Feyoso
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb net moeten overgeven na mijn lean gain shake.. 2 scoops gebruikt dus 2 scoops naar de vaantjes.. Krijg ik aub 2scoops lean gain terug .. vind dit namelijk niet kunnen.. Troll gonna trollHeb al zoveel bestellingen gedaan bij B&F en is nooit iets verkeerds geleverd of stuk geleverd. Bij jou (Karwan of Rickerd) al 3x na elkaar?. Hmmm
![]()

Heb al zoveel bestellingen gedaan bij B&F en is nooit iets verkeerds geleverd of stuk geleverd. Bij jou (Karwan of Rickerd) al 3x na elkaar?. Hmmm
![]()

Ik heb net moeten overgeven na mijn lean gain shake.. 2 scoops gebruikt dus 2 scoops naar de vaantjes.. Krijg ik aub 2scoops lean gain terug .. vind dit namelijk niet kunnen.. Troll gonna troll![]()

Ze zijn slim genoeg om te weten dat deze een troll is , heb ze namelijk al op de hoogte gebracht.. Ik word stiekem verliefd op Karwan.. I <3 TROLLS
Ze geven service .. Ze krijgen respect

hahah lache dit, laatste uurtje in dit topic kga helemaal stuk gwn 5 kg oats op de grond das gwn ziekelijk.![]()
gast is slim, hij heeft een gratis pot whey perfection al gekregen en denkt nu van als ik per product lieg dat het verkeerde smaak is of kapot ofzo is dat die een nieuwe erbij kan krijgen.Die probeert gewoon vanalles los te peuteren denk ik. Pics van de kapotte zak en oats in vuilbak or stfu
gast is slim, hij heeft een gratis pot whey perfection al gekregen en denkt nu van als ik per product lieg dat het verkeerde smaak is of kapot ofzo is dat die een nieuwe erbij kan krijgen.
Zelf is het triest en heb hem gereported voor kloons
Niet bij elke bestelling kan er een fout gebeuren 
De bestelling zit toch altijd in hun eerste verpakking en daarna in nog een verpakking met de factuur bij toch?![]()

wat voor elkaar?