideaal voor vetvrije spiergroei
- Low carb
- >1 gram suiker, 0 verzadigde vetten1
- Ideaal in je eiwitdieet
- Sneller resultaat door CLA en MCT
- Speciale enzymen

Sport je fanatiek? Oxyelite Protein is een ideale Proteine met zuivere eiwitten en innovatieve stoffen die jou helpen om de beste resultaten te behalen!

De nieuwe aanbieding van B&F.
Kennen ze het verschil niet tussen'<' en '>',of dekken ze zich nu in? :)

Ben gelijk maar op zoek gegaan naar een review over die shit:

http://www.serioussupplements.com.au/Content/Products/OxyEliteProteinReview

"So how much Protein have you REALLY been getting?
Here's a quick hypothetical breakdown to show you just how little actual protein you may be consuming, using the same "amino trick" label above:

Protein on label: 25 grams.

Glycine: 10 grams (registers as 11).

Now you're only consuming 14 grams of protein per serving! Barely enough to stimulate the anabolic machinery."

Ik ken die website verder niet...Maar ik vraag me af wie er ECHT te vertrouwen is als het om supps gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven