AndroidHealthClinic

Boef trakteert politie

is het nu zo moeilijk om enkele jeugdinstellingen te bouwen ???
Zakken van de politiekers moeten eerst gevuld worden, en dan de put van de begroting nog, als er dan nog iets over is dan gaat men misschien eens aan veiligheid van de burger denken. Kortom dat komt er gewoon nooit van.

Das weer iets voor hier in Belgie

Wat bezielen die rechters dan ?

Zakken van de politiekers moeten eerst gevuld worden, en dan de put van de begroting nog, als er dan nog iets over is dan gaat men misschien eens aan veiligheid van de burger denken. Kortom dat komt er gewoon nooit van.

Politie kers???

Politici noemen wij dat hier:D

Goeie moslim!

Hij houdt zich tenminste aan zijn woord die Morad, hij kon net zo goed de taart zelf opeten.

humor heeft hij wel
en dat die politie agentjes er niet om kunnen lachen boeit me geen fl**ker.
vaak als ik met die vervelende smeris te maken heb valt er ook weinig te lachen en krijg ik een prent omdat ik 4 kilometer te hard reed..stelletje rukkers zijn het

En het raar vinden als er af en toe een agent gefrustreerd raakt en even een tikkie uitdeelt:rolleyes:

Zouden ze vaker moeten doen en zou ook niet zo sneu over gedaan moeten worden. Politie krijgt tegenwoordig totaal geen respect meer en begint al op jonge leeftijd.

Je hoeft geen vrienden met de politie te zijn maar als je je met opzet misdraagt (en vaak schade toebrengt aan andermans eigendommen die er wél hard voor gewerkt heeft) verdien je best een paar corrigerende tikken als je niet meewerkt.

Kijk bijvoorbeeld naar de schade van rellen in Amsterdam-west , schade van de mensen kan niet altijd zomaar worden vergoed volgens de verzekering maar je spullen zijn wel gesloopt zonder dat je er ook maar iets mee te maken hebt en de daders flikken het strafloos de volgende dag weer....

Crimineel zijn loont in de Benelux zeker wel , die indruk krijg ik tenminste.

Zouden ze vaker moeten doen en zou ook niet zo sneu over gedaan moeten worden. Politie krijgt tegenwoordig totaal geen respect meer en begint al op jonge leeftijd.

uh nee. Als een agent mij iets doet kan hij rekenen op een rechtzaak en mag op zijn minst voorkomen bij een commissie en zo hoort het ook. De politie is er om orde te handhaven en klappen uitdelen hoort daar niet bij.

uh nee. Als een agent mij iets doet kan hij rekenen op een rechtzaak en mag op zijn minst voorkomen bij een commissie en zo hoort het ook. De politie is er om orde te handhaven en klappen uitdelen hoort daar niet bij.

Even een ruwe schets: Jij zit lekker in de tram/bus met je zoontje van 5 , relschoppers/vandalen/mafketel/hooligans enteren de tram/bus waar jij in zit op weg naar huis na een gezellig dagje uit met je kind, de relschoppers/vandalen/mafketel/hooligans slaan,trappen,gooien,slopen alles wat in hun zicht komt inclusief jou zoontje...omdat de politie geen hard geweld mag/mocht gebruiken alvorens de relschoppers/vandalen/mafketel/hooligans de tram/bus binnen gingen of wanneer zij de tram/bus sloopten...

Beetje raar voorbeeld maar ook bij bijvoorbeeld voetbalrellen word veel schade door derden geleden omdat de politie zich terughoudend opstelt.
Mischien als ik morgen tijd/zin heb geef ik wel een beter voorbeeld :o

Edit: Ohja en wat vind je er trouwens van dat de werkende mensen de schade betalen van de draaideurdiefjes...met hardere aanpak word het psychologische effect ook effectiever, als jij word uitgedaagd tot net over het randje laat je het dan gewoon toe of handel je het af met een doosje bonbons....of mischien toch maar een tikkie geweld.

Laatst bewerkt:
Niet slaan, wel eruit trekken en arresteren/whatever. De politie het recht geven om klappen uit te delen gaat hen echt niet dapperder maken in dit soort situaties.

De politie mag sowieso klappen uitdelen waarom denk je dat ze een knuppel hebben. Nou ja ze mogen het maar de linkse politiek staat het niet toe, kromme situatie maar zo is het helaas.

Terug
Naar boven