MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij fijne havermout? Is het dan fijn in die mate dat je er een schep van bij je whey kan doet en dat je het amper merkt ? Of is het gewoon een soort brinta-achtig mengsel ?

heb er eens een keer uit engeland gehad, en het zijn gewoon zeer fijne korrels
je kunt makkelijk 200-300gr in je shake doen en het drnikt nog prima weg.

in tegenstelling tot als je havermout in de blender doet blijft het ****ing nasty

heb er eens een keer uit engeland gehad, en het zijn gewoon zeer fijne korrels
je kunt makkelijk 200-300gr in je shake doen en het drnikt nog prima weg.

in tegenstelling tot als je havermout in de blender doet blijft het ****ing nasty

Ja dat klopt ja zo kan je wel makkelijk grote hoeveelheden in 1 keer nemen.
en kom je snel aan je carbs, het spul is zo fijn dat je bijna niet eens proeft dat je havermout opzuipt hahah.

Bestelling binnen. Zelfs een éxtra sample. Dank hiervoor ;-)

hoe kan ik Creapure trouwens het beste innemen?
warm water, koud water? hoelang duurt het voordat het oplost?
Enige dingen waar ik rekening mee moet houden?

Net als normale Creatine. 250 ml water of vruchtensap, dextrose, wms is allemaal prima. Maar ook van mengen met je eiwitshake wordt de opname niet minder. De eerste week kun je iets meer nemen om snel een max niveau op te bouwen. Daarna is 5 gram per dag voldoende.:)

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

Bestelling binnen. Zelfs een éxtra sample. Dank hiervoor ;-)

..en jij voor de bestelling!:)

Ja dat klopt ja zo kan je wel makkelijk grote hoeveelheden in 1 keer nemen.
en kom je snel aan je carbs, het spul is zo fijn dat je bijna niet eens proeft dat je havermout opzuipt hahah.

Dus in feite gewoon makkelijke carbs ? Handig voor een bulk dus ?

Naja kijk ik ben zelf niet zon goede eter, ik leef eigenlijk op shakes verder eet ik niet zoveel dus dan is zoiets echt heel handig om toch aan je carbs te komen.
Ja voor bulk is het zeker erg handig.

Heb net weer eens een bestelling geplaatst: 185255

Ben benieuwd naar die Maximize V2, ben alleen goede reviews tegengekomen tot nu toe..

Echt goede toevoeging die fine oats, binnenkort bestel ik 10kg.

Heb net weer eens een bestelling geplaatst: 185255

Ben benieuwd naar die Maximize V2, ben alleen goede reviews tegengekomen tot nu toe..

Dank je, voor de bestelling:) De Maximize geeft goede energie en focus en kan zich meten met de toppers. We gaan het weer direct verzenden!

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------

Echt goede toevoeging die fine oats, binnenkort bestel ik 10kg.

Top! dank je:)

@ B&F : Wanneer zal Formass van D.Y. terug in stock zijn? Deze komt toch terug in het assortiment mag ik hopen? Op dit moment zijn een groot deel van de W.G.'s waarvan ik tevreden was niet meer in stock. Kijk maar naar S.A.N. MyoJuiced (alleen nog in vanille de laatste maanden..) en Aftershock niet meer in assortiment.

Bestelling geplaatst Referentie nummer: 185267
benieuwd of de maximize gaat werken :), ik ben vergeten.
Is het mogelijk dat ik een sample van whey perfection
berry blast/cookies en cream erbij te doen. Ik wil deze graag proberen omdat mijn wp bijna op is alleen ik weet niet welke mij het best gaat bevallen ;)

Bij mijn bestelling is iets mis gegaan B&F. Heb in plaats van whey perfection vanille (10lb), de smaak banaan ontvangen. Dit is niet zo'n ramp, maar ik had juist vanille besteld omdat de banaan me is gaan tegenstaan na 4 potten haha ;) Kan ik hem retour zenden o.i.d? Thx!

@ B&F : Wanneer zal Formass van D.Y. terug in stock zijn? Deze komt toch terug in het assortiment mag ik hopen? Op dit moment zijn een groot deel van de W.G.'s waarvan ik tevreden was niet meer in stock. Kijk maar naar S.A.N. MyoJuiced (alleen nog in vanille de laatste maanden..) en Aftershock niet meer in assortiment.

We hebben net vandaag weer Formass binnen.:) wel alleen in aardbei.

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

Bestelling geplaatst Referentie nummer: 185267
benieuwd of de maximize gaat werken :), ik ben vergeten.
Is het mogelijk dat ik een sample van whey perfection
berry blast/cookies en cream erbij te doen. Ik wil deze graag proberen omdat mijn wp bijna op is alleen ik weet niet welke mij het best gaat bevallen ;)

De Whey Perfection samples hebben we bijna niet meer, nog 1 of 2 smaken. Deze krijgen we over 2-3 weken weer binnen. Je mag mij dan best een PM sturen:)

Dank je, voor de bestelling!:)

Naja kijk ik ben zelf niet zon goede eter, ik leef eigenlijk op shakes verder eet ik niet zoveel dus dan is zoiets echt heel handig om toch aan je carbs te komen.
Ja voor bulk is het zeker erg handig.

Je bent wel f*ocking groot man voor iemand die op shakes leeft. Lijkt dus prima te werken voor jou...;)

Bij mijn bestelling is iets mis gegaan B&F. Heb in plaats van whey perfection vanille (10lb), de smaak banaan ontvangen. Dit is niet zo'n ramp, maar ik had juist vanille besteld omdat de banaan me is gaan tegenstaan na 4 potten haha ;) Kan ik hem retour zenden o.i.d? Thx!

Tuurlijk! geef mij het referentienummer even dan stuur ik nu direct nog de vanilla. Doe even een briefje in de doos met je banknummer dan kunnen we de verzendkosten direct vergoeden.:)

oke tnx :), denk dat ik dr nog net een week mee kan doen maar dat komt wel goed. banaan lijkt me trouwens ook lekker om te proberen, heb nu aardbei. Blijf liever beetje bij de bekende smaken die gaan me zeker wel bevallen. C&C/BB lijkt me lekker maar weet niet of ik er van hou haha.

Hey, heb jullie een PM gestuurd ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven