AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
andere aanrader?

dat mag natuurlijk maar dat is niet cools.

Waarom? Als je B&F huismerk kopen wel ja, maar (zoals je hierboven ziet) veel producten zijn daar gewoon goedkoper dan elders..
Of vind je het meer een principe kwestie dat als de huismerk producten shit zijn, het hele bedrijf maar naar de klote moet gaan en iedereen die er maar 1 klein goed dingetje over zegt, gelijk een r*tard is?

Ja.

dubbel... Nu ff serieus...

Bsn hun eiwitpercentages zijn ook niet heel correct.

http://labdoor.com/rankings/protein

http://labdoor.com/review/bsn-true-mass

Ze hebben een F gekregen :p

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Als je graag een stel bedriegers blijft sponsoren mag dat natuurlijk.

Even op een rijtje wat de voor- en nadelen zijn voor mij als consument voor het blijven kopen bij B&F.

Voordeel:

- snelle bezorging
- vaak goedkoper dan bij andere leveranciers

Nadeel:

- ze blijven bestaan zodat ik alsnog een snelle bezorging en goedkopere spullen heb

Shit, wat een rot nadeel zeg!

Nee, ik geef er niks om dat B&F blijft bestaan en hun huismerk producten kan blijven verkopen aan mensen die niks weten..wat dat betreft ben ik dan maar egoïstisch, maar goede levering voor goedkopere producten van hetzelfde merk als elders..waarom zou ik dan meer betalen zodat een ander misschien dan geen WP meer kan kopen?

Even op een rijtje wat de voor- en nadelen zijn voor mij als consument voor het blijven kopen bij B&F.

Voordeel:

- snelle bezorging

Nadeel:

- ze blijven bestaan zodat ik alsnog een snelle bezorging en goedkopere spullen heb

Nee, ik geef er niks om dat B&F blijft bestaan en hun huismerk producten kan blijven verkopen aan mensen die niks weten..wat dat betreft ben ik dan maar egoïstisch, maar goede levering voor goedkopere producten van hetzelfde merk als elders..waarom zou ik dan meer betalen zodat een ander misschien dan geen WP meer kan kopen?

Dit heb ik dus ook, ze zijn goedkoop en bezorgen snel en je hebt veel keuze. Ze shakes die ze nu hebben worden regelmatig getest dus die zouden goed moeten zijn ? Ik heb een mail gestuurt voor de compensatie die ze zouden geven als je rond november en december besteld had van hun huismerk, als ze me hierbij goed helpen blijf ik misschien wel klant maar ik ben wel sterk aan het overwegen om naar de concurrent te gaan puur om het feit dat we toch bedrogen zijn maakt niet uit of het 2 maanden of 2 jaar is.

Voordeel:

- snelle bezorging

Nadeel:

Even samengevat.

Als je als bedrijf klooit met je eigen supplementen en dus de winstmarges hoger legt kan je met je prijs omlaag gaan en toch nog meer winst maken daarop.

Als gevolg kan je, afhankelijk van de verkoop van je eigen merk, de prijzen van andere merken ook lager brengen en toch nog een gelijke winstmarge houden.

Dus je kan onder iedere andere shop hun prijzen gaan, meer klanten trekken met gelijke winsten en veel meer winst door meer klanten.

Dus als je blijft kopen daar benadeel je eerlijke firma's omdat jij wat goedkopers wil en graag een marketing gerichte goede klantenservice wil.

Met als gevolg gaan mensen nog meer gekloot worden. Zo is het niet alleen voor supplementen maar ook voor een hele hoop goedkope rommel uit China vol met toxines en rommel erin.

Genoeg goede, eerlijke prijzen met een goede klantenservice bij eerlijke shops ;) Prijzen bij b&f gaan al langzaam omhoog en zal nog blijven stijgen om die winstmarges te behouden. Of ze maken producten aan die geen drol kosten zoals protein balls met een grotere winstmarge om hun prijzen lager dan andere shops te behouden.

Dussss...

Laatst bewerkt:
Dus als ik ervoor kies om voor mezelf te leven in plaats van voor anderen (even samengevat) ben ik een mong**l?

ik dacht dat dit 2015 was, het jaar van de egoïsten en de individualistische samenleving.

Als je jezelf graag naait uiteindelijk dan is 2015 een goed jaar. Lekker alles goedkoop met zware metalen en gifstoffen in, mmm.

Laten we ook lekker blijven fossiele brandstoffen verbruiken en chemische fabrieken zo goedkoop mogelijk laten produceren. Want is goedkoper voor jezelf ;) Ieder voor zich en ieder aan de kanker.

Check even wat er zoal in je supplementen kan zitten dan.
http://www.supplementlabtest.com/articles/verontreinigingen-supplementen

Check ook oven consumerlab ivm zware metalen in supplementen.

Als je jezelf graag naait uiteindelijk dan is 2015 een goed jaar. Lekker alles goedkoop met zware metalen en gifstoffen in, mmm.

Laten we ook lekker blijven fossiele brandstoffen verbruiken en chemische fabrieken zo goedkoop mogelijk laten produceren. Want is goedkoper voor jezelf ;) Ieder voor zich en ieder aan de kanker.

Uhm, ik bedoelde hetzelfde product als bij een andere aanbieder he.
Of knoeit B&F ook met merkproducten?

Jij haalt nu onnodig mega grote dingen erbij..Je gaat nu klagen over producten ipv over B&F :)

Uhm, ik bedoelde hetzelfde product als bij een andere aanbieder he.
Of knoeit B&F ook met merkproducten?

Jij haalt nu onnodig mega grote dingen erbij..

Ik heb je al uitgelegd hoe het kan dat die producten goedkoper zijn ;) En nee, is niet door dat lulverhaaltje van grote inkoop.

Heb je al gelezen natuurlijk en begrijp je ook, maar dat wil je natuurlijk liever niet lezen.

Samengevat

Als je als bedrijf klooit met je eigen supplementen en dus de winstmarges hoger legt kan je met je prijs omlaag gaan en toch nog meer winst maken daarop.

Als gevolg kan je, afhankelijk van de verkoop van je eigen merk, de prijzen van andere merken ook lager brengen en toch nog een gelijke winstmarge houden.

Dus je kan onder iedere andere shop hun prijzen gaan, meer klanten trekken met gelijke winsten en veel meer winst door meer klanten.

shit-just-got-real-in-here.jpg

Wat is nu eigenlijk een goeie mass gainer. Als true mass van bsn al slecht scoort en over b&f zullen we maar ni spreken :p:p

Wat is nu eigenlijk een goeie mass gainer. Als true mass van bsn al slecht scoort en over b&f zullen we maar ni spreken :p:p

Op de site labdoor kan je checken, alhoewel veel reclame, of op consumerlab.com

Of die goed getest zijn door supplementlabtest.com. Voorlopig alleen XXL, maar komt een test aan van Sportfood, Powersupplements, Myprotein en Bulkpowders.

goede massgainer zijn boterhammen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven