AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn nog genoeg andere en zelfs betere merken.

Aov, Vitals en Solgar bv.

En als je de grondstoffen wil dan ga je naar de apotheek en bestel je iets van het merk Fagron.

Voor now foods kan ik www.iHerb.com aanraden, zelfs nog goedkoper dan BnF als je wat aanbiedingen of bulk discounts meepikt. Je moet alleen rekening mee houden dat het uit Amerika komt dus iets langere delivery (bij mij laatste keer 3 werkdagen) en je moet niet teveel ineens bestellen (ik neem als grens 100 euro) want de grote pakketten zijn voor de douane het interessantst om eruit te pikken en je nog extra import kosten te rekenen. (Mij nog niet gebeurd maar een bekende wel)

Bijv de multi vit ADAM, als je 4 potjes van 90 caps besteld ben je er 60 dollar voor kwijt. + 8 verzendkosten = $68 = €62.50 = €15.62 per potje van 90 caps

Denk niet dat je ze hier voor die prijs krijgt! Zeker niet nu now foods verkoop gereguleerd is in Nederland.

Laatst bewerkt:
Ik heb een prijs gewonnen op mijn kraskaart, staat er op, vul het nr in op de site niet geldig,wtf is that , kan iemand van b&F dat even uitleggen, graag, gr jekko

Ik heb een prijs gewonnen op mijn kraskaart, staat er op, vul het nr in op de site niet geldig,wtf is that , kan iemand van b&F dat even uitleggen, graag, gr jekko
Je moet er ook niet bestellen. Boontje komt op zijn loontje

Misschien heb je gelijk inderdaad, maar ik bestel er al heel wat jaar, time to change maybe

Negatieve berichtgeving over B&F staat nu wel op pagina 1 op google

Heb net review geplaatst voor die "pure" kokos. Uw review is verstuurd en wacht op goedkeuring. Kijken of die goedgekeurd wordt :P

Mijn eerlijke review is blijkbaar niet doorgelaten, omdat het te veel onthullende info bevatte over hun "pure" kokos.

Quinten is al anderhalf jaar tevreden heur.

https://nl.trustpilot.com/review/www.bodyenfitshop.nl

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------

Ruim anderhalfjaar tevreden klant

Deze week heb ik weer een order geplaatst bij B&F shop en deze kwam zoals altijd de dag erna binnen met alles wat ik daar in besteld had, inclusief de gratis goodies (een shakebeker en een proefverpakking whey, beiden altijd welkom). Al ruim anderhalf jaar bestel ik bij deze webwinkel en sinds mijn eerste bestelling ben ik verkocht. De productomschrijvingen op de website zijn duidelijk, geen poespas. Naast hun eigen merk hebben ze ook een gigantisch aanbod van A-merk supplementen, dus voor iedereen is er wat te vinden. Ook is het zo dat B&F shop onmiskenbaar de goedkoopste is in zijn soort, als je de prijzen vergelijkt met Nederlandse supplementen winkel dan zitten ze er onder, maar als je wat prijzen uit het buitenland bekijkt dan schrik je bijna van hoe betaalbaar alles aangeboden wordt!

Er is een tijd terug een 'schandaal' geweest. De Whey Perfection eigen merk Whey zou minder eiwitten bevatten dan beloofd op de omschrijving. Nu is dit een grote fout, want er werd (zonder eigen weten) een product verkocht wat niet voldeed aan de omschrijving. Ik vind dat B&F heel erg goed is omgegaan met de situatie en de grote hoeveelheden kritiek en daar bovenop vind ik het ook erg dapper dat het niet hebben proberen te verdoezelen, ze komen zelf uit voor de gemaakte fout en doen hun uiterste best om dit soort situaties te vermijden in de toekomst.

De manier waarop er gereageerd is vind ik daarentegen schandalig. Bij een kleine hoeveelheid smaken was het zo dat er tot 20% minder eiwitten in kon zitten (omgerekend 4,4g), maar bij de meeste smaken was er geen sprake van minder eiwitten of maar tot 10-15% (2,2g). Dat mensen hier het niet hebben van 'zieke gainz' op afschuiven vind ik simpelweg laf. Voedsel is zeker een essentieel onderdeel in je groei, maar trainen is dat ook! Het recht om te klagen over die paar gram eiwit op een dag (als het goed is hooguit luttele procenten van je dagelijkse inname) is pas gerechtvaardigd als je ook elke gram kipfilet op een dag exact afmeet. Wanneer je consequent ben met het niet nuttigen van alcohol, 5+ maaltijden op een dag binnen krijgt, minimaal 3 dagen traint én je macro's exact bijhoudt, dan verdien je het recht om te klagen hierover.

Fouten worden gemaakt, en er is in mijn ogen ontzettend goed mee omgegaan. Het neemt de fout niet weg, maar de manier waarop een deel van de klanten er op reageert is simpelweg belachelijk.

Ik kan weer een aantal maanden mee met mijn bestelling en zal zonder twijfel dan weer gebruik maken van een van de vele aanbiedingen van deze geweldige webshop.

Quinten

(ik vind het trouwens onzinnig als mensen hun ordernummer niet kunnen vinden, want die is echt heel makkelijk te achterhalen)

Quinten je hebt je korting verdiend:thumbs:

Quinten is óf een medewerker van B&F, óf een mongol.

pluim voor body en fit hoe geweldig ze met deze tegenslag zijn gegaan, top bedrijf.

Beste Gerben,

De afwijking heeft betrekking op de Whey Perfection. Het voorval had natuurlijk nooit mogen gebeuren, nogmaals onze excuses hiervoor. Wat betreft de Isolaat Perfection; zal altijd een welles-nietes verhaal worden, gezien de twee verschillende labresultaten. Ik hoop dat je ons het voordeel van de twijfel wilt geven. Wij doen er alles aan om je vertrouwen terug te winnen. Klanten zoals jij worden natuurlijk erg gewaardeerd. Mocht je vragen en/of opmerkingen hebben dan is onze klantenservice altijd beschikbaar om je te helpen. Zij kunnen dieper op het voorval ingaan en zullen al je vragen beantwoorden.

Vriendelijke groeten,

Bart

Dapper van B&F.

Vraagske. IK neem altijd true mass van bsn en ik bestelde die bij b&f... nu als ik bij xxl ga kijken staat die 8 euro duurder. Een andere site? of zijn er nog betere eiwitten?

Nee, mongols zijn de klanten die er nu nog kopen ;)

Waarom? Als je B&F huismerk kopen wel ja, maar (zoals je hierboven ziet) veel producten zijn daar gewoon goedkoper dan elders..
Of vind je het meer een principe kwestie dat als de huismerk producten shit zijn, het hele bedrijf maar naar de klote moet gaan en iedereen die er maar 1 klein goed dingetje over zegt, gelijk een r*tard is?

Vraagske. IK neem altijd true mass van bsn en ik bestelde die bij b&f... nu als ik bij xxl ga kijken staat die 8 euro duurder. Een andere site? of zijn er nog betere eiwitten?

Bsn hun eiwitpercentages zijn ook niet heel correct.

http://labdoor.com/rankings/protein

http://labdoor.com/review/bsn-true-mass

Ze hebben een F gekregen :p

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Waarom? Als je B&F huismerk kopen wel ja, maar (zoals je hierboven ziet) veel producten zijn daar gewoon goedkoper dan elders..
Of vind je het meer een principe kwestie dat als de huismerk producten shit zijn, het hele bedrijf maar naar de klote moet gaan en iedereen die er maar 1 klein goed dingetje over zegt, gelijk een r*tard is?

Als je graag een stel bedriegers blijft sponsoren mag dat natuurlijk.

Ik heb al uitgelegd hoe ze hun andere producten goedkoop kunnen aanbieden. Zal me zo nog eens quoten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven