209720 bestelling nr
Heb er een comment bij gezet.
Heb er nu al zin in.
Maak er wat leuks van jongens!
Groetjes
Komt voor elkaar.

-Leon
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
209720 bestelling nr
Heb er een comment bij gezet.
Heb er nu al zin in.
Maak er wat leuks van jongens!
Groetjes

Misschien een domme vraag, maar wat is het verschil tussen ultra micronized BCAA van B&F en Pure Muscle BCAA van B&F. Anders dan dat micronized fijner poeder is kan ik niet echt verschillen vinden. Overweeg een pot aan te schaffen maar wilde dit even weten.
Alvast bedankt voor het antwoord![]()
Ilco/Leon, al bekend wanneer de agmatine in het assortiment komt? Is agmatine sulfaat neem ik aan?
O ja, een kameraad van me is 'verslaafd' aan endorush maar tot zijn spijt heeft een nieuwe versie (extreme) de oude versie vervangen (oa. geen vinpocentine meer). Op jullie site staat dat jullie de extreme versie verkopen, maar de ingredientenlijst is van de originele endorush. Welke is het nou?
Regel ik directIk stuur direct een nieuwe doos na. De rest zoek ik inderdaad even uit met TNT.

Yo B&F had gister een bestelling geplaatst en betaald, 2x 3 lbs syntha 6 en Leon had gezegd dat het maar 1 dag duurt voor verzending en heb nog niets ontvangen? Of is dit normaal voor belgië?
ref: 209210

Geloof dat de pure muscle bcaa naturel is. Dus zonder toevoeging van smaak. En de ultra micronized is met smaak.

Vast een tipje van de sluier voor de weekaanbiedingen morgenochtend
Total Muscle Solution
Lipo-6 Black
Vitargo
Hydrowhey
Prijzen volgen morgenochtend rond 8 uur.
. Weer 4 leuke producten.
. De TMS is al een echte aanrader. Is de peptopro met wat te mixen in een cut..?
ik had voorheen die van xxl met smaak.. Maar dacht probeer toch eens die van jullie, maar de smaak is echt verschrikkelijk..
Kan ik deze met een preworkout mixen..?
En wat na de workout, voorheen dronk ik het met een carb loader, maar die neem ik nu niet meer in de cut..
alvast bedankt

Nice.. Weer 4 leuke producten.
. De TMS is al een echte aanrader.
![]()

De Total Muscle Solution is normaal al een absolute bestseller. Dat wordt overwerken
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
. Ik heb nog voor een anderhalve - twee weken staan. En dan de ultimate creatine.
.Vast een tipje van de sluier voor de weekaanbiedingen morgenochtend
Total Muscle Solution
Lipo-6 Black
Vitargo
Hydrowhey
Prijzen volgen morgenochtend rond 8 uur.