AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahahahahahhahahahahahaha ik ga strijk nu

Heb al zoveel bestellingen gedaan bij B&F en is nooit iets verkeerds geleverd of stuk geleverd. Bij jou (Karwan of Rickerd) al 3x na elkaar? :p. Hmmm ???

Heb al zoveel bestellingen gedaan bij B&F en is nooit iets verkeerds geleverd of stuk geleverd. Bij jou (Karwan of Rickerd) al 3x na elkaar? :p. Hmmm ???
Ik heb net moeten overgeven na mijn lean gain shake.. 2 scoops gebruikt dus 2 scoops naar de vaantjes.. Krijg ik aub 2scoops lean gain terug .. vind dit namelijk niet kunnen.. Troll gonna troll :(

Rofl. Das die gast toch weer met zijn samples voor de verjaardag van zijn kleine broertje? :p
Haha gast! Stop eens met liegen zodat je gratis stuff krijgt van B&F!
Mensen zoals jou gaan er voor zorgen dat B&F geen leuke acties meer zal doen!

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

Inderdaad! Hier wel eens samples vergeten. Maar dat is geen probleem ;)
Dit maken ze dan wel weer ruim goed bij je volgende bestelling! :D

Ze zijn slim genoeg om te weten dat deze een troll is , heb ze namelijk al op de hoogte gebracht.. Ik word stiekem verliefd op Karwan.. I <3 TROLLS

Ik heb net moeten overgeven na mijn lean gain shake.. 2 scoops gebruikt dus 2 scoops naar de vaantjes.. Krijg ik aub 2scoops lean gain terug .. vind dit namelijk niet kunnen.. Troll gonna troll :(

Haha :D
Ik vind Result echt niet lekker! Krijg ik een nieuwe pot ? :D :trollface:

hahah lache dit, laatste uurtje in dit topic kga helemaal stuk gwn 5 kg oats op de grond das gwn ziekelijk.:P

Waar blijft die foto nu Karwan/Rickerd? :D

ik heb net gepoept al mijn whey perfection eruit en nu ??????krijg ik nu een nieuwe :eek::p

gast,stop met schooien.

ik heb al verscheidende dingen besteld bij b&f,
en nooit was er niets met de pakketten.

bij b&f heb je topservice, dus respect voor die gasten.

Die probeert gewoon vanalles los te peuteren denk ik. Pics van de kapotte zak en oats in vuilbak or stfu
gast is slim, hij heeft een gratis pot whey perfection al gekregen en denkt nu van als ik per product lieg dat het verkeerde smaak is of kapot ofzo is dat die een nieuwe erbij kan krijgen.

Zelf is het triest en heb hem gereported voor kloons

gast is slim, hij heeft een gratis pot whey perfection al gekregen en denkt nu van als ik per product lieg dat het verkeerde smaak is of kapot ofzo is dat die een nieuwe erbij kan krijgen.

Zelf is het triest en heb hem gereported voor kloons

Hoe naïef kan hij zijn :D Niet bij elke bestelling kan er een fout gebeuren :D

bestelling was zoals gewoonlijk optijd binnen.
Vanmiddag heerlijk getrained met TMS, klopt het dat zn pot maar tot 1/3 gevuld is?
heb geen weegschaal dus kon het niet na wegen(maar zal wel kloppen)

De bestelling zit toch altijd in hun eerste verpakking en daarna in nog een verpakking met de factuur bij toch?:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven