Fitness Seller

Bodyweight schema

jorislunde

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
70kg
Vetpercentage
13%
Hallo,
Ik train al ongeveer 2-3 jaar in de sportschool. Nu ga ik de aankomende 4 maanden backpacken door azie. Daar zie ik een uitdaging in om volledig met bodyweight te trainen, alleen heb ik hier 0 ervaring mee.

Hebben jullie tips voor schema's of boeken etc. ?

Het is ook nog wel een prioriteit om spiermassa aan te komen.

Ik zou het trainen laten voor wat het is. Geniet lekker van je backpackvakantie, het zal een geweldige ervaring zijn. Zonde om je tijd daar te spenderen aan het behoud van je fysiek (want gainen kun je sowieso wel vergeten imo).

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou het trainen laten voor wat het is. Geniet lekker van je backpackvakantie, het zal een geweldige ervaring zijn. Zonde om je tijd daar te spenderen aan het behoud van je fysiek (want gainen kun je sowieso wel vergeten imo).

No offense, maar dan zou ik niet iets posten als ik dat zou willen ;)

Als het gewoon gaat om het ontdekken van oefeningen is youtube hier mischien wel een goede leerschool voor?

Succes alvast!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195I met Tapatalk

• Topic Starter Topic Starter
Als het gewoon gaat om het ontdekken van oefeningen is youtube hier mischien wel een goede leerschool voor?

Succes alvast!

Nee, ik ben echt opzoek naar een schema of boek die mij hierin kan helpen. Zoals ik dat ook doe in de sportschool, maar dan nu met bodyweight. Ik ken genoeg boeken over trainen met barbells etc. maar niet over bodyweight.

Dankjewel!

Nee, ik ben echt opzoek naar een schema of boek die mij hierin kan helpen. Zoals ik dat ook doe in de sportschool, maar dan nu met bodyweight. Ik ken genoeg boeken over trainen met barbells etc. maar niet over bodyweight.

Dankjewel!
Ok succes man, ik kan je hierin spijtig genoeg niet wijzer maken [emoji6]

Backpacken, met een flinke rugzak neem ik aan ?
Daar kun je alvast wel wat mee lijkt me.

Voor de rest zijn het standaard antwoorden denk ik.

Anders sowieso goede / degelijke (grote) rugzak meenemen.
Dan kun je er gewicht inproppen.

Gainen zal moeilijk worden / afhankelijk misschien of je nog gevoelig bent voor beginnersgains ?

Ken de naam zo niet maar je hebt van die touwen? Die ja dan aan een boom kan vastmaken en je allerlei oefeningen mee kunt doen met je eigen gewicht.

Misschien heb je er iets aan.

Weerstandsbanden (?), ook een idee.
Schijnen wel iets te wegen, dat is misschien weer wat minder ivm kilo's in je bagage.

Succes iig

Als je een beetje googled kun je wel een aantal dingen vinden. Verder heb ik er niet echt verstand van.. misschien heb je hier iets aan. Voor de rest zou je idd je rugzak kunnen gebruiken, maar geniet en lekker eten. Die gains zijn zo weer terug.

Handstand Push Up
Push Up
Diamond push-up
Dips .

Pull Ups
Chin-ups (Wide Grip)
Bridge

Squat Jumps
One Leg Squat / pistol squats
Calf Raises

Neem een trx mee kan je veel mee

Terug