Leon/Ilco/ander organisme,
Krijgen jullie ooit nog Crack binnen? Ik zie dat hij is uitverkocht.. Dit is ook bij andere boardsponsors het geval.
Dat is even lastig te beantwoorden. We hebben bijna dagelijks contact met de importeur maar ze durven geen dag aan te geven. Wel heel binnenkort in ieder geval. zodra de Crack beschikbaar komt zal ik dit direct op het forum aangeven.

---------- Toegevoegd om 08:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------
Hoelang kan je met een pot TMS doen?
ziet er interresant uit, die ingrediënten bijelkaar.
Afhankelijk van hoe vaak je traint doe je ongeveer een maand met de Total Muscle Solution.
Ik durf je echt te garanderen dat Total Muscle Solution nu het best en meest volledige product in de markt in.
Zowel in de EU als de VS.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Toegevoegd om 08:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:34 ----------
Ik zie weer 3 top producten in de verwacht rubriek staanDe pre workout power pill, fast diet en de pannenkoeken.
.
De Pre-Workout Powerpill gaat echt knallen denk ik. De nieuwe samenstelling slaat enorm goed aan. De mailbox stroomt nu al vol en dan hebben we het nog niets eens binnenEen nieuwe topper in ons assortiment!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(we verwachten de powerpill over enkele weken..)
---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:36 ----------
Een vraagje over de Superior Miccelar Caseine. Ik neem twee keer per dag een scoop, ochtend en avond. Ik wil iets minder melk gaan drinken dus ik denk dat ik in de avond hem met water wil nemen. Ik zit nu aan de chocolate cream met water en dat smaakt niet echt ideaal. Ik denk dat de smaak meer bij melk past. Is er een smaak die zich meer leent voor het gebruik met water? En hebben jullie al de samples?
Je zou de Micellar Casein Superior in de avond best met magere melk kunnen nemen. De banaan leent zich het het best voor inname in water.De samples hebben we nog niet omdat we even willen bekijken of de smaken nog iets lekkerder kunnen. (Hierover zijn we in overleg.) Reden: het is een topproduct maar de smaak kan in mijn ogen nog beter.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

.