Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
er zitten weer leuke aanbiedingen bij deze week :D

Als ik nu iets bestel wordt het dan morgen aangeboden?
Of is het allemaal ontregeld nu door de stakingen?

bedankt voor de samples, mis alleen de gratis shakebeker maar maakt niet uit verder :D

Als ik nu iets bestel wordt het dan morgen aangeboden?
Of is het allemaal ontregeld nu door de stakingen?

Als je voor 18.00 uur besteld heb jij het de volgende dag in huis ( Nederland dus, België duurt iets langer)
de post staakt wel maar pakketten en rouwpost wordt gewoon bezorgd!;)

Was net eventjes aant snuiten op jullie site en aangezien mijn examens er weer aankomen kan ik wel iets gebruiken voor extra energie. :D

Ik zag de pre-workout power pill en de beta alanine.

Beiden voor een zeer mooi prijs :D

Maar kan ik deze beiden goed combineren voor meer energie en kracht?

Zou ik eventueel ook de Pre-workout power pill kunnen nemen bij het studeren voor meer concentratie en energie?

Ps. bij je L-glutamine staat een klein typfoutje
1x 500 gGm

Helemaal correct, de Pill is afzonderlijk ook goed te nemen voor energie en concentratie bij het studeren.

Thnaks, voor de tip:) foutje is eruit!!

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

er zitten weer leuke aanbiedingen bij deze week :D

Dank je:)

Weekaanbiedingen!!

• Like
Waarderingen: eleo
Aah jammer ik wou nog wel eiwitrepen hebben jammer xD, thanks B&F heb het pakketje net binnen met een whey sampletje van de nieuwe whey volgensmij

thnx body en fitshop voor de snelle levering en gratis shakebeker/samples :D

Hopelijk morgen de TNT babe weer aan de deur. :thumbs:

Na al die positieve feedback nu eens negatief..

Vandaag bestelling geplaatst... Na bestelling duurde het 10 minuten voordat ik een mail kreeg met: pakket verzonden.. Normaal duurt dat 8 minuten..
Volgende keer wat sneller jongens

By the way. Heb HMB besteld. Geen idee of het helpt, maar voor dat geld probeer ik het wel een keer.. Volgens jullie na 3weken aanzienlijke verbetering i.c.m. creatine(TMS in mij geval).
Ben benieuwd

Grtz

Hallo BF,

vandaag is mijn weightgainer max (chocolade) aangekomen en die heb ik dan ook direkt getest;)

De smaak is met melk zeer lekker. Top!:clap:

Vandaag bestelling geplaatst... Na bestelling duurde het 10 minuten voordat ik een mail kreeg met: pakket verzonden.. Normaal duurt dat 8 minuten..

By the way. Heb HMB besteld. Geen idee of het helpt, maar voor dat geld probeer ik het wel een keer.. Volgens jullie na 3weken aanzienlijke verbetering i.c.m. creatine(TMS in mij geval).
Ben benieuwd

Grtz

Dit meen je toch niet serieus mag ik hopen?:rolleyes:

Wow, wel 2 minuten later.... een mega ramp natuurlijk.

Zou je pakketje dan ook 2 minuten later afgeleverd worden. :p

Laatst bewerkt:
Course not... bf altijd goede service :D

en me pakje zal wel niet 2m later aankomen..maar 2 dagen als het aan die schijt TNT ligerkerst...
Aan alle TNT medewerkers--> Up yours:flipoff:

Pakketdienst werkt gewoon normaal, alleen de dames/heren briefpost hebben niet zo'n zin om te werken. :p

Hopelijk morgen de TNT babe weer aan de deur. :thumbs:

:D The one and only!

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Pakketdienst werkt gewoon normaal, alleen de dames/heren briefpost hebben niet zo'n zin om te werken. :p

Bij jouw komt ze altijd met een glimlach:D

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

Ben benieuwd

Grtz

We verslappen een beetje:D

Hallo BF,

vandaag is mijn weightgainer max (chocolade) aangekomen en die heb ik dan ook direkt getest;)

De smaak is met melk zeer lekker. Top!:clap:

Dank je, voor het compliment:)

Weight Gainer Max

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Course not... bf altijd goede service :D

en me pakje zal wel niet 2m later aankomen..maar 2 dagen als het aan die schijt TNT ligerkerst...
Aan alle TNT medewerkers--> Up yours:flipoff:

Dank je!:D;)

Helemaal correct, de Pill is afzonderlijk ook goed te nemen voor energie en concentratie bij het studeren.

Thnaks, voor de tip:) foutje is eruit!!

No problem!!.

Nu nog wachten tot ik met mijn bankkaart online kan betalen en dan kan je mijn bestelling verwachten. :D

Zou ergens volgende week moeten zijn. ;).

Eventueel enig idee als de Result! tegen die tijd terug binnen is? En blijft hij dan ook nog voor de prijs van 19,9 euro? :D

Net weer wat besteld :)

Hoop dat er dit keer wel een shakebeker bij zit. Heb het wel bij de opmerkingen neergezet.

Alvast bedankt voor jullie top service!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven