Heljen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 145
Inderdaad de Protein Perfection Mix banaan is heerlijk.
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Inderdaad de Protein Perfection Mix banaan is heerlijk..

Idd lekker ja die banaan! Pas wel op heljen dat je niet de nieuwe krimpie wordt![]()
. Ik zal goed opletten.
.Die MDY Gear polsbandjes zijn echt super! De neopreen voelt zacht aan en je kan hem zeer strak aantrekken. Top spul. Qua kwaliteit kan ik het niet vergelijken met de losse bandjes die je zelf om moet wikkelen, maar qua gebruiksgemak vind ik het vele malen makkelijker.
. Morgen uittesten.
. Kreeg last van mijn polsen tijdens het squatten dus vandaar dat ik ze bestelde. 
Deze zijn het die ik bestelt heb.. Morgen uittesten.
. Kreeg last van mijn polsen tijdens het squatten dus vandaar dat ik ze bestelde.
![]()

Tijdens het squatten? Knap
Ik gebruik ze enkel wanneer bij MP repouts. Geeft toch net ff dat extra beetje belasting.
. Is makkelijk en snel te bestellen zo. 
Die MDY Gear polsbandjes zijn echt super! De neopreen voelt zacht aan en je kan hem zeer strak aantrekken. Top spul. Qua kwaliteit kan ik het niet vergelijken met de losse bandjes die je zelf om moet wikkelen, maar qua gebruiksgemak vind ik het vele malen makkelijker.

, ik zie overal klavertjes 4 in dit topic loopt echt uit de hand hahahah just kidding.Jaaaa pas er mee op heljen, ik zie overal klavertjes 4 in dit topic loopt echt uit de hand hahahah just kidding.
. Dan zal ik binnenkort mijn avatar veranderen.
.
. Super bedankt voor de gloves nog!
Haha.. Dan zal ik binnenkort mijn avatar veranderen.
.

hahaah dat veranderd niet veel aan de zaak heheehh moge die je veel geluk brengen.![]()
. Trainen lukt toch al super nu. 
ja lees hier zon goede dingen op het forum over jullie!
kreeg ook binnen 5minuten een mailtje dat het al is verzonden,
dus dat is natuurlijk ook super.
en een cadeautje uitkiezen is ook origineel!
Toppers![]()
ik gebruik op het moment TMS en wil er graag magic EAA bij gaan gebruiken, kan dit? en heb je nog enkele tips mbt het gebruik?

De order is binnen, super. De bezorger keek wel een beetje minder happy toen hij de 20kg wegende doos via opzetter binnenreed, nog geirriteerder keek hij toen ik de doos optilde en hem met mijn andere hand begroette. Super bedankt voor de gloves nog!
Een opmerking, de LeuciPure leucine, die waren niet gesealed -> seal zat tegen dop aan en er was wat poeder uit. Zou de leverancier even op zijn kop geven, want alle andere potten zijn prima gesealed.
Ga direct eens alles proeven![]()
(de Leuci check ik even)
Haha.. Dan zal ik binnenkort mijn avatar veranderen.
.

. Zo blijf ik toch met het klavertje 4.
.Nee, dat lijkt mij niet te kunnen. Het is volgens mij een stofje wat je lichaam zelf aanmaakt. (uit m'n hoofd)
Deze heb ik vandaag pas laat opgezet.. Zo blijf ik toch met het klavertje 4.
.