Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling van gisteravond weer netjes bezorgd, super! :)

Hey B&F is er van dit artikel[Afbeelding niet meer beschikbaar]ook een ingredienten lijst?

Yo B&F had gister een bestelling geplaatst en betaald, 2x 3 lbs syntha 6 en Leon had gezegd dat het maar 1 dag duurt voor verzending en heb nog niets ontvangen? Of is dit normaal voor belgië?

ref: 209210

Misschien een domme vraag, maar wat is het verschil tussen ultra micronized BCAA van B&F en Pure Muscle BCAA van B&F. Anders dan dat micronized fijner poeder is kan ik niet echt verschillen vinden. Overweeg een pot aan te schaffen maar wilde dit even weten.

Alvast bedankt voor het antwoord :)

Misschien een domme vraag, maar wat is het verschil tussen ultra micronized BCAA van B&F en Pure Muscle BCAA van B&F. Anders dan dat micronized fijner poeder is kan ik niet echt verschillen vinden. Overweeg een pot aan te schaffen maar wilde dit even weten.

Alvast bedankt voor het antwoord :)

Geloof dat de pure muscle bcaa naturel is. Dus zonder toevoeging van smaak. En de ultra micronized is met smaak.

Ilco/Leon, al bekend wanneer de agmatine in het assortiment komt? Is agmatine sulfaat neem ik aan?

O ja, een kameraad van me is 'verslaafd' aan endorush maar tot zijn spijt heeft een nieuwe versie (extreme) de oude versie vervangen (oa. geen vinpocentine meer). Op jullie site staat dat jullie de extreme versie verkopen, maar de ingredientenlijst is van de originele endorush. Welke is het nou?

Bump.

Yo B&F had gister een bestelling geplaatst en betaald, 2x 3 lbs syntha 6 en Leon had gezegd dat het maar 1 dag duurt voor verzending en heb nog niets ontvangen? Of is dit normaal voor belgië?

ref: 209210

Komt omdat deze nog in de vooruitbetaling stond. Duurt meestal een dag tussen de banken. :)

Geloof dat de pure muscle bcaa naturel is. Dus zonder toevoeging van smaak. En de ultra micronized is met smaak.

Klopt. :)

De nieuwe versie. :)

-Leon

En al bekend wat de nieuwe weekaanbiedingen worden:P

Vast een tipje van de sluier voor de weekaanbiedingen morgenochtend;)

Total Muscle Solution
Lipo-6 Black
Vitargo
Hydrowhey

Prijzen volgen morgenochtend rond 8 uur.

Benieuwd naar de prijs voor vitargo :)

Is de peptopro met wat te mixen in een cut..?
ik had voorheen die van xxl met smaak.. Maar dacht probeer toch eens die van jullie, maar de smaak is echt verschrikkelijk.. :)

Kan ik deze met een preworkout mixen..?
En wat na de workout, voorheen dronk ik het met een carb loader, maar die neem ik nu niet meer in de cut..

alvast bedankt

Is de peptopro met wat te mixen in een cut..?
ik had voorheen die van xxl met smaak.. Maar dacht probeer toch eens die van jullie, maar de smaak is echt verschrikkelijk.. :)

Kan ik deze met een preworkout mixen..?
En wat na de workout, voorheen dronk ik het met een carb loader, maar die neem ik nu niet meer in de cut..

alvast bedankt

Je kan het in principe mixen met elke pre-workout. Puur is niet lekker inderdaad:rolleyes:

Vast een tipje van de sluier voor de weekaanbiedingen morgenochtend;)

Total Muscle Solution
Lipo-6 Black
Vitargo
Hydrowhey

Prijzen volgen morgenochtend rond 8 uur.

Worden de prijzen van de combi's die weekaanbiedingen bevatten eigenlijk naar rato aangepast? Wilde eigenlijk vnv TMS+Whey bestellen, maar is het de moeite om te wachten tot morgen? (Verwacht van niet, zou een mooie meevaller zijn.)

Sebiet even Syntha-6 bestellen :P kan die aanbieding echt niet laten liggen.
Gelukkig keek ik net even, drukke periode :headbang:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven