Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja en nee. Heeft hetzelfde doel, maar een WMS/Vitargo supplement is complexer en word sneller opgenomen.

Vitargo/WMS in de bulk is bv ook het beste bouwmiddel IMO. Onder begeleiding moest ik toen 3 , 75 gram shakes per dag nemen! En groeien als kool! Nu zeg ik niet dat je hetzelfde moet doen, maar je zal het veel van wedstrijdbodybuilders horen dat een WMS/Vitargo supplement vele malen beter is.

En om toch een goede prijs te doen:

http://www.bodyenfitshop.nl/koolhydraten/body-fit-sportsnutrition/anabolic-wms

Altijd scherp! :)

-Leon

Ok thanks! :thumbs:

Deze is dan zeker het overwegen waard :D

Ik had m'n vraag een beetje vaag verwoord maar eigenlijk bedoelde ik ermee van;

Hoe werken de supplementen individueel van elkaar?
De Whey lijkt me logisch maar de andere 2 is me nog niet helemaal helder.

Ilco, zou het mogelijk zijn om eens een shirt maat M bij men bestelling(ref 157084) te krijgen ipv een shakebeker?Heb er hier ondertussen al en stuk of 10 ongebruikt

heb vandaag pre workout power besteld, ben benieuwd wat het gaat brengen.

Ilco, zou het mogelijk zijn om eens een shirt maat M bij men bestelling(ref 157084) te krijgen ipv een shakebeker?Heb er hier ondertussen al en stuk of 10 ongebruikt

Ik heb direct doorgegeven. Dank je :)

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

heb vandaag pre workout power besteld, ben benieuwd wat het gaat brengen.

:thumbs: Dank je

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------

Ik had m'n vraag een beetje vaag verwoord maar eigenlijk bedoelde ik ermee van;

Hoe werken de supplementen individueel van elkaar?
De Whey lijkt me logisch maar de andere 2 is me nog niet helemaal helder.

De essentiele aminozuren in Magic EAA worden direct opgenomen en zijn voor- en vooral na de training direct spieropbouwend. De Total Muscle Solution bevat eigenlijk alle ingredienten vooer spiergroei en prestaties als creatines, arginines, citrulline, carnitine, taurine ect ect.. (meest volledige product in de markt) Met Total Muscle Solution voer je eigenlijk de motor op, de Magic Eaa bavat de bouwstofjes:D

Je moest 225 gram 'suikers' nemen per dag en je groeide als kool? In vetmassa zeker :P

Enig idee of het toegestaan is om proteine poeder in je ruimbagage mee te nemen? Ik ga weg voor 5-6 maanden en ben van plan om een (ongeopend) pot whey isolaat mee te nemen. Ik neem aan dat B&F niet naar China verzend right? :P

Enig idee of het toegestaan is om proteine poeder in je ruimbagage mee te nemen? Ik ga weg voor 5-6 maanden en ben van plan om een (ongeopend) pot whey isolaat mee te nemen. Ik neem aan dat B&F niet naar China verzend right? :P
het mag,
en semtex in je handbagage ook trouwens,
alleen als het goed verpakt is.

mijn voice recorder is een keer inbeslag genomen omdat het er "verdacht" uitzag (klein doosje met 1 rode knop)

domme denen

:fuu: wil TMS en 2 potjes HMB bestellen, maar geen geld!!! dan maar wachten tot woensdag :(

Beste Body en Fit,

Heb net de Tested Whey van Tested Nutrition besteld en ik was vergeten iets te vragen:

Zou ik wat samples erbij kunnen krijgen? Liefst een pre-workout booster of een andere smaak van whey eiwit.

Hartelijk dank alvast!

Bestelnummer is 157131

Gr Ruben

ps. Ohja, een shakebeker is niet nodig, heb er momenteel al genoeg! Thanks!

Laatst bewerkt:
Beste Body en Fit,

Heb net de Tested Whey van Tested Nutrition besteld en ik was vergeten iets te vragen:

Zou ik wat samples erbij kunnen krijgen? Liefst een pre-workout booster of een andere smaak van whey eiwit.

Hartelijk dank alvast!

Bestelnummer is 157131

Gr Ruben

ps. Ohja, een shakebeker is niet nodig, heb er momenteel al genoeg! Thanks!

Dank je:) , ik geef het nu direct door.

Weer een kleine bestelling geplaatst, 157142, alleen PAM en ADAM dit keer. :)
Kan niet wachten, morgen lekker pannekoeken bakken :P

Problemen met ideal / abn amro?

Probeer een bestelling te betalen maar dat wilt niet lukken.

Problemen met ideal / abn amro?

Probeer een bestelling te betalen maar dat wilt niet lukken.

Ik ga even bellen met multisafepay of dit de zoveelste landelijke iDeal storing is.

Edit:

NIET landelijk; alleen ABN amro heeft een storing. Zal zo wel verholpen zijn.

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

Weer een kleine bestelling geplaatst, 157142, alleen PAM en ADAM dit keer. :)
Kan niet wachten, morgen lekker pannekoeken bakken :P

Dank je:)

Laatst bewerkt:
Bestelling gedaan, een perfecte spieren versterker dacht ik zo.:)
nr? 157174 Maak er maar wat van, sinterklaas.;)

Moet ik ook m'n whey innemen op niet trainingsdagen?

Gister bestelling gedaan, 20 Single Serving Variety Pack (elke smaak 2) Whey Perfection :D zal me benieuwen welke smaak het lekkerste is :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven