Fitness Seller

Bodyweight schema

jorislunde

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
70kg
Vetpercentage
13%
Hallo,
Ik train al ongeveer 2-3 jaar in de sportschool. Nu ga ik de aankomende 4 maanden backpacken door azie. Daar zie ik een uitdaging in om volledig met bodyweight te trainen, alleen heb ik hier 0 ervaring mee.

Hebben jullie tips voor schema's of boeken etc. ?

Het is ook nog wel een prioriteit om spiermassa aan te komen.

Ik zou het trainen laten voor wat het is. Geniet lekker van je backpackvakantie, het zal een geweldige ervaring zijn. Zonde om je tijd daar te spenderen aan het behoud van je fysiek (want gainen kun je sowieso wel vergeten imo).

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou het trainen laten voor wat het is. Geniet lekker van je backpackvakantie, het zal een geweldige ervaring zijn. Zonde om je tijd daar te spenderen aan het behoud van je fysiek (want gainen kun je sowieso wel vergeten imo).

No offense, maar dan zou ik niet iets posten als ik dat zou willen ;)

Als het gewoon gaat om het ontdekken van oefeningen is youtube hier mischien wel een goede leerschool voor?

Succes alvast!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195I met Tapatalk

• Topic Starter Topic Starter
Als het gewoon gaat om het ontdekken van oefeningen is youtube hier mischien wel een goede leerschool voor?

Succes alvast!

Nee, ik ben echt opzoek naar een schema of boek die mij hierin kan helpen. Zoals ik dat ook doe in de sportschool, maar dan nu met bodyweight. Ik ken genoeg boeken over trainen met barbells etc. maar niet over bodyweight.

Dankjewel!

Nee, ik ben echt opzoek naar een schema of boek die mij hierin kan helpen. Zoals ik dat ook doe in de sportschool, maar dan nu met bodyweight. Ik ken genoeg boeken over trainen met barbells etc. maar niet over bodyweight.

Dankjewel!
Ok succes man, ik kan je hierin spijtig genoeg niet wijzer maken [emoji6]

Backpacken, met een flinke rugzak neem ik aan ?
Daar kun je alvast wel wat mee lijkt me.