Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die MDY Gear polsbandjes zijn echt super! De neopreen voelt zacht aan en je kan hem zeer strak aantrekken. Top spul. Qua kwaliteit kan ik het niet vergelijken met de losse bandjes die je zelf om moet wikkelen, maar qua gebruiksgemak vind ik het vele malen makkelijker.

Die MDY Gear polsbandjes zijn echt super! De neopreen voelt zacht aan en je kan hem zeer strak aantrekken. Top spul. Qua kwaliteit kan ik het niet vergelijken met de losse bandjes die je zelf om moet wikkelen, maar qua gebruiksgemak vind ik het vele malen makkelijker.

Deze zijn het die ik bestelt heb.:D. Morgen uittesten. :D. Kreeg last van mijn polsen tijdens het squatten dus vandaar dat ik ze bestelde. :p

Tijdens het squatten? Knap ;)
Ik gebruik ze enkel wanneer bij MP repouts. Geeft toch net ff dat extra beetje belasting.

Ja ik heb het bij de low bar squats als ik mijn halter terug moet racken. Gelukkig hebben ze dit ook bij B&F. :D. Is makkelijk en snel te bestellen zo. :D

Goed om te horen! :)

-Leon

ik gebruik op het moment TMS en wil er graag magic EAA bij gaan gebruiken, kan dit? en heb je nog enkele tips mbt het gebruik?

De order is binnen, super. De bezorger keek wel een beetje minder happy toen hij de 20kg wegende doos via opzetter binnenreed, nog geirriteerder keek hij toen ik de doos optilde en hem met mijn andere hand begroette :roflol:. Super bedankt voor de gloves nog!

Een opmerking, de LeuciPure leucine, die waren niet gesealed -> seal zat tegen dop aan en er was wat poeder uit. Zou de leverancier even op zijn kop geven, want alle andere potten zijn prima gesealed.

Ga direct eens alles proeven :D

zit er in whey veel histamine?

ja lees hier zon goede dingen op het forum over jullie!
kreeg ook binnen 5minuten een mailtje dat het al is verzonden,
dus dat is natuurlijk ook super.
en een cadeautje uitkiezen is ook origineel!
Toppers :cool:

:thumb:Thanks!

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

ik gebruik op het moment TMS en wil er graag magic EAA bij gaan gebruiken, kan dit? en heb je nog enkele tips mbt het gebruik?

Ja, ik zou dan de TMS tevoren nemen, 10 gram EAA in het eerste deel van de training en dan na de training de EAA en TMS mengen. Helemaal perfect!:)

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

De order is binnen, super. De bezorger keek wel een beetje minder happy toen hij de 20kg wegende doos via opzetter binnenreed, nog geirriteerder keek hij toen ik de doos optilde en hem met mijn andere hand begroette :roflol:. Super bedankt voor de gloves nog!

Een opmerking, de LeuciPure leucine, die waren niet gesealed -> seal zat tegen dop aan en er was wat poeder uit. Zou de leverancier even op zijn kop geven, want alle andere potten zijn prima gesealed.

Ga direct eens alles proeven :D

Dank je, voor de complimenten!!:) (de Leuci check ik even)

Weer een bezorger met rugpijn door B&F!:D

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------

zit er in whey veel histamine?

Nee, dat lijkt mij niet te kunnen. Het is volgens mij een stofje wat je lichaam zelf aanmaakt. (uit m'n hoofd)

Nee, dat lijkt mij niet te kunnen. Het is volgens mij een stofje wat je lichaam zelf aanmaakt. (uit m'n hoofd)

Bron:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Histamine

Histamine komt voor in een aantal eiwitrijke, dierlijke voedingsmiddelen (zoals vis en visproducten). Ook bevindt het zich in levensmiddelen die verkregen worden door microbiële en biochemische processen, zoals bepaalde kaassoorten, ham, worst, zuurkool en bepaalde gistextracten. Histamine wordt niet afgebroken tijdens het koken, zodat de stof ook in gekookte levensmiddelen aanwezig kan zijn.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven