Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is precies het voordeel van Vitargo tov normale dextrose?

Het gaat mij er gewoon om dat B&F garantie geeft van “volgende dag in huis, ook voor België”.
![]()
We versturen altijd direct. Ik denk dat het bij de post in BE ligt. Al hebben klanten aldaar het eigenlijk ook vaak de volgende dag. Vreemd inderdaad!

Het gaat mij er gewoon om dat B&F garantie geeft van “volgende dag in huis, ook voor België”.
![]()
Mijn bestelling is aangekomen
Woensdag besteld en zoals steeds op vrijdagmiddag geleverd
Benieuwd om de hemo rage "ultra concentrated" uit te testen !
@ Bodyenfitshop wat is precies het verschil tussen Vitargo en WMS?

Hey, vraagje,
Muscletech heeft nu het nieuwe Neurocore, XXL heeft het nog niet, hebben jullie er wat over? Evt samples?
Dank!

Hoi Ilco,
Bedankt voor de goede service nog. ik heb de extra pot eiwitten vorige week van jullie eigen merk ontvangen alsmede de overige bestelling!
Ik snap dat de Whey van Dymatize niet meer in grootverpakking te verkrijgen was omdat ik 2 normale potten heb gekregen? Moet zeggen dat jullie dit overigens altijd erg goed oplossen als een product niet op voorraad is door in overleg een vervangend (duurder) product aan te bieden voor dezelfde prijs.
Sportieve goet van een tevreden klant!
Mijn bestelling is aangekomen
Woensdag besteld en zoals steeds op vrijdagmiddag geleverd
Benieuwd om de hemo rage "ultra concentrated" uit te testen !
. Lekker en zeer goede werking. 

ben zowiezo blij als ik iets bestel en het is er binnen 3 a 4 dagen ben wel anders gewend van bepaalde winkels met auto onderdelen oid
mmm ik heb woensdag avond besteld(23:00) dan zou het toch in principe er vandaag zijn of is het er dan morgen? woon gewoon in nederland.
gewoon een vraagje hoor geen gezeurben zowiezo blij als ik iets bestel en het is er binnen 3 a 4 dagen ben wel anders gewend van bepaalde winkels met auto onderdelen oid
![]()

Wordt dag erna bezorgd. In jouw geval zal de order er donderdag doorheen zijn gegaan (want, na 22.00), en dus zul je vandaag de man in oranje moeten krijgen aan de deur.
Volgende keer uurtje en minuut eerder bestellen, en je hebt t sneller![]()

Hey B&F is er van dit artikel[Afbeelding niet meer beschikbaar]ook een ingredienten lijst?
Hey leon/ Ilco
Zou toch erg graag antwoord op mijn vraag willen of zijn jullie soms beledigd ofzo want er begint nu een opstapeling van fouten naar mij toe.
En die fouten ben ik toch echt niet gewend van B&F! Jammer.
Hoef je niet gelijk persoonlijk aan te trekken.
Gewoon druk druk druk.