Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spullen zijn binnen! ( en me shaker ook)
Bedankt! Echt top!![]()

He Leon/Ilco,
Ik haal al mijn spullen uit jullie huislijn, behalve de MegaGrow van XXL (http://www.xxlnutrition.nl/mega-grow/xxl-nutrition).
Welk herstelproduct van jullie is hiermee het beste te vergelijken, TMS?
Dan kan ik voortaan alles wat ik nodig heb bij jullie halen, staat ook wel zo mooi allemaal dezelfde potten!![]()

Liever een mail met welke nieuwe producten eruit komen
Ben soms te lui om het allemaal bij te houden![]()

Moet er ook nog bij
Er is nog werk genoeg!Total Muscle Solution is hetzelfde principe maar dan met betere ingredienten
---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

Kan je dat checken via TNT?Kan haast niet wachten..... pakketje zou onderweg moeten zijn.![]()
Kijk zo willen we dat horen! Als de pot leeg is gaat de MG de deur uit en verwelkom ik TMS en is mijn B&F supplementenkastje compleet!
BTW: Is een combinatie van PW-Power, TMS en Magic EAS niet interessant om als stack te verkopen?![]()

maandag ook maar een bestelling eruit gooien.
TMS oa wss hihi; Is het ook nog lekker?
Super week-end, D!![]()
De waarheid: dit weekend heeft alles zo'n beetje kapot gemaakt voor mij, zit er vet doorheen, heb al een aantal daagjes niet getraind en heb het maar allemaal opgegeven. True confession op een bodybuilding forum.

http://www.bodyenfitshop.nl/combi-voordeel/bsn/cellmass-avpt-no-xplode-avpt-combi
Hoeveel doseringen haal ik uit beide potten?
De dosering van de cellmass is 16 gram dus 50 doseringen.
De dosering van de no-explode is 20,5 gram dus ook 50 doseringen.

hoe ging het bij jou met crack? en bus missen is k*t janet crack pre workout shake voor het eerst ingenomen, alleen jammer dat ik de bus gemist heb en een uur moet wachten.................... FUUUUU

hoe ging het bij jou met crack? en bus missen is k*t ja![]()
. Toen ik eenmaal een uur later in de gym was met de bus had ik er nog een klein beetje baat bij. Kan dinsdag echt oordelen als ik op tijd benKijk zo willen we dat horen! Als de pot leeg is gaat de MG de deur uit en verwelkom ik TMS en is mijn B&F supplementenkastje compleet!
BTW: Is een combinatie van PW-Power, TMS en Magic EAS niet interessant om als stack te verkopen?![]()

Dacht dat hij er PW bij wou.

http://www.bodyenfitshop.nl/combi-voordeel/bsn/cellmass-avpt-no-xplode-avpt-combi
Hoeveel doseringen haal ik uit beide potten?
Smaak is best wel te doen eleo, maar ach wat is smaak gaat om de werking toch?
hmmm super week-end D!De waarheid: dit weekend heeft alles zo'n beetje kapot gemaakt voor mij, zit er vet doorheen, heb al een aantal daagjes niet getraind en heb het maar allemaal opgegeven. True confession op een bodybuilding forum.
Mijn excuses B&F voor off topic, dat is de 4e x dat ik mijn excuses op dit forum aanbied de afgelopen week.Tjonge jonge.![]()

net crack pre workout shake voor het eerst ingenomen, alleen jammer dat ik de bus gemist heb en een uur moet wachten.................... FUUUUU

hoe ging het bij jou met crack? en bus missen is k*t ja![]()
Werkte lekker nog nooit zo snel paino gespeeld. Toen ik eenmaal een uur later in de gym was met de bus had ik er nog een klein beetje baat bij. Kan dinsdag echt oordelen als ik op tijd ben
Succes dinsdag! 
Kunnen jullie van Muscle Marinade ook de andere smaak (Grape) ih assortiment nemen? Kvind het een geweldig product maar de "Purus Punch" is vrij goor imo![]()

Kan EVE ook gebruikt worden door zwangere vrouwen of raad je dan iets anders aan?