Fitness Seller

Boek geen uiterlijke vooruitgang

Ja en een dikke vocht harses krijgen van al dat zout in die pakjes kip zeker?

Beter is om gewoon koelverse kip te kopen en die thuis te grillen en zo tussen broodjes of boterhammen doen.

Doosje eieren koken, de helft vd eieren zonder eigeel, en zo tussendoor opeten, of thuis pellen, in een tupware bakje doen, beetje komkommer, tomaat en sla bij en hup mee nemen naar je werk/school.

Hahah nee man nooit last van (gehad), was een voorbeeld voor meneer de koekebakker

Probleem wat ik echter mijn hele leven al heb:

Ik kan eten wat ik wil en hoeveel ik wil, maar ik kom helemaal niks aan.. Voor sommigen zal dit iets prachtigs zijn (mensen die waarschijnlijk niet op dit forum zitten), maar voor mij is dit echt irritant...

naast je 13 boterhammen + avondeten die je nu eet. voeg je nog extra toe:

2 liter melk
1 liter chocomel
200gr rijst/spaghetti
300gr gehakt/kipfilet/vis
shake met veel brinta en 500ml melk

dan kom je zeker aan. als dat niet lukt voeg je nog poffertjes toe. minimaal 500gr per dag

En 's avonds na het eten noten eten en overdag gewoon wat lepelen uit een pot pindakaas. 100 gr per dag moet wel lukken. Makkelijke manier om kcal toe te voegen.

Ach man je eet helemaal niks met je 9 boterhammen. Ik heb in de ochtend de kcals die jij van 9 boterhammen krijgt er al in.

Al dat gezeik over 'niet kunnen aankomen'. Stop er verdomme een beetje moeite in en eet elke 3 uur noten, melk, havermout, rijst, kip, tonijn, wat dan ook: en in grote hoeveelheden. Vooral noten (amandelen, walnoten) gaan makkelijk naar binnen en er zit veel vet in dus veel kcals.

Kortom, nee 9 boterhammen is niet veel, je eet hartstikke weinig; eet/drink meer.

E
t
e
n

o
k

?

:)

Terug
Naar boven