XXL Nutrition

bodylab

Spookfactuur ontvangen ofzo?

Ik wel gister van de KvK, aka het Kantoor voor Klanten

• Topic Starter Topic Starter
nee, ik wil s langsgaan bij die winkel omdat ze enkele interessante produkten hebben en bestellen via internet doe ik niet,vandaar....

wat is het probleem als je bij hun via internet bestelt?

volgens mij niks het schilt benzine en je heb het snel binnen

Is er hier eigenlijk niemand die via Bodylab de vragen beantwoord?
Ik bestel al een aantal jaren mijn proteine, aminozuren en creatine via Bodylab, en ik heb soms ook wel eens een paar vragen, over hun CEE bijvoorbeeld.
Ik kan natuurlijk ook opbellen, maar het zou wel makkelijk zijn als dat via het forum kon.
Groet, Willem.

ik bestel nooit iets via internet en daarom vraag ik of er nog ergens n bodylab ligt ,zoniet blijf ik gewoon bij mijn usual supplier

ik bestel nooit iets via internet en daarom vraag ik of er nog ergens n bodylab ligt ,zoniet blijf ik gewoon bij mijn usual supplier

ik zie dat je van belgie bent net zoals mij. ik was ook altijd een anti-internet koper. maar als je zo de prijzen vergelijkt is bodylab echt wel top, EN de verzending naar belgie is gratis als dat niet top is.
ik heb een overschrijving gedaan ( ze hebben zelfs belgisch rekeningnummer voor mensen zoals ons ). op woensdag en maandag stond het aan mijn deur ( ja zat weekend tussen dus normaal heb je het nog rapper :p )

kan wel zijn maar toch begin ik er niet aan

ik geloof je wel ,ik doe dat gewoon niet

a ok.
maar ik snap je wel , je hebt ook 100% internetbanken, dat is iets wat ik NIET vertrouw :p

Terug
Naar boven