MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net weer héérlijke training met Pre Workout Power :rocknana:
Zit er over na te denken TMS te nemen. Is dit een gehele vervaning van mijn PWO, te weten: Xtend, Isolaat, druivensap?

Referentie: 156299

Samples welkom :D

Is er trouwens een manier om je bestelhistorie te zien?
+1!!
Dit roep ik ook al tijdje.

hahaha ja zou leuk zijn ja bestelhistorie te checken, volgens mij kon ik van al mijn bestellingen daar wel een mooie nieuwe kleine hatchback voor halen dacht ik zo:P

nou ja!!! "opeens" staat hij ook bij je concurrent xxl???
maargoed het gaat om de trymethylglysine, die zal er ook wel zo staan...

Hoe is het mogelijk:D

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

hahaha ja zou leuk zijn ja bestelhistorie te checken, volgens mij kon ik van al mijn bestellingen daar wel een mooie nieuwe kleine hatchback voor halen dacht ik zo:P

Ja, is wel een ideetje, we krijgen de vraag wel meer.:cool:

Dan kun je zien wat je in de loop der tijd... inderdaad!:D

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

Net weer héérlijke training met Pre Workout Power :rocknana:
Zit er over na te denken TMS te nemen. Is dit een gehele vervaning van mijn PWO, te weten: Xtend, Isolaat, druivensap?

+1!!
Dit roep ik ook al tijdje.

Pre-Workout Power rules! We vliegen aardig door de voorraad heen:D

TMS is anders, meer Creatine, Beta-alanine, Carnitine Tartrate, Aginine Ester, Citrulline Malate ect.. meer echt de supps dus.:)

Geen vervanging voor Xtend en Whey. TMS bevat per serving 16 gram WMS.

PwP is trouwens erg libido verhogend!! :hitit::eek: :doggy:

Betekend :thumbs: dat jullie achter die Noxipro aangaan of in verdiepen voor eventuele toevoeging aan assortiment ? :D

Net nog even rondgekeken over Noxipro, ben beetje ongeduldig daardoor geworden :P

Hoe is het mogelijk:D

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

Ja, is wel een ideetje, we krijgen de vraag wel meer.:cool:

Dan kun je zien wat je in de loop der tijd... inderdaad!:D

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

Pre-Workout Power rules! We vliegen aardig door de voorraad heen:D

TMS is anders, meer Creatine, Beta-alanine, Carnitine Tartrate, Aginine Ester, Citrulline Malate ect.. meer echt de supps dus.:)

Geen vervanging voor Xtend en Whey. TMS bevat per serving 16 gram WMS.

Beetje confused :P

Is het dan meer vóór de training? Een soort pre workout eigenlijk zonder stimulaten? Lijkt beetje op Purple Wraath met WMS?

TMS, workout, isolaat+xtend+dex, zoiets??

Volgens mij kun je TMS voor zowel pre als post workout gebruiken.
Maar de review in de review sectie kwam uit dat de kracht bij de postworkout gedeelte ligt.

Volgens mij kun je TMS voor zowel pre als post workout gebruiken.
Maar de review in de review sectie kwam uit dat de kracht bij de postworkout gedeelte ligt.

Ik snap alleen niet waarom.
Citrulline, Beta Alanine, AAKG enzo is toch juist voor de training zelf? ???

De exacte wetenschap erachter weet ik ook niet :P
Het kan zijn dat die ingredienten gewoon op alle gebieden voordelen geeft inplaats van alleen voor de training ?
Anders even de review door lezen, daar staan wat duidelijkere antwoorden in dan ik kan geven :P

• Like
Waarderingen: eleo
Ik wacht wel op goeroes Leon en Ilco en anders lees ik 't vanaaf wel ff door. Tnx anyways :)

De exacte wetenschap erachter weet ik ook niet :P
Het kan zijn dat die ingredienten gewoon op alle gebieden voordelen geeft inplaats van alleen voor de training ?
Anders even de review door lezen, daar staan wat duidelijkere antwoorden in dan ik kan geven :P

Correct, vele nemen deze ingredienten alleen voor de training. (Pre-workout met vaak stimulanten). Na de training is de No werking ed echter zeker net zo belangrijk/effectief. Eigenlijk sterker nog! :) Je pre-workout met stimulanten kun je echter niet ook nog na de training nemen.

Kort door de bocht is TMS eigenlijk een combi van bv No-Xplode & Cellmass zonder de cafeine ed:)

Je neemt TMS voor- en na de training. Het gunstige effect voor spiergroei/herstel/prestaties is dan veel sterker.

TMS kun je ook combineren met een pre-workout naar keuze (bv Pre-Workout Power). Je neemt dan de Pre-workout voor de training en TMS na de training.
Ook weer perfect!

Laatst bewerkt:
Wow dan zat ik er nog verdomd dicht in de buurt bij ook.
Schouderklopje voor mezelf :D

Correct, vele nemen deze ingredienten alleen voor de training. (Pre-workout met vaak stimulanten). Na de training is de No werking ed echter zeker net zo belangrijk/effectief. Eigenlijk sterker nog! :) Je pre-workout met stimulanten kun je echter niet ook nog na de training nemen.

Kort door de bocht is TMS eigenlijk een combi van bv No-Xplode & Cellmass zonder de cafeine ed:)

Je neemt TMS voor- en na de training. Het gunstige effect voor spiergroei/herstel/prestaties is dan veel sterker.

TMS kun je ook combineren met een pre-workout naar keuze (bv Pre-Workout Power). Je neemt dan de Pre-workout voor de training en TMS na de training.
Ook weer perfect!

Kun je hier nog wat uitleg over geven? :)

Loon is weer binnen 8-)

Referentie nummer: 156396
Samples zou ik heuuuul leuk vinden :D

Ook weer perfect!

idd!

Preworkout Power & TMS preworkout

TMS postworkout

Werkt erg goed:D

Erg tevreden over jullie pre workout samples! die gaan volgende keer zeker besteld worden. Heb vandaag nog 3 klanten voor jullie geworven die mij om advies kwamen vragen waar ik mijn supps bestelde ;)

hmm misschein maar eens TMS halen als post workout. Is het een beetje te drinkuuh?

hmm misschein maar eens TMS halen als post workout. Is het een beetje te drinkuuh?

Ja smaak is goed te doen beetje appel/citroen achtig vind ik maar zeker niet vires hoor. ik neem het zelf alleen post-workout of soms een keer in de ochtend als ik opsta.

Kun je hier nog wat uitleg over geven? :)

De effecten die je met TMS voelt zijn echt de effecten van werkzame ingredienten. Dit in tegenstelling tot bij veel pre-workouts waar het puur om het "caffeine" gevoel gaat. Doordat TMS veel meer werkzame ingredienten bevat ga je dit echt merken in je prestaties, groei en herstel.
Doordat je TMS in tegenstelling tot pre-workouts ook na de training neemt profiteer je ook veel meer van de spieropbouwende werking van Nitric Oxide en alle andere ingredienten na de training.
Dit is ook het belangrijkste moment voor herstel en spiergroei! Na de training dus(!) en dit effect bereik je met geen enkele pre-workout en wel met TMS, een belangrijk spieropbouwend verschil. De NO werking zorgt ervoor dat de bloedvaten makkelijker en sneller meer voedingstoffen, zuurstof en werkzame ingredienten in TMS als creatine naar de spieren kunnen brengen.

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Loon is weer binnen 8-)

Referentie nummer: 156396
Samples zou ik heuuuul leuk vinden :D

Dank je:) Ik regel het direct!

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------

Erg tevreden over jullie pre workout samples! die gaan volgende keer zeker besteld worden. Heb vandaag nog 3 klanten voor jullie geworven die mij om advies kwamen vragen waar ik mijn supps bestelde ;)

:thumbs: Dank je!!!

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

idd!

Preworkout Power & TMS preworkout

TMS postworkout

Werkt erg goed:D

Onze killer combi!! B&F Power Stack!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven